بیست و سومین دوره رقابتها ی لیگ برتر والیبال نشسته در حالی به پایان رسید که سرمربی تیم ملی از عدم حمایت تیم‌های پایتخت از لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: قهرمان جهان و پارالمپیک هستیم، اما نمی‌دانم چرا تیم‌های پایتخت از لیگ برتر والیبال نشسته استقبال نمی‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان وزنه‌برداری جهان و پارالمپیک از عدم پرداخت حقوق توسط صندوق حمایت از قهرمانان، پرداخت حواله خودرو در فوتبال و بی‌توجهی به مدال‌آوران سایر رشته‌ها انتقاد کرد.
رئیس مجلس گفت: با یک ماه تاخیر ۵۰ درصد از دیون گندم کاران پرداخت نشده است. رئیس سازمان برنامه و بودجه حتما باید در این خصوص تدبیر کند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بسیاری از مطالبات بانکی وصول نمی‌شود و حتی برخی اوقات بانک‌ها پیگیر وصول مطالبات خود نیستند.
انتقاد یحیی گل محمدی از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی نشان از عدم حمایت عملی باشگاه از این سرمربی دارد.
نماینده مردم طوالش در مجلس نسبت به ابلاغیه وزارت کشور مبنی بر عدم همراهی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال پایانی این مجلس انتقاد کرد.
رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی ضمن انتقاد از عدم جذابیت فضای مدارس گفت: مسابقات ورزشی، کارگاه تعلیم و تربیت است
مورات‌اوغلو از عدم اقدام سازمان نواک جوکوویچ در پرونده دوپینگ سیمونا هالپ رومانیایی انتقادکرد.
هادیانفر گفت: ممکن است انسان خطا کند، اما وسیله نقلیه باید از جان انسان دفاع کند. خودرو‌هایی که تولید می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌گوییم ۳۹ درصد هم افزایش تولید دادیم، آیا پیچ ایمنی به آن‌ها اضافه کرده‌ایم. اگر امروز مردم اشتیاق خرید خودرو را دارند به دلیل حفظ ریال و سرمایه‌شان است نه به دلیل ایمنی و کیفیت خودرو. در نوروز تصادفی رخ داد که ۱۲ نفر فوتی داشت که خودروی حامل دو خانواده در محور سیستان رخ به رخ باهم تصادف کردند. اگر عکس دو خودرو را ببینید، تشخیص نمی‌دهید که چه نوع ماشینی است. خودرو باید از جان سرنشین دفاع کند.
از چند روز قبل، برگزاری مراسم سالگرد یادگار امام اطلاع رسانی شده بود، اما صداوسیما از اعزام تیم خبری و پوشش مراسم خودداری کرد.
احدیان نوشت، اشتباه‌های خاتمی در حمایت از روحانی و عدم مرزبندی با براندازان باعث شده، جریان اصلاحات «از اینجا رانده و از آنجا مانده» شود.
سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک با یادآوری اینکه بازی های پاراآسیایی اولویت این کمیته است نسبت به عدم تخصیص ویژه به کاروان ایران در اعتبارات سال آینده انتقاد کرد.
باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به عدم تعویق دیدار با ملوان به انتقاد از شرایط موجود پرداخت.
ملی‌پوش قایقرانی ایران گفت: با وجود مقام هایی که گرفته‌ام و تاریخ سازی‌هایی که کرده‌ام اما مسئولان هیچ حماتی نمی‌کنند و به دنبال تقدیر و تشکر از رشته‌ای هستند که حتی پرچم ایران را بالا نمی‌برد.
سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان با تاکید بر اینکه تیمش تا حد امکان پیگیر دیدارهایش در لیگ برتر خواهد بود نسبت به شرایط بازیکنانش و عدم پرداختی به آنها انتقاد کرد.
ابراهیم اشکش معتقد است این عدم نتیجه‌گیری استقلال ملاثانی، نتیجه عدم حمایت مسئولین است.
نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم همکاری برای تولید و تجاری سازی خودروهای برقی از سوی نهادهای حاکمیتی گفت: با توجه به این‌که شرایط برای تولید خودرو برقی از سوی خودروسازان فراهم است باید سفارش گذاری و درخواست خرید و تامین منابع مالی از سوی دولت انجام شود.
سوئیس از ایده «ولودیمیر زلنسکی» برای انتقال دارایی های مسدود شده روسیه به اوکراین حمایت نکرد.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
فرماندار فلوریدا به شدت از عدم حضور نواک جوکوویچ در تنیس آزاد آمریکا انتقاد کرد.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: باید وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی زودتر به مجلس معرفی می‌شد تا ما جلسه رأی اعتماد را برگزار می‌کردیم.
سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت سابق تلاش خاصی برای درآمدزایی نداشت و ادعا داشتند نمی توانند نفت را فروخت.
نایب رئیس فدراسیون شطرنج با انتقاد از عدم توجه و حمایت وزارت ورزش از این رشته گفت: واقعاً این وزارتخانه از چگونگی برخورد با شطرنج خجالت نمی‌کشد؟
البته در بدو امر به علت عدم انسجام این نهاد صنفی که عموماً شاهد آنیم، صنف مدیران تولید که در چرخه تولید یکی از اصلی‌ترین صنوف سینمایی است نماینده‌ای در این ستاد ندارد و همین منجر به انتقاد آنان از خانه سینما شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ