مدیر تیم‌های ملی تنیس با تاکید بر اینکه به دلیل عدم تخصیص به موقع بودجه از سوی وزارت ورزش تیم کمتر از 14 سال ایران در آستانه بازماندن از حضور در رقابت های مقدماتی جهانی و مسابقات سطح یک تنیس آسیا بود، گفت: با حمایت خانواده‌ها و جامعه تنیس، این اعزام در آخرین لحظات محقق شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد از توزیع ۵۵ هزار قلم لوازم ضروری منزل بین خانواده‌های تحت حمایت خبر داد.
روند بازگشت خانواده های عناصر داعش از اردوگاه الهول سوریه به عراق تحت حمایت ویژه آمریکا، باعث افزایش اجرای عملیات تروریستی در این مناطق شده است.
رئیس کمیته امداد از ساخت ۳۵ واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت حمایت استان تهران با حضور رئیس کمیته امداد در شهر ری خبر داد.
مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی گفت: خانواده‌های دارای فرزند دوقلو در دهک درآمدی ۱ تا ۷ و خانواده‌های دارای فرزندان سه قلو و بیشتر،تحت پوشش خدمات بهزیستی قرار می‌گیرند.
براساس اعلام معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه در راستای حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان در دو سال گذشته مجموعا بیش از ۸۰ هزار خدمت مشاوره‌ای و حقوقی به این افراد ارائه شده است.
اجرای طرح فراگیر حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو آغاز شد.
رئیس دبیرخانه جلب مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: این سازمان در ماه مبارک رمضان امسال با همکاری خیرین از خانواده‌های تحت پوشش خود که دارای فرد دارای معلولیت هستند، حمایت کرد.
سومین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و مقرر شد خانواده‌های دارای ۳ معلول به بالا ظرف دو سال صاحب خانه شوند.
پس از حدود ۱۲ سال، در نشست علنی امروز مجلس، کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار به تصویب رسید؛ این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
تعداد خانواده‌های دارای فرزند چندقلو مورد حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در سال ۱۴۰۱ از مرز ۱۷۰ خانواده گذشت.
بزرگسالان مبتلا به اختلال عصبی اوتیسم از حمایت کافی برخوردار نیستند و خانواده‌های آنان با مشکلات زیادی برای نگهداری آنان مواجه اند.
مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد از توزیع ۱۲۷ هزار قلم کالای اساسی برای خانواده‌های تحت حمایت از ابتدای سال جاری خبر داد.
ماده بعدی این قانون تاکید دارد که کلیه دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و شهرداری‌های دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه موظفند فضا‌های مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد شرایط قرار دهند و حتی فراتر از آن، پرداخت کمک هزینه زندگی به صورت قرض‌الحسنه به خانواده‌های جوان که هیچ یک از زوجین اشتغال به کار یا منبع درآمدی نداشته باشند پیش بینی شده اما...
فرمانده انتظامی پایتخت اظهار امیدواری کرد که مسئولان با تصویب قوانین حمایتی هر چه بیشتر هم در بُعد مادی و معیشتی و هم در بُعد افزایش اقتدار پلیس، این ماموران جان‌بر‌کف را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند؛ چراکه پلیس نیز از مردم و در کنار مردم است و مشکلات اجتماعی و اقتصادی موجود در جامعه گریبانگیر پلیس و خانواده‌های آن‌ها نیز می‌باشد.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی خوزستان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده‌ها بسیاری از افراد کلیه خود را برای حل مشکلات زندگی‌شان می‌فروشند و قیمت کلیه افزایش یافته است بنابراین هر فردی بخواهد کلیه‌ای بخرد باید ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کند و بسیاری از بیماران توان پرداخت چنین هزینه‌ای را ندارند.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی خوزستان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده‌ها بسیاری از افراد کلیه خود را برای حل مشکلات زندگی‌شان می‌فروشند و قیمت کلیه افزایش یافته است بنابراین هر فردی بخواهد کلیه‌ای بخرد باید ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کند و بسیاری از بیماران توان پرداخت چنین هزینه‌ای را ندارند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش فت: نیروی زمینی ارتش از همه نخبگان علمی، فرهنگی و هنری در تمامی سطوح اعم از کارکنان پایور و خانواده‌ها و همچنین کارکنان وظیفه، حمایت حداکثری را دارد.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع برگزار می‌کنند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات حمایتی به ۲۷ خانواده پرنوزاد دارای فرزند چند قلو (سه قلو و بیشتر) تهرانی خبر داد.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد ، مرحله اجرایی پویش لبخند مادری با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا رسما آغاز شد.
دبیر ستاد حقوق بشر و مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان درخصوص رسیدگی های ضروری به خانواده‌های بدون سرپرست زندانیان ایرانی خارج از کشور تفاهم کردند.
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران از ارائه ۲۶۳۰ خدمت مسکن به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس کمیته امداد گفت: تا پایان سال ۳۲ هزار واحد مسکونی احداث و به خانواده‌های تحت حمایت تحویل داده می شود.
مطالبه‌هایی پس از حضور جمع عظیمی از خانواده‌ها و دختران و مادران در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی رخ داد. در این روز زنان و مردان در اجتماعی بزرگ در کنار یکدیگر حضور داشتند و همین امر موجب شد که در افکار عمومی این مطالبه مطرح شود که چنین تجمعاتی در سایر زمینه‌ها هم رخ دهد و تسهیل و حمایت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ