اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ورود بیش از ۹ میلیون و ۹۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی به استان اصفهان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: خرید گندم با بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تُن افزایش نسبت به سال گذشته، به مرز ۹ میلیون تن رسید.
معاون شرکت توانیر ضمن پیش بینی افزایش ۵۰۰ مگاواتی مصرف برق برای روز دوشنبه، گفت: تاکنون بیش از ۲۵ میلیون قبض صادر شده که این تعداد بیش از ۹ میلیون قبض مشمول پاداش صرفه‌جویی شد.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان از ورود بیش از ۵ میلیون مسافر و گردشگر به این استان خبر داد و گفت: گیلان برای افزایش میزان ماندگاری مسافر جزو ۲ استان برتر کشور شناخته شده است.
قیمت سکه و طلا امروز ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با افزایش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به ۳۳ میلیون و ۴۳۲ هزار تومان رسید.
مشهد ـ مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ گفت: بیش از ۴۵۰ میلیون ریال صنایع دستی و سوغات در جشنواره ریواس کوهسرخ به فروش رسید.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در سال گذشته بیش از ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالای ترانزیتی توسط ناوگان ایرانی و خارجی حمل‌ونقل بین المللی جاده‌ای از قلمرو  ایران عبور کرده است.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ورود بیش از ۸ میلیون و ۵۵۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی به استان اصفهان خبر داد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ورود بیش از ۸ میلیون و ۵۵۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی به استان اصفهان خبر داد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از بازدید بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر گردشگر نوروزی از بناها و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان خبر داد.
در حال حاضر میزان ورودی آب به سد‌های کشور تا ۲۳ بهمن‌ماه معادل ۹ میلیارد و ۶۱ میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که عددی معادل ۱۰ میلیارد و ۷۷ میلیون مترمکعب بوده ۱۱ درصد کاهش داشته است.
بانک گردشگری در 9 ماهه منتهی به پایان آذر 1401 در راستای تسهیلات تکلیفی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حدود 3000 فقره تسهیلات به مبلغ 2311 میلیارد و 640 میلیون ریال در بخش‌های ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری پرداخت کرد.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به روند افزایشی جابه‌جایی کالا از استان گفت: در ۹ ماه سال جاری بیش از ۳۳ میلیون تن کالا از مبادی استان جابجا شده است.
دبیر کل انجمن صنفی و کارفرمایی صنعت پتروشیمی از فروش ۷ میلیارد دلاری انواع محصولات پتروشیمی خبرداد و گفت: تا ۲۲ آبان ماه بیش از ۹ میلیارد دلار ارز به سامانه نیما تزریق شد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر با تمام توان در زمینه تامین دارو فعال است، از تولید بیش از ۹ میلیون عدد دارو در ۱۲ روز ابتدایی آبان خبر داد.
در هفته نخست آبان بازار گواهی سپرده بیش از ۹ میلیون ورقه بهادار مبتنی بر کالا را به ارزش ۲۷۲ میلیارد تومان معامله کردند.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در شهریورماه امسال بیش از ۹ هزار میلیارد تومان سود نقدی سهام به حساب ۶ میلیون و ۱۲۰ هزار سهامدار با استفاده از اطلاعات سامانه سجام واریز شد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در شهریور ماه بیش از ۹ هزار میلیارد تومان سود به حساب ۶ میلیون و ۱۲۰ هزار سهامدار با استفاده از اطلاعات سامانه سجام پرداخت شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه بر ساماندهی بیش از ۹میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه‌نامه که در کشور در حال تردد هستند، تاکید کرد.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و پس از یک سال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و بعد از یکسال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد
طبق آمار بتا، تعداد کاربران اینستاگرام از ۲۴ میلیون در سال ۹۶ به ۴۸ میلیون در سال ۱۴۰۰ رسیده که به نظر می‌رسد در این چند ماه که از سال ۱۴۰۱ می‌گذرد به تعداد این کاربر‌ها افزوده هم شده باشد. با این حال این آمار نشان می‌دهد این پلتفرم در کشورمان طی چهار سال رشد دو برابری داشته است. در حقیقت بیش از نیمی از جمعیت جامعه ایران در اینستاگرام عضو هستند.
در مطالعه جدیدی که توسط دانشمندان دانمارکی به انجام رسیده، ارتباط عجیبی میان برخی از انواع سرطان و ابتلا به دیابت مشاهده شد که می‌تواند علت مرگ برخی مبتلایان را توجیه کند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۳۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۲۷ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ