سازمان خصوصی ‌سازی با انتشار آگهی و جزئیات، خبر از واگذای بلوک 51 درصدی سهام باشگاه استقلال داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان سید سیروس پورموسوی به پیروزی مقابل پیکان دست پیدا کردند.
سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که سقف بودجه این باشگاه بالاتر از استاندارد تعیین شده است.
استقلال این روزها به سختی نفس می کشد، تیمی که 32 سال قبل قهرمان آسیا بود، این روزها هیچ نشانی از آن روزها ندارد.
مدیران استقلال به دنبال جلوگیری از ضرر هنگفت این باشگاه در پرونده شکایت رافائل سیلوا هستند.
یک چهره خاص و یک مهمان ویژه، در تمرین امروز آبی‌های پایتخت حضور پیدا کرد که برای هواداران این تیم نیز سورپرایز جالبی بود: سردار آزمون با لباس استقلال.
زمان آغاز تمرینات استقلال با سرمربی جدید، اعلام شد. جایی که هواداران نیز حضور خواهند داشت.
استقلال برای به پایان رساندن یک فصل خوب و کسب جام و نساجی نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفته اند.
مورد عجیب و متناقض آبی‌ها احمد موسوی است که هیچ بهانه تحریمی برای عدم تسویه با او وجود نداشت اما او نیز هنوز در حال رایزنی برای گرفتن مطالباتش است! چشم‌پوشی از اهمال مدیران استقلال در جلب رضایت این بازیکن اخراج شده از لیست در دوره فرهاد مجیدی و آجورلو ، واقعا خطرناک خواهد بود.
این نوع کوسه، علاوه بر آنکه محفظه تخم منحصر به فردی دارد، دارای چشمانی با عنبیه‌های سفید براق و غیرمعمولی نیز هست. ویل وایت نویسنده اصلی این مقاله که گونه‌شناس سازمان تحقیقات علمی و صنعتی است گفته: «این ویژگی مشترکی در بین گونه‌هایی که در اعماق آب‌ها زندگی می‌کنند نیست و تنها یک گونه دیگر، یعنی Apristurus nakayai که در کالدونیای جدید و پاپوآ گینه نو زندگی می‌کند، از این ویژگی برخوردار است.»
در حالی که استقلال تقریبا قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را از دست رفته می بیند، و در چند بازی اخیر نیز آبی‌ها دچار افول شده اند، حجت کریمی مدام از جمله نگران نباشید استفاده می‌کند.
سرمربی چادرملو در شرایطی موفق به کسب امتیازی طلایی از حریف مدعی خود شد که پیش از این نیز کامبک‌های جالبی را ثبت کرده بود.
از نظر مهدی پاشازاده استقلال نباید امیدش را به قهرمانی در لیگ برتر از دست بدهد ضمن اینکه جام حذفی را نیز در کنارش دارد.
ماجرای جریمه غلامی و حکمی که کمیته انضباطی باشگاه استقلال صادر کرده، همچنان ادامه دارد. تمرین روز پنج شنبه آبی‌ها در اعتراض به مشکلات مالی برگزار نشد و مدیران باشگاه نیز عارف را مقصر این موضوع دانسته اند.
رئال مادرید و چلسی مثل فصل گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. رئال توانست چلسی را حذف کند و در نهایت قهرمان نیز شد.
مدیرعامل اسبق پرسپولیس مدعی است شرایط این روزهای فتح الله‌زاده را درک می‌کند و امیدوار است شرایطی فراهم شود تا مشکلات آبی‌ها نیز برطرف شود.
علیرضا منصوریان حالا با قبول هدایت فولاد خوزستان، چالشی را پیش روی خود می‌بیند که قبلا نیز مشابه به آن را تجربه کرده است.
سرمربی استقلال خوزستان با خوش‌بینی نسبت به آینده آبی‌ها در مسیر صعود به لیگ برتر، از حضور هواداران این تیم نیز به عنوان یک اتفاق مثبت برای دستیابی به هدف خبر می‌دهد.
بازگشت کاوه رضایی به لیست استقلال در ادامه فصل از لحاظ مالی نیز به سود آبی‌ها خواهد بود‌.
نیمکت‌نشینی یزدانی یک طرف، حواشی‌های اخیر او با ساپینتو نیز از طرف دیگر شاید آغاز پروژه جدایی او را کلید زده باشد، یکی از مقصد‌های احتمالی مدافع آبی‌ها سپاهان و همبازی شدن با یار قدیمی خودش محمد دانشگر می‌باشد.
بازیکنان ثابت فولاد خوزستان برابر استقلال در حالی معرفی شدند که کاپیتان سابق آبی‌ها نیز در جمع مردان منتخب نکونام حضور دارد.
استقلال با برتری درخانه گل‌گهر سیرجان ۱۴ امتیازی شد و با یک بازی کمتر به پرسپولیس در صدر رسید. همچنین توقف فولاد خوزستان مقابل مس کرمان نیز باعث شد که شیرینی این برد برای آبی‌ها دوچندان شود
باشگاه استقلال نیز به مانند پرسپولیس، لیست هزینه های خود در فصل جاری را منتشر کرد که رقم 343 میلیارد تومان را نشان می دهد.
چند وقتی است که شایعه بازگشت قایدی به استقلال مجددا تکرار شده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که احتمال حضور وینگر بوشهری در جمع شاگردان ساپینتو چیزی بیشتر از یک شایعه است و آبی‌ها گام‌های مثبتی را نیز در این خصوص برداشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ