سازمان حمایت در نامه ای به مونتاژکاران ضمن تاکید بر رعایت قیمت های اعلامی از سوی شورای رقابت و عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تاکید کرد که عدم رعایت مصوبه به منزله گرانفروشی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن نوروزی گفت: هیچ محدودیتی برای دانش آموزان مانند عدم صدور پاسپورت یا امثال آن در صورت عدم رعایت حجاب و عفاف در مصوبه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نیامده است؛ لذا این ادعا کاملا بی اساس است.
پرونده قضایی در خصوص عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد.
صدور رایی از شعبه اول دیوان عالی کشور درمورد نقض حکم محکومیت یک زن متهم به عدم رعایت حجاب شرعی قابل توجه است.
خدائیان گفت: دستگاه قضا در اجرای مصوبات و وظایف محوله از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جزو دستگاه‌های پیشرو است و ما در سازمان بازرسی، پیگیر انجام وظایف دستگاه‌های مختلف هستیم.
مدیرعامل با اشاره به سهم ۸۰ درصدی سوانح بندری در حوزه ترافیک جاده‌ای، اظهار داشت: عمده حوادث ترافیکی در بنادر ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق ۵۲ اداره و دستگاه اجرایی پرمصرف در مناطق تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به دلیل عدم رعایت مصوبه هیئت وزیران قطع شد.
سازمان حمایت در نامه ای به مونتاژکاران ضمن تاکید بر رعایت قیمت های اعلامی از سوی شورای رقابت و عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تاکید کرد که عدم رعایت مصوبه به منزله گرانفروشی است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم گفت: یک فروند کشتی تفریحی به دلیل بی‌توجهی به قوانین و عدم رعایت شئونات اسلامی در سواحل این جزیره توقیف شد.
دو رستوران‌ بزرگ در بوستان نهج‌البلاغه توسط مأموران پلیس امنیت اخلاقی به‌دلیل عدم رعایت قانون حجاب و عفاف پلمب شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر اماکن در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان ری، خبر داد.
وزارت آموزش و پرورش در خصوص حجاب و عفاف بیانیه‌ای صادر کرد.
یکی از مجموعه‌های گردشگری در کاشان به دلیل عدم رعایت ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی و همچنین عدم رعایت شئونات اسلامی از سوی مراجعین و بعضا کارکنان پلمب شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: دستورات قضایی به ضابطان در برخورد با افرادی که حجاب شرعی را رعایت نکنند صادر شده است.
نعمت احمدی، حقوقدان و وکیل دادگستری گفت: در قانون مجازات اسلامی چنین مقرره‌ای نداریم که اگر تخلفی از این دست در مکانی انجام شد آن واحد صنفی را تعطیل کنیم. در واقع حتی اگر فردی بدهکار شد نمی‌توانیم ابزار متعلق به شغل او را توقیف کنیم، زیرا این موضوع تحت عنوان «مستثنیات دین» شناخته می‌شود.
رجبی گفت: همچنین پاساژ یا مرکز خرید نارون هم به خاطر عدم رعایت شئونات اخلاقی اخطاریه دریافت کرده و بنر اخطار برای رعایت شئونات اسلامی بر سردر این مجتمع تجاری نصب شده است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست مطبوعاتی، بخش زیادی از نشست را به توضیح درباره اتهام مربی گل‌گهر اختصاص داد.
برخی شعب بانکی متخلف در زمینه عدم رعایت نرخ سود سپرده ها تعطیل شدند.
برخی شعب بانکی متخلف در زمینه عدم رعایت نرخ سود سپرده ها تعطیل شدند.
فرمانده انتطامی تهران بزرگ گفت: با توجه به مصوبه اجرای طرح زوج و فرد از در منازل از صبح امروز ۴۲۰ تیم اختصاصی از ماموران پلیس راهور اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند.
ندا محمد ندیم، وزیر تحصیلات عالی طالبان: فعالیت خوابگاه‌های دانشجویان دختر در ولایات که به باور او خلاف «غیرت افغانی و اسلام» است که دختران بدون اعضای خانوده در ولایتی دیگر برای تحصیل بروند و به این دلیل «بدون محرم شرعی» سفر کنند؛ عدم رعایت حجاب کامل از سوی دانشجویان دختر، مختلط بودن زن و مرد و حضور دانشجویان زن در رشته‌هایی «که مناسب زنان نیست و به عزت و وقار آن‌ها مساعد نیست» از جمله دلایل اصلی بود که وزیر تحصیلات عالی طالبان ذکر کرد.
اصولا وقتی شما قرار است یک پایه مالیاتی را گسترش دهید و یا نحوه اخذ آن را تغییر بدهید باید با مطالعه رفتار بازار، ذی‌نفعان، بانک‌های اطلاعاتی و ... این کار را انجام دهید. درصورت موفقیت در اجرا و لحاظ ضرورت‌ها، سامانه مودیان منجر به شفافیت شده و در مبدا اقدام به اخذ مالیات می‌کند، ولی اگر موفق نشود می‌تواند در کنار مالیات بر ارزش افزوده به مصیبتی برای تولید بدل شود.
عباس عبدی گفت: عدم رعایت حجاب، نظم اجتماعی را دچار اختلال نمی‌کند. اثرات جانبی قانون حجاب و گشت ارشاد نیز بسیار مهم‌تر از اصل مساله حجاب است. هر زنی که پایش به گشت ارشاد می‌رسد، طبعا احساس می‌کند که با او به عنوان یک مجرم برخورد می‌کنند، در حالی که او اصلا چنین حس و برداشتی از رفتار خود ندارد.
وزیر خارجه چین امروز در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: اصل عدم دخالت در امور داخلی سایر کشورها باید رعایت شود.
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: عدم رعایت مفاد قرارداد امضاء شده توسط ارمنستان عواقبی به همراه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ