مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت ضمن اشاره به تشکیل ۱۵۲ هزار و ۳۶۹ پرونده تخلف واحدهای اقتصادی، گفت: عمده تخلفات کشف شده گرانفروشی و عدم درج قیمت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشور عراق برای تامین امنیت زائران اربعین، از تشکیل اتاق عملیات مشترک تحت فرماندهی محمد شیاع السودانی فرمانده کل نیروهای مسلح و نخست وزیر این کشور خبر داد.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بنیاد شهید مکلف به تشکیل مؤسسه معاضدت قضایی شده است، گفت: در قانون برنامه هفتم توسعه به دنبال تقویت کمیسیون ماده ۱۶ هستیم.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: جای تاسف دارد که اقدامات تروریستی توسط تروریست پروران بین المللی طراحی می‌شود و هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر به هوا بلند نمی‌شود.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
مدیر و اعضای هیأت علمی انستیتو پاستور ایران با حضور آمادگی خود را برای تشکیل تیم‌های مشترک برای پیشگیری و شناسایی بیماری‌های واگیر در عراق اعلام کردند.
بررسی‌ آماری که سازمان بیمه مرکزی اعلام کرده است، نشان می‌دهد که تقریبا یک‌سوم تصادف‌هایی که برای آن‌ها دیه پرداخت می‌شود، ساختگی هستند و سالانه ۲ هزار میلیارد تومان خسارت از صندوق بیمه‎ها برای این تصادف‌ها پرداخت می‌شود. تقریبا ۹۰درصد خسارت‌های تصادفات ساختگی خسارات مالی هستند و ۱۰درصد هم به خسارات جانی مربوط می‌شوند.
معاون امور بین ‎الملل قوه قضائیه از تشکیل پرونده عظیم برای منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای آن خبر داد.
در نشست مشترک معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با معاون پژوهشی وزارت علوم، پیشنهاد تشکیل قرارگاه مشترک تولید علم و فناوری میان دو وزارتخانه مطرح شد.
رسانه‌های خبری از تشکیل دولت جدید در نیجر توسط کودتاچیان این کشور با حضور ۲۱ وزیر خبر دادند.
هرچقدر که شایعات و خبرها درخصوص انتقال هری کین مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلیس به بایرن مونیخ بیشتر می شوند، انتقال جذاب طارمی به تاتنهام رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.
دادستان تهران با بیان اینکه تحقیقات مقدماتی در خصوص بررسی موضوع و علت وقوع حادثه انجام شده است، تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی در رابطه با این پرونده به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.
دادستان تهران گفت: در خصوص قطع عضو یک دختر ۹ ساله در تهران پرونده قضائی تشکیل شده است.
لقمان کیاپاشا اعلام کرد سازمان بازرسی کل کشور به پرونده بدهی ۷۰۰ میلیاردی باشگاه استقلال ورود کرده است.
ستایشی با تاکید بر اینکه متاسفانه اخیرا چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود، گفت: باید به استحضار برسانم که پرونده قضایی برای این سکو‌ها در واحد‌های قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود گفت: مدیران و مسولان در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی‌حجابی یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هرگونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، باید به وی تذکر دهند.
تیم بانوان نساجی مازندران در مسیر شکل‌گیری قرار گرفته است و بازیکنان انتخاب شده، در تمرینات مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
پرونده قضایی در خصوص عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد.
پرونده قضائی در رابطه با عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد.
در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و طرح ادعاها و مطالب غیرمستند از سوی یک بازیگر برای این فرد پرونده قضائی تشکیل شد.
در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و طرح ادعا‌ها و مطالب غیرمستند از سوی یک بازیگر؛ برای این فرد پرونده قضایی تشکیل شد.
وزیر دفاع لهستان در بحبوحه تنش این کشور با روسیه و بلاروس، از تشکیل واحد نظامی جدید در شمال شرق لهستان خبر داد.
بیست و چهارمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب در قوه قضائیه به ریاست معاون اول قوه قضائیه و با حضور جمعی از معاونان و مسئولان قوه قضائیه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ