شرایط واگذاری ۵۱ درصد سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس در هیات عالی واگذاری تصویب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انسیه خزعلی گفت: این قانون، مجزا از قانون جوانی جمیت است، چرا که در قانون جوانی جمعیت، والدین مکلف هستند به صورت اقساط هزینه مسکن را بپردازند، اما در این طرح ویژه، واگذاری مسکن به خانواده ۴قلو‌ها و بیشتر، به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از واگذاری رایگان مسکن به خانواده‌های دارای فرزندان چهارقلو به بالا خبر داد.
رئیس سازمان خصوصی سازی از تصویب مزایده دوم بلوک ۵۱ درصدی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در هیات واگذاری خبر داد.
مدیرکل دفتر بهره برداری معادن وزارت صمت گفت: تعیین تکلیف محدوده‌های معدنی و معادن در اختیار وزارت صمت با هدف واگذاری تصدیگری دولت در واحدهای بلوکه شده به مردم مانند سال گذشته انجام می شود.
خریداران بلوک ۵۱ درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اهلیت‌سنجی می‌شوند.
سازمان خصوصی سازی با انتشار آگهی و جزئیات، خبر از واگذای بلوک ۵۱ درصدی سهام باشگاه استقلال داد.
سازمان خصوصی ‌سازی با انتشار آگهی و جزئیات، خبر از واگذای بلوک 51 درصدی سهام باشگاه استقلال داد.
حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: اگر بخواهم حدودی بگویم، قیمت بلوک ۱۷ درصدی استقلال ۵۵۰ و پرسپولیس ۶۵۰ میلیارد تومان می‌شود.
سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای خواستار تجدید نظر در واگذاری بلوک ۱۲ درصدی شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازار بورس شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در ماه آتی مزایده‌های دیگری خواهیم داشت که موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس از همه آنها مهمتر بوده که بلوک مدیریتی این دو باشگاه در دی ماه انجام خواهد شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در ماه آتی مزایده‌های دیگری خواهیم داشت که موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس از همه آنها مهمتر بوده که بلوک مدیریتی این دو باشگاه در دی ماه انجام خواهد شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام واریز بخش نقدی بزرگترین مزایده تاریخ یعنی بلوک ۱۲ درصدی هلدینگ خلیج فارس، از نهایی شدن این معامله خبر داد.
واگذاری بلوک مدیریتی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت حداقل سه ماه زمان خواهد برد.
پیشنهاد نهایی سازمان خصوصی‌سازی برای پرسپولیس و استقلال، واگذاری سهام با بلوک 17 درصد یا 51 درصد است.
مدیران‌عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور در غرفه شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ به سوالاتی از قیبل زمان ارزش‌گذاری و واگذاری بلوک مدیریتی سرخ‌آبی‌ها و کاهشی بودن قیمت سهام باشگاه‌ها پاسخ دادند.
رییس سازمان خصوصی سازی ابراز امیدواری کرد که هفته آینده هیئت واگذاری، موافقت خود را با ادامه روند خصوصی‌سازی پرسپولیس اعلام کند.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اطلاعیه‌های عرضه خودرویی‌ها برای فروش زیرمجموعه اعم از سهام و یا سایت‌ها که تا الان منتشر شده توسط خود شرکت‌ها بدون هماهنگی با سازمان خصوصی‌سازی انجام شده است.
امیرمحمد گَلَوانی کارشناس بازار سرمایه گفت: تولید خودرو تاثیر گذارترین صنعت در کشور است، زیرا بیشترین تولید صنعت را تشکیل می‌دهد که ۲۵ درصد کل GDP کشور به حساب می‌آید.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: یکی از پاشنه آشیل‌های بازار سرمایه قیمت گذاری دستوری است و قیمت گذاری دستوری موجب شده است تا آینده شرکت‌های بورسی و بازار سرمایه بلاتکیف و تیره شود.
مدیرکل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به لزوم تجهیز خانه‌های محیط زیست گفت: امسال تلاش می‌کنیم تا پرسش مهر رئیس جمهور در بازگشایی مدارس موضوع مهم محیط زیست باشد.
وزیر خارجه دولت دموکرات بایدن اعلام کرد: «پس از مرگ الظواهری، جهان مکان امن‌تری است و ایالات متحده به اقدامات قاطعانه علیه کسانی که کشور، مردم ما یا متحدان و شرکای ما را تهدید می‌کنند، ادامه خواهد داد».
در جلسه علنی نوبت صبح امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای راهکاری برای تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت در سال آینده مشخص کردند.
هوای قابل قبول تهران در بیشتر مناطق
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۶۶۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۹۳ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ