سوال یک نماینده از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره علت رکود پروژه‌های گردشگری اعلام وصول شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نسـبت دادن سادگی به لاوروف که ۲۰ سال است وزیر امور خارجه روسیه است، و تمام مواضع ایران را در مسائل منطقه‌ای و بین المللی می‌داند، بسیار دور از واقعیت است آن هم از کسی که خودش سال‌ها وزیر امور خارجه کشورمان بوده و از ماهیت روس‌ها باخبر است.
لازمه سیاست خارجی مخصوصاً برای کشوری مثل ایران در منطقه بسیار پیچیده‌ای مثل خاورمیانه به‌ویژه طی ٢٠ سال اخیر سیال بودن و متغیر بودن و امکان تغییر و انعطاف‌پذیری است و درست یا غلط بودنش امر دیگری است. یکسری ساختار‌های ثابت وجود دارد که تهران همیشه آن‌ها را مدنظر قرار داده و قرار خواهد داد؛ اما در منطقه‌ای که همه تحولات به‌سرعت در حال وقوع است، نمی‌توان یک سیاست منسجم داشت و نباید هم داشت.
نخست وزیر عراق گفت که در پایان سال جاری میزبان کنفرانس ۲۰۲۳ بغداد با موضوع یکپارچگی اقتصادی و ثبات منطقه‌ای خواهیم بود.
اداره شیلات نروژ نیز گفت احتمالا این نهنگ از منطقه‌ای که زیر نظر نیروی دریایی روسیه بوده و در آنجا آموزش می‌دیده فرار کرده است؛ بویژه آنکه این نهنگ به وجود انسان‌ها عادت کرده بود و به کشتی‌ها نزدیک می‌شد.
دهانه آمگوید (Amguid Crater) یک دهانه نسبتاً جوان است که در نتیجه برخورد شهاب‌سنگی در حدود ۱۰۰۰۰۰ سال پیش شکل گرفته و در منطقه‌ای دور افتاده در جنوب غربی الجزایر قرار دارد. دهانه برخوردی شهاب‌سنگ کاملاً دایره‌ای است و قطر ۴۵۰ متری و عمق ۳۰ متری دارد. قسمت‌های لبه را بلوک‎‌های ماسه‌سنگی به قطر چند متر پوشانده‌اند و این در حالی است مرکز دهانه مسطح است و توسط سیلت‌های بادی متراکم پر شده است.
اصفهان- مدیرحفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: طی یک سال اخیر ۸۷۷ حلقه چاه غیرمجاز در استان اصفهان پر و مسلوب المنفعه شد.
وزیر داخلی ترکیه، امریکا را به تلاش برای ایجاد یک دولت تروریستی در کنار ترکیه متهم کرد و به شدت سیاست‌های منطقه‌ای واشنگتن را زیر سوال برد.
حدود ۲۰۰ خوشه ستاره‌ای عظیم در منطقه‌ای پر از گرد و غبار با وسعت حدود ۵۰۰۰ سال نوری(تنها پنج درصد قطر کهکشان راه شیری) زندگی می‌کنند، با این حال، مقدار گاز در این منطقه کوچک برابر با کل گاز موجود در کهکشان راه شیری است.
در حال حاضر ۷۰ کشور در طول سال جهت بهره مندی بیشتر از نور خورشید، اقدام به اعمال تغییراتی در ساعت رسمی خود می‌کنند و در اصطلاح از ساعت تابستانه (Daylight Saving Time) استفاده می‌کنند؛ ساعت تابستانه به حالتی می‌گویند که بر اساس آن در ۶ ماه ابتدایی سال ساعت–معمولاً یک ساعت- به جلو کشیده می‌شود و ۶ دوم سال به حالت اولیه باز می‌گردد؛ این تغییرات ساعت در منطقه‌های زمانی منجر به طولانی شدن روز در هنگام عصر و کوتاه‌تر شدن روز در هنگام صبح می‌شود.
زیدآبادی معتقد است: سال آینده می‌تواند به سالی بی‌نهایت خونین و همراه با هرج و مرجی دیوانه‌وار در سه منطقۀ مهم جهان منجر شود، اما احتمال بیشتر حرکت هر سه منطقه به‌خصوص خاورمیانه به سمت نظم تازه‌ای است که همکاری‌های منطقه‌ای برای توسعه را جانشین نزاع و خونریزی و بی‌ثباتی سازد.
منطقه‌ای در سواحل هاوایی که کشتی در آن مشاهده شد، به نام منطقه انحصاری اقتصادی ایالات متحده (EEZ) شناخته می‌شود که برای عبور کشتی‌های بین المللی باز است.
مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: مخازن سدهای پنج‌گانه تهران با کسری ۸۵ میلیون متر مکعبی نسبت به سال گذشته روبه رو شده‌اند.
مشهد ـ مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و ۶۰ حلقه چاه غیرمجاز توسط امورها و ادارات آب شهرستان‌ها پر و مسلوب المنفعه شد.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: امروز که سازمان‌های بین المللی، رسانه‌ها، آمریکا، اروپا و مزدوران منطقه‌ای دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب را از نظر اقتصادی _ فرهنگی تهدید کنند بیش از هر زمان دیگری به انسجام برای دفاع از انقلاب نیاز داریم.
تبریز- مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی گفت: طی ۵۰ سال اخیر به این میزان شاهد کاهش بارش‌ها در آذربایجان شرقی نبودیم.
رهبران سراسر منطقه در موجی از نزدیک شدن منطقه‌ای پرچم آشتی و صلح را به سوی یکدیگر به اهتزاز در آورده اند. آیا این عشق دوام خواهد آورد؟
در سال ۲۰۱۵، دیوید هول در پارک منطقه‌ای ماریبورو در نزدیکی ملبورن استرالیا در حال جستجو بود. او که به یک فلزیاب مسلح شده بود، چیزی غیرعادی کشف کرد - یک سنگ بسیار سنگین و مایل به قرمز که در مقداری خاک رس زرد قرار داشت.
گفته می‌شود اولین فرونشست منطقه‌ای ایران در سال ۴۶ خورشیدی در دشت رفسنجان رخ داد و سپس دشت‌های مشهد، همدان، کرمان، اراک و استان فارس درگیر شدند. در استان اصفهان نیز نخستین فرونشست زمین اواخر دهه ۶۰ تا اوایل دهه ۷۰ خورشیدی در دشت مهیار به وقوع پیوست و سپس عمده دشت‌هایش ممنوعه اعلام شدند.
رشت- مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اینکه ۱۰ پروژه برق تا تابستان سال آینده در استان به بهره برداری می‌رسد، گفت: اعتبار این پروژه‌ها بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان است.
اصفهان- رئیس گروه مشترکین و درآمد شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: برنامه‌ریزی برای تعیین تکلیف ۹۲۰۰ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌های استان طی یک سال گذشته انجام شد.
اصفهان- رئیس گروه مشترکین و درآمد شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ۹۲۰۰ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌های استان طی یک سال گذشته تعیین تکلیف شد.
۱۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۲ بود که در یکی از منطقه‌های ییلاقی و عشایرنشین شهرستان یاسوج درگیری طایفه‌ای رخ داد. درگیری به دلیل اختلافات ملکی اتفاق افتاد. حدود پنجاه نفر از یک طایفه و پنجاه نفر هم از یک طایفه دیگر مقابل هم ایستادند و تیراندازی کردند که در این میان یک پسر ۱۲ ساله به نام «صادق» در فاصله ۱۲۰۰ متری بر اثر همین تیراندازی‌ها جانش را از دست داد. با توجه به نظرات کارشناسان و قضات من به اتهام قتل راهی زندان شدم.
وزیر اطلاعات گفت: موفقیت در اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، موفقیت در مقابله با بیماری منحوس کرونا، موفقیت در عرصه بین‌الملل و منطقه‌ای (نشست سه جانبه)، سفر‌های استانی رئیس جمهور محترم و آثار با برکت آن از جمله دستاورد‌های دولت مردمی و انقلابی در این مدت است.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به تجربه موفق یک سال اهتمام دولت به سیاست همسایگی، تصریح کرد: گام دوم در سیاست همسایگی، ارتقای همکاری‌های چندجانبه و منطقه‌ای است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ