امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت:بر اهمیت حمایت کشورهای منطقه از ثبات و امنیت عراق تاکید نموده و بر امنیت و ثبات با مشارکت جمیع همسایگان عراق از جمله کشور دوست و برادر سوریه تاکید می‌گنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید ارمغانی سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در مورد کنار گذاشته شدن محمد جمشیدی از ترکیب جدید این تیم واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه دانمارک در تماس با امیرعبداللهیان با اظهار تأسف از اهانت صورت گرفته نسبت به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: دانمارک هرگونه اقدام برای توهین به قرآن کریم را شدیداً محکوم می‌کند.
در حالی که صحبت از ابطال انتخابات ژیمناستیک و تعیین سرپرست به میان آمده اما فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش انتخاب سرپرست برای این فدراسیون را رد کرد.
مارسلو بروزوویچ، هافبک اینتر به طرز عجیبی درباره شایعات پیرامون انتقالش به النصر عربستان صحبت می‌کند.
سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان نپال پس از شکست مقابل نوجوانان ایران، گفت: از این مسابقه درس‌های زیادی گرفتیم، چرا که به نظرم ایران پادشاه والیبال آسیاست.
مشاور هنری سابق کمسیون ملی یونسکو با اظهار تاسف از عبور جاده در کنار کوشک تاریخی عزت آباد ابرکوه گفت: پیش از هر مسئولیتی که به عهده نهادها گذاشته شود، مردم باید از میراث شهر حفاظت کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: : تا حالا چیزی در مورد قطعی اینترنت به ما ابلاغ نشده ولی نظر تخصصی ما در جلساتی که شرکت می‌کنیم این است که اینترنت قطع نشود.
مدیر ارشد اجرایی «اوپن آ. آی» استارت آپ سازنده چت جی پی تی در جلسه با پنل سنای آمریکا گفت: استفاده از هوش مصنوعی برای دخالت در انتخابات یکی از نگرانی های مهم و نیازمند قانونگذاری است.
دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در حوزه علم و فناوری گفت: ما باید برای تامین استقلال کارهایی را انجام دهیم که دیگران قادر به انجام آن نباشد، باید کارهای ملی ما پیشرو کشورهای دیگر باشد.
آنتوان کومبوآر، بازیکن و مربی سابق پی‌اس‌جی، معتقد است با این شرایط مسی از پاریس برود به سودش خواهد بود و از این بابت اظهار تاسف کرد.
آملی لاریجانی با ابراز تاسف از طرح برخی موضوعات نادرست درباره هیات عالی نظارت در مجلس گفت: متاسفانه در مجلس، مطالب نادرستی درباره هیات عالی نظارت مجمع طرح شده و در این اظهار نظرها، تلقی های اشتباهی در بیان برخی نمایندگان مجلس دیده می شود. البته ریاست مجلس نکات خوبی را به نمایندگان متذکر شدند.
آملی لاریجانی با ابراز تاسف از طرح برخی موضوعات نادرست درباره هیئت عالی نظارت در مجلس، گفت: متاسفانه در مجلس، مطالب نادرستی درباره هیئت عالی نظارت مجمع طرح شده است و در این اظهار نظرها، تلقی های اشتباهی در بیان برخی نمایندگان مجلس مشاهده می شود. البته ریاست مجلس نکات خوبی را به نمایندگان متذکر شدند.
مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم اعلام کرد: مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با اظهار تاسف و نگرانی شدید نسبت به این ماجرا و همدردی با آسیب دیدگان و خانواده‌های ایشان، اعلام می‌دارد این نوع اقدامات با تعالیم دینی و اصول قانون اساسی تعارضی آشکار دارد و پیشگیری از آن و شناسایی و محاکمه هرچه زودتر عاملان آن کمترین انتظاری است که مردم شریف ایران از مسئولان و نهاد‌های قضایی و امنیتی دارند.
نیک بین با اظهار تأسف از اینکه نتوانستیم نسل جوان را به خوبی بشناسیم و با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم، افزود: حتی اینکه بعضاً گفته می‌شود مدیران برخی مدارس در شهرستان‌ها به گشتن کیف دانش آموزان می‌پردازند نه تنها کار اشتباه و غلط و ممنوع است بلکه معتقدم تفتیش عقاید و آدم‌ها ممنوع است.
دبیر هیأت دوومیدانی استان همدان از قهرمانی دونده‌های دانش آموز همدانی در مسابقات دوومیدانی دانش آموزان کشور در مقطع متوسطه دوم خبر داد و این موفقیت را حاصل تلاش‌های شبانه روزی این هیأت ورزشی دانست و از نبود حمایت دستگاه دولتی مرتبط با این مسابقات اظهار تأسف کرد.
وزیر کشور با اظهار تاسف از وقوع حادثه سفارت جمهوری آذربایجان در تهران گفت: انگیزه عامل حادثه حمله یک فرد به سفارت باکو در تهران یک مسئله شخصی بود.
وزیر کشور با اظهار تاسف از وقوع حادثه سفارت جمهوری آذربایجان در تهران گفت: انگیزه عامل حادثه حمله یک فرد به سفارت باکو در تهران یک مسئله شخصی بود.
جانشین رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه نادیده گرفته شدن قانون هوای پاک در یک بازه زمانی کوتاه توسط صاحبان قدرت جای تأسف و تعجب فراوانیدارد، اظهار کرد: این روز‌ها میزان آلایندگی هوای تهران رکورد‌های چند ساله و چند دهه گذشته را شکسته است و تصمیم‌گیری درخصوص تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، در واقع سعی بر سرپوش گذاشتن در میزان بالای آلایندگی خودرو‌های فاقد استاندارد است ودر صورتی که تدبیر اساسی و تلاش گسترده به این منظور صورت نگیرد، نفس شهر بند می‌آید و ریه‌های شهروندان از انواع آلاینده‌ها وذرات معلق انباشته خواهد شد.
کارشناس فوتبال در گفت و گو با تلویزیون المیادین لبنان از شکست تیم ملی در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی و از دست رفتن فرصت صعود به مرحله دوم رقابت ها اظهار تاسف کرد.
اگر بگویند امام و پیشوای ما امام خمینی و رهبری معظم انقلاب است پس این‌همه همراهی با فتنه اخیر و فتنه‌های قبلی برای چیست؟ برای درگذشت مهسا امینی توییت می‌زنند آن را فاجعه اعلام می‌کنند، اما برای شهادت ده‌ها تن از شهدای اخیر که به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند حتی یک اظهار تأسف هم نمی‌کنند.
مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال با ابراز تاسف از اظهار نظرهای اعضای تیم ذوب آهن گفت: مسائل داوری استقلال چه ربطی به آنها دارد؟
سلمان اسحاقی اظهار کرد: بنده به عنوان یک عضو در مجلس شورای اسلامی از مردم عذرخواهی می‌کنم. بنده به مردم می‌گویم ما شرمنده هستیم که پس از گذشت سه ماه اداره وزارتخانه کلیدی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اکنون نه این وزارتخانه سرپرست دارد و نه وزیر که مایه تاسف است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با ابراز تاسف از رخوت و سستی و ناکارآمدی‌های ۸ سال گذشته اظهار داشت: با کمال تاسف در این دوره بسیاری از پروژه‌ها حتی برخی از آن‌ها که پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد داشتند به حال خود رها شدند و اراده، عزم و جدیتی برای تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید وجود نداشت. به گفته خودشان برای بودجه‌های عمرانی ۱۰ درصد در نظر می‌گرفتند و مشخص نبود از این ۱۰ درصد چقدر تخصیص داده و اجرایی می‌شد؟
سرپرست فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین اظهاراتش از عدم برگزاری مسابقات فوتسال زنان قهرمانی آسیا اظهار تاسف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ