سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با نقض قوانین بین المللی و منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، به تکرار مواضع مداخله جویانه خود در حمایت از آشوبگران پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در نامه‌ای به رئیس جمهور، ضمن تقدیر از مواضع وی و وزارت امور خارجه در پی محکومیت اهانت به قرآن کریم خواستار پیگیری تصویب قانونی بین المللی در برخورد قاطع در صورت تکرار این جسارت شد و بر لزوم تحریم کشور‌های هتاک توسط کشور‌های اسلامی تاکید کرد.
قیمت طلا امروز (پنجشنبه) به پایین‌ترین حد بیش از سه ماه اخیر رسید و برای سومین جلسه متوالی سقوط کرد زیرا بانک‌های مرکزی ارشد موضع سیاست پولی جنگ طلبانه خود را برای کاهش فشارهای حباب قیمتی تکرار کردند.
کاخ سفید بار دیگر موضع خود در مخالفت با توسعه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را تکرار کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تکرار ادعاهای خود درباره ایران پرداخت.
پرایس درباره مذاکرات رفع تحریم‌های ایران در وین، با تکرار موضع چند ماه اخیر آمریکا درباره برجام، گفت: «پرونده احیای توافق هسته‌ای ایران همچنان خارج از دستور کار ما است».
مذاکره کننده ارشد هسته‌ای روسیه در خصوص مواضع ادعایی و تکراری غرب علیه ایران که در توئیت جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آمده بود، گفت: «بروکسل نمی‌فهمد که چنین زبانی با مقامات ایران کار نمی‌کند.»
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز پس از نشست وزرای دفاع ناتو در نشستی مطبوعاتی با تکرار مواضع خصمانه ضدچینی این سازمان نظامی اعلام کرد: فنلاند و سوئد باید تا پاییز به ناتو بپیوندند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تکرار مواضع مداخله‌جویانه غرب در امور داخلی ایران و ادعای بی‌اساس ارسال پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین مدعی شد که نقش او به عنوان هماهنگ کننده دیپلماسی هسته‌ای مانع از فشار روی تهران بر سر اقداماتش در داخل یا خارج نمی‌شود.
یکی از بازیکنان خوب و با کیفیت خارجی که به تازگی وارد لیگ برتر ایران شده، تورس مهاجم سابق اوساسونا بوده که به تیم فولاد ملحق شده است.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به تکرار مواضع مداخله جویانه صدر اعظم آلمان نسبت به جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیرش به آرژانتین گفت : صدراعظم آلمان در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است.
کانادا، سوئد، انگلیس و اوکراین امروز به تکرار مواضع غیرسازنده خود درباره سانحه سقوط پرواز PS۷۵۲ پرداختند.
جوسپ بورل با بیان این ادعا که برجام بخش کلیدی از یک تصویر گسترده تر است به تکرار مواضع مداخله جویانه در امور داخلی ایران و ادعای مشارکت نظامی تهران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است پرداخت و ادعا کرد: جمهوری اسلامی ایران به جای سرکوب، باید به حرف شهروندان خود گوش دهد. ایران باید فورا حمایت نظامی خود از روسیه را متوقف کند. در همین راستا، من از وزیر امور خارجه خواستم تا به گفتگوی مستقیم با همتایان اوکراینی خود درباره انتقال تجهیزات نظامی به روسیه ادامه دهد.
ریشی سوناک با تکرار برخی مواضع مداخله‌جویانه به کمیته روابط خارجی مجلس عوام گفت که به طور فزاینده‌ای نگران نحوه برخورد ایران با معترضان، برنامه هسته‌ای این کشور و سیاست‌های منطقه‌ای تهران است.
وزیر خارجه انگلیس در ادامه حمایت‌های این کشور از اغتشاشات ایران و همچنین با تکرار ادعاها درباره ارسال پهپاد از تهران به مسکو، از اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران خبر داد.
مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی خطیب مسجد مکی زاهدان در توئیتر مدعی شد: «اخباری مبنی بر تعرض جنسی به زندانیان زن در رسانه‌ها بازتاب یافته و روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است.»  این ادعای عبدالحمید که تکرار مواضع اخیر یک رسانه مشهور امریکایی است، درحالی مطرح شده که اساساً CNN نیز در گزارش خود بدون ارائه مستندات، مدعی شده بود که منبع ادعای او افراد ناشناس هستند.
مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی خطیب مسجد مکی زاهدان در توئیتر مدعی شد: «اخباری مبنی بر تعرض جنسی به زندانیان زن در رسانه‌ها بازتاب یافته و روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است.»  این ادعای عبدالحمید که تکرار مواضع اخیر یک رسانه مشهور امریکایی است، درحالی مطرح شده که اساساً CNN نیز در گزارش خود بدون ارائه مستندات، مدعی شده بود که منبع ادعای او افراد ناشناس هستند.
دبیرکل ناتو این بار به بهانه صادرات غلات از اوکراین، بر موضع این سازمان در خصوص روسیه هراسی تأکید کرد.
وزیر امور خارجه آلمان امروز پس از دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تکرار مواضع محور غرب علیه ایران پرداخت.
معاون وزیر دفاع آمریکا با تکرار مواضع روسیه هراسانه خود مدعی شد: هر دو حزب کنگره از اوکراین حمایت می‌ کنند!
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
یک دیپلمات کشورمان اظهار کرد: اتحادیه اروپا از تکرار موارد بی‌اساس و اتخاذ مواضع سیاسی خودداری کند چون با این اقدامات بیشتر در معرض انتقاد و بی‌اعتمادی طرف ایرانی قرار می‌گیرد.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا و سناتور ایالت کارولینای جنوبی در سفر به اراضی اشغالی به تکرار موضع گیری های ضدایرانی خود پرداختند.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا و سناتور ایالت کارولینای جنوبی در سفر به اراضی اشغالی به تکرار موضع گیری های ضدایرانی خود پرداختند.
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان گفت: موضع حکومت طالبان درباره بیت‌المقدس قاطع و روشن است و همواره آن را تکرار کردیم. بیت‌المقدس قبله اول مسلمانان و ارزش مشترک و مقدس تمام امت اسلام بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ