سازمان خصوصی سازی برای واگذاری 51 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس اطلاعیه رسمی صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجادسالانه یک‌ میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از یک میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
سگ‌ها از ۴۰ هزار سال پیش همدم انسان‌ها بودند، بنابراین باستان‌شناسان با یافتن ردپا‌های سگ حین حفاری یک سکونتگاه رومی ۲۰۰۰ساله در رومانی هیجان‌زده شدند، اما زیاد شگفت‌زده نشدند.
سازمان ثبت احوال اعلام کرد: تعداد ولادت در دو ماهه نخست سال جاری (تا ابتدای خردادماه) ۱۶۸ هزارو ۱۴۲ مورد ثبت شده است، همچنین تعداد فوتی‌های ثبت شده در همین مدت ۷۱ هزار و ۲۹۹ مورد بوده است.
باشگاه استقلال برای حفظ مهدی قایدی و محمد محبی باید با دو باشگاه شباب الاهلی و سانتاکلار وارد مذاکره شود.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران، از آزادی دو هزار و ۹۴۳ زندانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
اسکلت‌های تازه کشف شده نشان می‌دهند که شهر متروک ایتالیا با رویداد‌های لرزه‌ای خشن پیرامون فوران تاریخی در سال ۷۹ پس از میلاد از بین رفته است. این استخوان‌ها متعلق به مردان حداقل ۵۵ ساله در زیر دیواری یافت شد که باستان شناسان معتقدند قبل از غرق شدن زیر خاکستر آتشفشان، فرو ریخته است.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: هفته گذشته ۲۵ هزار خودرو به نام مشتریان فاکتور و پلاک گذاری شد و برای هفته آینده نیز برای تخصیص و تحویل ۲۵ هزار دستگاه خودرو برنامه ریزی شده است.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: نزدیک به دو میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در جاده‌ها در این مدت تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ١٣ درصد رشد را نشان می‌دهد.
رئیس هیأت امناء ستاد دیه کشور با اشاره به جمعیت دو هزار و ۴۰۴ نفری زندانیان مهریه در کشور گفت: این افراد اغلب به دلیل عسرت در پرداخت سکه‌های کم اما سنگین قیمت در بند زندان بسر می‌برند.
جزئیات شرایط واگذاری باشگاه پرسپولیس ساعتی پیش با اطلاعیه مهم فرابورس اعلام شد.
سازمان خصوصی سازی از ساعت 14:00 امروز، 51 درصد سهام پرسپولیس را با رقم دو هزار و هفتصد میلیارد تومان عرضه خواهد کرد.
گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا هفتاد هزار تماشاگر حاضر در پارک دو پررانس رو شادمان به خانه بازگرداند.
رئیس سازمان سواد آموزی گفت: تعداد بی سوادان مطلق یک میلیون و هفتصد هزار نفر و نوسوادان یا افرادی که تنها تا دوره ابتدایی تحصیل کرده‌اند؛ دو میلیون و پنجاه هزار نفر است.
به‌روزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های دو هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن، باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
رئیس فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: نرخ مصوب تخم مرغ تغییری نکرده و فروش بیش از قیمت مصوب، تخلف محسوب می شود.
ما دو میلیون و هشتصد هزار ورزشکار سازمان یافته داریم و صحبت‌های تعدادی محدود از ورزشکاران نمی تواند نشان دهنده نظر کل جامعه ورزش باشد. بداخلاقی‌هایی در این مدت صورت گرفته و متاسفانه برخی نیز به خاطر گمراهی در مسیر دشمن حرکت کرده‌اند.
رهبر انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات یک‌ هزار و هشتصد و شصت و دو تن از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
رهبر انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات یک‌ هزار و هشتصد و شصت و دو تن از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
تیم نوجوانان ایران هم همانند تیم جوانان هر سه حریف خود را در بازی های مقدماتی جام ملت ها شکست داد و با شایستگی به دور پایانی بازی ها صعود کرد.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی گفت: این طرح برای حدود ۱۲۰ هزار سالمندی که در محدوده سنی شصت تا هفتاد و پنج سال و در دو استان یزد و قزوین قرار دارند؛ اجرایی می‌شود.
وزارت دفاع روسیه طی بیانیه ای از افزایش تلفات جانی و نظامی ارتش اوکراین در درگیری های اخیر خبر داد.
روند بازار ارز این روز‌ها با کاهش نسبی قیمت‌ها همراه شده است. این در حالی است که از یک سو اخبار مختلف برجامی بر شاخص ارزی اثرگذار است و از سوی دیگر، تصمیمات بازارساز مانع از شکل گیری رفتار‌های هیجانی در بازار ارز شده است.
در پی ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع مطالبات برخی از داروخانه‌ها از تامین اجتماعی، بدهی میلیاردی به یک داروخانه در تهران پرداخت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ