عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: اگر تولید برای صنعت به صرفه نباشد و حمایت صورت نگیرد کمبودها در زمینه دارو افزایش می‌یابد و مجبور به استفاده از ارز گران قیمت می‌شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز یکی از مظاهر پایبندی و تعهد به اصول عدم تعهد، حمایت از مردم فلسطین در مقابل ظلم سازمان یافته‌های است که از سوی رژیم صهیونیستی اعمال می‌شود.
سازمان حمایت در نامه ای به مونتاژکاران ضمن تاکید بر رعایت قیمت های اعلامی از سوی شورای رقابت و عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تاکید کرد که عدم رعایت مصوبه به منزله گرانفروشی است.
سازمان حمایت در نامه ای به مونتاژکاران ضمن تاکید بر رعایت قیمت های اعلامی از سوی شورای رقابت و عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تاکید کرد که عدم رعایت مصوبه به منزله گرانفروشی است.
امید روانخواه می‌گوید یکی از دلایل وجود چمن‌های بی‌کیفیت و عدم تصویربرداری مناسب از مسابقات لیگ برتر، منفعل بودن سازمان لیگ و مسئولانش است.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه در خصوص دورکاری و تعطیلی روزهای پنجشنبه کارکنان زن شاغل در ادارات دارای فرزند زیر هفت سال یا دوره ابتدایی را باطل نکرد.
رئیس کل دادگستری استان یزد، شکل گیری چند برخورد جزئی متجاهرین به عدم رعایت حجاب با آمرین به معروف را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: بازخورد‌های شیرین و خاطرات ماندگار به جا مانده از سفر سایر هم میهنان به یزد نباید تحت الشعاع این چند برخورد جزئی قرار گیرد چراکه در انبوه این کار گسترده، شکل گیری این مقدار تنش، طبیعی است که متأسفانه با رسانه‌ای شدن موضوع و سوء استفاده برخی از معاندین و البته برخی از موضع گیری‌های افراد داخلی بیش از آنچه بود، سیاه نمایی و بزرگ جلوه داده شد.
مدیر تیم‌های ملی تنیس با تاکید بر اینکه به دلیل عدم تخصیص به موقع بودجه از سوی وزارت ورزش تیم کمتر از 14 سال ایران در آستانه بازماندن از حضور در رقابت های مقدماتی جهانی و مسابقات سطح یک تنیس آسیا بود، گفت: با حمایت خانواده‌ها و جامعه تنیس، این اعزام در آخرین لحظات محقق شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی از سوی کسب وکارهای فعال در پلتفرم‌های داخلی معافیت مالیاتی آن ها را لغو نخواهد کرد.
بیست و سومین دوره رقابتها ی لیگ برتر والیبال نشسته در حالی به پایان رسید که سرمربی تیم ملی از عدم حمایت تیم‌های پایتخت از لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: قهرمان جهان و پارالمپیک هستیم، اما نمی‌دانم چرا تیم‌های پایتخت از لیگ برتر والیبال نشسته استقبال نمی‌کنند.
وجود برخی قوانين، عدم و سکوت قوانین در برخی از حوزه ها کارآفرینان اجتماعی رو آزار می دهد. پیشنهاد این است که هیاتی در میان کارآفرینان اجتماعی تشکیل شود تا با نمایندگان مجلس ارتباط داشته باشد و مشکلات آن ها را به صورت مستقیم به گوش نمایندگان مجلس برسانند.
مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت ضمن اشاره به تشکیل ۱۵۲ هزار و ۳۶۹ پرونده تخلف واحدهای اقتصادی، گفت: عمده تخلفات کشف شده گرانفروشی و عدم درج قیمت است.
در حالیکه بررسی ها از وضعیت تولید، حکایت از کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش در این بخش دارد بانکها نیز نسبت به پرداخت تسهیلات به این بخش در ماه های پایانی سال کم کاری می کنند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت:بر اهمیت حمایت کشورهای منطقه از ثبات و امنیت عراق تاکید نموده و بر امنیت و ثبات با مشارکت جمیع همسایگان عراق از جمله کشور دوست و برادر سوریه تاکید می‌گنم.
ملی‌پوش قایقرانی ایران گفت: با وجود مقام هایی که گرفته‌ام و تاریخ سازی‌هایی که کرده‌ام اما مسئولان هیچ حماتی نمی‌کنند و به دنبال تقدیر و تشکر از رشته‌ای هستند که حتی پرچم ایران را بالا نمی‌برد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با نقض قوانین بین المللی و منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، به تکرار مواضع مداخله جویانه خود در حمایت از آشوبگران پرداخت.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز با نقض قوانین بین المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، از اغتشاش‌گران در ایران حمایت کرد.
نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم همکاری برای تولید و تجاری سازی خودروهای برقی از سوی نهادهای حاکمیتی گفت: با توجه به این‌که شرایط برای تولید خودرو برقی از سوی خودروسازان فراهم است باید سفارش گذاری و درخواست خرید و تامین منابع مالی از سوی دولت انجام شود.
سوئیس از ایده «ولودیمیر زلنسکی» برای انتقال دارایی های مسدود شده روسیه به اوکراین حمایت نکرد.
فعالان فناور دارویی معتقدند اگرچه توانایی تولید مواد اولیه دارویی در کشور وجود دارد اما عدم سرمایه گذاری مناسب و حمایت های لازم مانع از این شده که کشور در این زمینه پیشرفتی داشته باشد.
فرماندار فلوریدا به شدت از عدم حضور نواک جوکوویچ در تنیس آزاد آمریکا انتقاد کرد.
فالح الفیاض رئیس هیات حشد شعبی عراق بر حمایت از روند سیاسی این کشور و عدم وارد شدن به گروه بندی های سیاسی تاکید کرد.
شرکت «بن اند جریز» دعوی قضایی خود در زمینه عدم فروش محصولاتش در شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری، را واگذار کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۸۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از پانصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۷۶ تن از ایشان وخیم است.
تیم ملی فوتبال هم بدون حامی و اسپانسر اردو برگزار می‌کند و بخاطر عدم فعالیت سرپرست موقت در حوزه درآمدزایی، بودجه‌ای برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوب و مناسب با تیم‌های قدرتمند ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ