رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در جلسه امروز هیات عالی واگذاری، شرایط واگذاری ۵۱ درصد سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیات عالی واگذاری در خصوص اصلاح فهرست موارد مشمول واگذاری سال جاری و تعیین اصول و چارچوب کلی اهلیت در واگذاری‌ها تصمیم گیری می کند.
دکتر یونس پناهی به عنوان نایب­ رئیس شورای عالی و رئیس هیات اجرایی بیست­ و نهمین جشنواره تحقیقات و فن­اوری علوم پزشکی رازی منصوب شد.
در جلسه هیات عالی واگذاری پیشنهاد تعیین اصول و چارچوب کلی اهلیت در واگذاری مطرح و مقرر شد در صورت لزوم در جلسات آینده، در دستور کار هیأت عالی واگذاری قرار گیرد.
هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه‌ای تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران را مغایر با برخی سیاست‌های کلی و دارای ابهام دانست.
رئیس شورای عالی کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اظهار کرد: تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌های خصوصی بر اساس مصوبه‌ هیات مدیره‌ی این بانک ها است.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: در این نامه قرار است به موضوع شفافیت هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بپردازیم.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قواست، نمایندگان گله‌مند هستند، چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قوا است، نمایندگان گله‌مند هستند که چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند
سخنگوی دولت گفت: هیات وزیران با پیشنهاد شورای عالی تأمین اجتماعی و وزارت کار برای افزایش حقوق بازنشستگان در چارچوب همان قانونی که برای افزایش حقوق کارگران پیش بینی شده بود، موافقت کرد.
در شرایطی که این روزها بازار خودرو به شدت نیاز به عرضه دارد، وزارت صمت دست به کار شده و با ارسال لایحه ای به هیات دولت، تلاش دارد تا جاده مخصوص برای واردات خودروهای کارکرده، هموار شود. این در حالی است که چند هفته قبل، هیات عالی نظات در مجمع تشخیص مصلحت، با این نوع واردات مخالفت کرده بود.
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلت نظام، اگر بر حمایت از تولید خودروی داخلی تاکید دارند، پس نباید با واردات خودرو موافقت می‌کرد و حال اگر موافق واردات خودروست، پس دلیل مخالفت با واردات خودرو با عمر کمتر از پنج سال چیست؟
مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع به سوالات و ابهامات در خصوص نظر هیئت عالی نظارت درباره واردات خودروهای کارکرده پاسخ داد.
مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع به سوالات و ابهامات در خصوص نظر هیئت عالی نظارت درباره واردات خودروهای کارکرده پاسخ داد.
آملی لاریجانی با ابراز تاسف از طرح برخی موضوعات نادرست درباره هیات عالی نظارت در مجلس گفت: متاسفانه در مجلس، مطالب نادرستی درباره هیات عالی نظارت مجمع طرح شده و در این اظهار نظرها، تلقی های اشتباهی در بیان برخی نمایندگان مجلس دیده می شود. البته ریاست مجلس نکات خوبی را به نمایندگان متذکر شدند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: قطعاً این تیم می‌تواند پشتوانه بسیار خوبی برای تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی ۲۰۲۶ باشد. امیدوارم به جام جهانی جوانان صعود کنیم.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: هیئت عالی مولدسازی دارایی‌های دولت در مقابل جرایم شخصی و عدم تطبیق عملکرد، مصونیت ندارند.
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است
شرایط واگذاری ۵۱ درصد سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس در هیات عالی واگذاری تصویب شد.
با رای دیوان عدالت اداری وضع تعیین مجازات برای اعضای هیات مدیره اتحادیه‌ها و اتاق اصناف از سوی سازمان های نظام صنفی و هیات های عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، خارج از حدود اختیار است.
با نظر اکثر اعضای هیات عمومی دیوان عالی، اعطای عفو یا تخفیف مجازات از سوی رهبری در محاسبه سابقه محکومیت قطعی موضوع بند پ ماده ۴۵ قانون مبارزه با مواد مخدر ملاک صدور حکم دانسته شد.
این طرح قطعا در کارگروهی تخصصی بین مجلس و شورای عالی استان ها چکش کاری خواهد شد و طرحی جامع تدوین می شود، نسبت به پخته شدن و بومی بودن این طرح باید اقدامات بیشتری صورت گیرد تا یک طرح جامع برای انتخاب شهردار تدوین شود.
منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در جنین خبر دادند.
ارزش سهام اریسکون به دلیل نگرانی سرمایه گذاران از احتمال سنگین تر شدن جریمه این شرکت مخابراتی در پی گشایش تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار درباره رسوایی فساد این شرکت در عراق، ریزش کرد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصوبه مجلس را در خصوص «عدم صلاحیت دیوان عدالت در رسیدگی به مصوبات شورای عالی انقلاب و شورای عالی فضای مجازی» تایید نکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ