روابط عمومی معاونت میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مجموعه تاریخی پاسارگاد و تخت جمشید روزهای ٥ تا ٧ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه شورای رقابت به سخنان رییس‌جمهوری وقعی ننهاده، نگران‌کننده است و وجود چنین شورا‌هایی سبب شده برخی مسائل کشور بدون راه‌حل باقی بماند.
به همت شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری هزار و یک گشت پاسارگاد،پویش «هزار و یک ایران‌بان» باهدف حفظ و نگهداشت منابع طبیعی و صیانت از اماکن گردشگری با بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی رونمایی شد.
سنگ اندازی بانک‌ها در برابر تقاضای مردم برای گرفتن وام، چالشی است که همواره مورد انتقاد کارشناسان و مردم بوده است. حال در این میان، رویکرد بسیاری از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات با روشی آسان به کارمندانشان، چالشی جدی پیش روی تصمیم گیران است.
سنگ اندازی بانک‌ها در برابر تقاضای مردم برای گرفتن وام، چالشی است که همواره مورد انتقاد کارشناسان و مردم بوده است. حال در این میان، رویکرد بسیاری از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات با روشی آسان به کارمندانشان، چالشی جدی پیش روی تصمیم گیران است.
دادستان تهران از پیگرد قضایی و صدور کیفرخواست برای مدیران وقت بانک های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیر قانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال، خبر داد.
اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ‎با نماد پی‌پاد بعنوان اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۲ منتشر شده است. جزییات این عرضه اولیه و به همه آنچه درباره این نماد باید بدانید در این مطلب پرداخته ایم.
اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ‎با نماد پی‌پاد بعنوان اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۲ منتشر شد. میزان نقدینگی و جزییات این عرضه اولیه را در این مطلب می‌خوانیم.
در راستای افزایش سطح دسترسی مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو دو بانک پاسارگاد و رفاه کارگران را به فهرست بانک های عامل برای افتتاح حساب وکالتی و یا وکالتی کردن حساب قبلی اضافه کرد.
کتیبه‌ای سنگی و باستانی در تنگه بلاغی شهرستان پاسارگاد کشف شد.
بانک پاسارگاد برای هشتمین سال عنوان بانک سال ایران را کسب کرد و توسط نشریه بنکر(The Banker) به‌عنوان «بانک برتر ایران در سال۲۰۲۲» (Bank Of The Year) معرفی شد.
اخیرا برنامه‌ای با نام ویپاد منتشر شده که به کاربران امکان می‌دهد تا علاوه بر افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و دریافت کارت بانکی پاسارگاد در آدرس دلخواه، از امکان دریافت تسهیلات آنلاین و آنی خرد بدون ضامن و وثیقه برخوردار شوند.
بانک پاسارگاد در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در تمامی بخش‌های مشارکت خود (۸ بخش) موفق به کسب رتبه برتر شد و جایزه دیپلم افتخار سطح ملی را به خود اختصاص داد.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در چندروز گذشته شاهد انتشار اخباری از این نماد در سامانه کدال بودیم که در این مطلب به تشریح این اخبار می پردازیم.
نام شناسنامه‌ای و گذرنامه‌ای همسر ظریف «مریم» نیست ضمن اینکه ایشان و همسرش هیچ حسابی در بانک پاسارگاد ندارند.
بر اساس مصوبه شورای امنیت کشور پاسارگاد و تخت جمشید از ۵ تا ٧ آبان تعطیل شدند.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در این مطلب به مشخصات و موضوع فعالیت این شرکت می پردازیم.
بازرسان استاندارد استان تهران در جریان بازرسی از یک واحد تولیدکننده سیم و کابل، ۳۳۵ هزار متر سیم و کابل غیراستاندارد و بی‌کیفیت را شناسایی و توقیف کردند.
بررسی صورت‌های مالی و لیست مشتریان تسهیلات کلان بانک پاسارگاد نشان می‌دهد این بانک، ۶۸ درصد از ارزش تسهیلات کلان خود را به مشتریان ذی‌نفع واحد اختصاص داده است که بالغ بر ۸۰ درصد از این مشتریان، شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ تولیدی وابسته به خود بانک پاسارگاد هستند.
سر رابرت کر پورتر که به عنوان نقاش درباری تزار روسیه منصوب شده بود عمده شهرت خود را به دلیل سفر به ایران و نقاشی از پاسارگاد کسب کرد. سفر طولانی او به ایران از ۱۸۱۷ میلادی آغاز شده و او از طریق قفقاز وارد ایران شد و پس از عبور از تهران و اصفهان به تخت جمشید و پاسارگارد رفت و نقاشی تاریخی و معروفی نیز از آرامگاه کوروش از خود به یادگار گذاشته است.
قصرفیروزه فاتح چوگان مالکین؛ پاسارگاد و زاگرس روی سکو
بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد در نهمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان موفق به کسب رتبه اول شد و از نگاه مخاطبین به‌عنوان محبوب‌ترین خدمات بانکی اینترنتی معرفی شد.
«پی پاد» (کیف پول همراه بانک پاسارگاد) با حضور رقبای قدرتمند و باسابقه در گروه نرم‌افزارهای پرداخت نهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، رتبه اول را به خود اختصاص داد.
پیش از میرکاظمی هم، طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به این نکته اشاره کرده بود که اگر معترضین در پایش وزارت کار جزو ۹ دهک ابتدایی تشخیص داده شدند، تنها یارانه واریزی اردیبهشت ماه برای این افراد قابل برداشت خواهد بود.
تصویر یک رای از یکی از محاکم استان گیلان چندی است در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ حکمی که برای یک هموطن زرتشتی و به جرم حمل ۱۳۵ لیتر مشروب دست‌ساز صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ