قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی گفت: ساعت‌کار موزه‌ها ومجموعه‌های تاریخی در نوروز ۱۴۰۲ و ماه‌مبارک‌رمضان تا ساعت ٢١ تعیین شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین ویژگی ساعت‌های هوشمند، سنسور‌های متفاوتی است که به کاربران اطلاعاتی درباره بدن آن‌ها می‌دهد و گاهاً باعث نجات جانشان می‌شود. از جمله این سنسور‌ها می‌توان به سنسور‌های ورزشی، سنسور خواب، سنسور ضربان قلب و ردیاب GPS اشاره کرد.
طی ساعت‌های اخیر شایعاتی مبنی بر آزاد شدن حمید قره‌حسنلو و همسرش که در پرونده شهادت شهید عجمیان دستگیر و دادگاهی شدند منتشر شده است که صحت ندارند.
سلمان ذاکر، نماینده ارومیه و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت برای کاهش مصرف انرژی و کاهش ترافیک ساعت کاری کارمندان دولت را تغییر داد و این تصمیم مقطعی است. انتقادات از تغییر ساعت کاری بجا است و دولت باید هوشمندانه عمل کند. ما نباید آرامش مردم را به‌دلیل کاهش مصرف انرژی برهم بزنیم. باید دولت تصمیم معقولانه‌ای می‌گرفت؛ اما به نظر می‌رسد تصمیم هیجانی گرفت و بازتاب منفی در جامعه داشت.
جزئیات قیمت‌ ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 6 سامسونگ اعلام شد
بازار ساعت مملو از ساعت‌های فیک شبیه به برندهای اصل است. یک راه آسان برای اطمینان از اصل بودن ساعت فردریک کنستانت، خرید از نمایندگی‌ یا فروشندگان مجاز است. وقتی از مراکز معتبر خرید می‌کنید اطمینان خاطر خواهید داشت که ساعتی که روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنید، اورجینال است.
بازار ساعت مملو از ساعت‌های فیک شبیه به برندهای اصل است. یک راه آسان برای اطمینان از اصل بودن ساعت فردریک کنستانت، خرید از نمایندگی‌ یا فروشندگان مجاز است. وقتی از مراکز معتبر خرید می‌کنید اطمینان خاطر خواهید داشت که ساعتی که روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنید، اورجینال است.
در ساعت‌های شب که معمولاً هوا خنک است، با بازکردن پنجره از هوای خنک بیرون به‌جای استفاده از وسایل سرمایشی استفاده کنید که در کاهش هزینه برق بسیار مؤثر است.
ساختمان ایستگاه راه‌آهن تهران یا استاسیون قدیم از دوران پهلوی اول در ضلع جنوبی میدان راه‌آهن ساخته شد که معماری قابل تأمل و ماجرا‌های جالبی دارد.
با نصب واتس‌اپ روی گوشی هوشمند خود می‌توانید از داخل صفحه هوم ببینید که چند پیام خوانده‌نشده دارید. به‌علاوه، دو تایل برای مخاطبان و پیام‌های صوتی هم طراحی شده است که به شما اجازه می‌دهد به‌سرعت به مخاطبان دسترسی پیدا کنید یا بلافاصله پیام صوتی ضبط نمایید.
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
در ساعت‌های پایانی باقیمانده مهلت باشگاه استقلال برای پرداخت طلب استراماچونی، هواداران استقلال همچنان نگران هستند.
انتظار می رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد و قرائن حکایت از شکل گیری تکاپوهایی در این خصوص دارد. تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
ساعت‌های ابتدایی روز و بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب هم نباید قهوه خورد. در واقع بهترین زمان مصرف حدود یک ساعت و نیم بعد از بیدار شدن هست.
یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران ساعت‌های هوشمند با آن مواجه هستند، احساس خارش در ناحیه مچ دست و تحریک شدن پوست این ناحیه از بدن است. حال ممکن است این سوال مطرح شود که چرا مشکل فوق به وجود می‌آید؟
کریستیانو رونالدو علایق زیادی به کلکسیون اتومبیل و ساعت دارد.
با وجود شایعات ساعت‌های اخیر درباره منصوب شدن تیری آنری به سرمربیگری بلژیک او این شایعات را تکذیب کرد.
آیا می‌دانید داوران حاضر در جام جهانی با چه مدل ساعتی وقت‌ها را محاسبه می‌کنند؟
در ساعت‌های پایانی روز چهارشنبه خبر قطع همکاری کی‌روش با تیم ملی در شرایطی در فضای مجازی منتشر شد که هنوز از سوی فدراسیون فوتبال تصمیم رسمی درباره سرنوشت تیم ملی اتخاذ نشده است.
ریتم‌های شبانه روزی «ساعت‌های بیولوژیکی» هستند که مسئول هماهنگی بسیاری از فرآیند‌های بدن، از جمله چرخه خواب و بیداری هستند.
رقابت کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی به ساعت روی دست این دو ستاره گلزن نیز کشیده شد.
ساعت هوشمند «وان پلاس نورد واچ» با قابلیت‌های نظارت بر ضربان قلب، تشخیص اشباع اکسیژن خون و نظارت بر خواب ارائه شد.
در آخرین ساعت‌های بازار نقل و انتقالات تابستانی مذاکرات فشرده چلسی و بارسلونا برای انتقال ممفیس دیپای به این باشگاه انگلیسی ادامه دارد.
قیمت دلار امروز شنبه در ساعت‌های پایانی معاملات توافقی به کانال ۲۷ هزار تومان رسید.
ساعت هوشمند Enduro 2 گارمین با شارژ خورشیدی، عمر باتری ۱۵۰ ساعته با GPS روشن و قیمت ۱۱۰۰ دلار ارائه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ