فالح الفیاض رئیس هیات حشد شعبی عراق بر حمایت از روند سیاسی این کشور و عدم وارد شدن به گروه بندی های سیاسی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردم عراق امروز شنبه در مراسم روز عاشورا در شهرهای مختلف این کشور حضوری گسترده داشته‌اند.
مردم عراق امروز شنبه در مراسم روز عاشورا در شهرهای مختلف این کشور حضوری گسترده داشته‌اند.
شمار زیادی از مردم عراق در پاسخ به دعوت جنبش نجباء در برابر ساختمان سفارت آمریکا در بغداد تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکایی سردادند.
شمار زیادی از مردم عراق در پاسخ به دعوت جنبش نجباء در برابر ساختمان سفارت آمریکا در بغداد تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکایی سردادند.
هتک حرمت به کتاب الهی مسلمانان جهان در سوئد از سوی یک پناهنده مقیم این کشور، همچنان بازتاب‌های گسترده‌ای در کشورهای مختلف به ویژه جهان اسلام داشته و با محکومیت‌های متعددی همراه شده است.
رئیس سازمان حشد شعبی عراق در سالروز تاسیس این جریان مردمی در عراق، سخنرانی کرد.
نفت همواره پرونده جذابی برای مداخله غرب در خاورمیانه به بهانه‌های واهی بوده است؛ به همین منظور، تحلیلگر سوری به زوایای پنهان غارت نفت عراق و سوریه با سردمداری تل آویو پرداخته است.
یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به اقدامات آمریکا به اسم گسترش دموکراسی گفت: دیدیم که در عراق نتیجه حضور آمریکایی ها به بهانه دموکراسی چیزی جز نقض حقوق بشر نبود.
نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد با گذشت بیست سال از آغاز تهاجم نظامی آمریکا به عراق، افکار عمومی این کشور همچنان مخالف مداخلات نظامی واشنگتن در امور سیاسی کشورهای جهان است.
یگان های مهندسی و پشتیبانی حشد الشعبی برای امدادرسانی به زلزله زدگان سوریه بسیج شدند.
هافبک عراقی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید اوضاع این تیم نسبت به دوران قربان بردیف خیلی بهتر شده است.
رغد از عراقی‌ها خواست که «همیشه عراق را به عنوان یک هدف بزرگتر و والاتر قرار دهند.» و تاکید کرد خدا نزدیک است و دشمنان شما، دشمنان حقیقت و انسانیت، محو خواهند شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست وزیر عراق و هیئت همراه فرمودند: با تکیه بر مردم و نیروهای جوان و پر انگیزه در مقابل دشمنان پیشرفت عراق بایستید.
آبادان - نماینده مردم آبادان در مجلس از اتصال بنادر آبادان و بندر سیبه بصره عراق از طریق ایجاد یک خط آبی جدید خبر داد.
میزان سرطان خون در میان شهروندان عراقی که در نزدیکی میادین نفتی این کشور زندگی می‌کنند، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از مهمان‌نوازی ملت و دولت عراق در اربعین حسینی امسال تقدیر و تشکر کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با وزیر خارجه عراق از حسن مهمان نوازی مردم عزیز و دولت عراق به طور ویژه قدردانی کرد.
نخبگان اهل سنت عراق تاکید کردند که حشد شعبی نماینده همه ملت عراق است و هرگونه تلاش برای دور نگه داشتن آن از صحنه امنیتی به معنای وقوع یک فاجعه دیگر است.
داشتن اطلاعات کافی درمورد هر سفری از جمله سفر معنوی اربعین می تواند باعث راحتی و آرامش خاطر باشد.
رهبر جریان صدر عراق ضمن خوشامدگویی به همه زائران اربعین، گفت که مردم این کشور باید در حفظ جان زائران بکوشند و از درگیری پرهیز کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: شور و شعور وصف ناپذیر مشتاقان حسینی امسال آنچنان اوج گرفت که انگلیسی‌ها به فکر ایجاد فتنه افتادند که این فتنه با هوشیاری مرجع عالیقدر و مردم عراق خنثی شد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ملت عراق را دعوت به آرامش می‌کنیم و پیشاپیش از میزبانی آن‌ها نسبت به زائرین اربعین تشکر کرده و هیچ عاملی نمی‌تواند ایران و عراق را از هم جدا کند.
رهبر جریان صدر در نشست خبری به موضع گیری درباره تحولات عراق پرداخت.
چارچوب هماهنگی شیعی عراق در واکنش به حوادث امروز عراق و به تعطیلی کشاندن قوه قضاییه عراق از سوی طرفداران صدر واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ