منابع عراقی از حضور زائران در حرم امام حسین(ع) و حرم امام علی(ع) و تداوم پروازهای فرودگاه نجف خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور سازمان‌های مشارکت‌کننده در راهپیمایی بزرگ اربعین، رویداد و نمایشگاه فناورانه خدمت رسانی به زائران حسینی برگزار شد.
زائران ایرانی که درمکه مکرمه بسر میبرند آیین معنوی دعای شریف ندبه را صبح امروز بعد از ایام تشریق برگزارکردند.
در آستانۀ روز عرفه، حضور تعداد زیاد زائران کربلا باعث ایجاد تأخیر در عبور از گیت‌ها و ازدحام در مرز ایران و عراق و خصوصا گیت‌های عراقی شده است. معاون امنیتی وزارت کشور گفت:مشکل ازدحام در مرز مهران حل شده؛ قطع اینترنتِ طرف عراقی موجب کندی تردد بود.حدود ۲۵ هزار زائر در دو روز گذشته برای شرکت در مراسم دعای عرفه در کربلا عازم عراق شدند.
سرپرست حجاج ایرانی با حضور در یکی از هتل های محل اسکان زائران ایرانی ضمن مطلع شدن از برخی مشکلات و کمبودها ، از مسئولان سازمان حج و زیارت خواست نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.
بیش از ۳۷ هزار نفر از زائران حج تمتع سال ۱۴۰۲ تا پایان روز چهارشنبه وارد مکه مکرمه و مدینه منوره شده اند تا خود را برای انجام اعمال و مناسک حج آماده کنند.
زائران در مدت زمان حضور در مکه و مدینه به دلیل تغییر عادات غذایی خود، باید نکاتی را رعایت تا سلامت خود را تضمین کنند.
‎رئیس مرکز پزشکی‌حج و زیارت جمعیت هلال احمر از حضور و استقرار پزشکان در ۶۵ هتل محل اسکان زائران ایرانی حج تمتع در عربستان خبر داد.
مشهد ـ معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از محل اسکان زائران جانباز و ایثارگر بازدید کرد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر از اجرای طرح «همسفران خورشید» با هدف پوشش امدادی مراسم راهپیمایی زائران امام رضا (ع) در دهه آخر ماه صفر در خراسان رضوی خبر داد.
روزهای منتهی به اربعین بسیاری از مرزهای ایران حال و هوای اربعینی داشت اما مرز دوغارون، گذرگاه زائران افغانستانی، خالی از رنگ و بوی اربعین بود.
روزهای منتهی به اربعین بسیاری از مرزهای ایران حال و هوای اربعینی داشت اما مرز دوغارون، گذرگاه زائران افغانستانی، خالی از رنگ و بوی اربعین بود.
دکتر علی رستمی با حضور در کربلا از کاروان اعزامی شرکت مس و نحوه خدمات رسانی به زائران حرم سید الشهدا و شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز اربعین بازدید کرد.
سخنگوی فراجا گفت: به زائرانی که قصد دارند بعد از ماه صفر در عراق حضور داشته باشند توصیه می‌شود گذرنامه رسمی به همراه داشته باشند چرا که گذرنامه ویژه اربعین بعد از پایان ماه صفر اعتبار ندارد.
سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی در عراق با حضور در موکب های مسیر منتهی به کربلای معلی، به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کرد.
بارگاه مطهر امیرالمومنان(ع) شاهد حضور میلیونی زائرانی است که قبل از رهسپار شدن برای برپایی مراسم اربعین در حرم امام حسین(ع)، به زیارت بارگاه مطهر امام علی(ع) شتافته اند.
مرز خسروی که نزدیکترین مرز به کربلای معلی محسوب می‌شود اکنون شاهد حضور جمعیت کثیری از زائران اربعین است. حضور این خیل عظیم در حالی است که مسئولان کشوری و استانی از زائران خواسته بودند که سفر خود را به تعویق بیاندازند و فعلا از مراجعه به مرز خودداری کنند.
معاون اول رییس جمهور از نخست وزیر عراق خواست دستورات لازم برای تسهیل رفت و آمد و رفع ممنوعیت ورود اتباع غیرایرانی را صادر کند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تسهیلات تا سقف ۵ میلیون تومان برای حضور زمینی زائران اربعین حسینی (ع) در بزرگترین اجتماع بشری جهان پیش بینی شده است.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: زوار اربعین روزهای سفر خود را مدیریت کنند و از حضور طولانی مدت به ویژه در کربلای معلی پرهیز نمایند.
یکی از موضوعاتی که سال قبل نگران کننده بود برگشت زائران بود که خستگی باعث واژگونی خودروها می‌شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: امسال همزمان با دهه پایانی صفر، تعداد ۱۰۷ پایگاه هلال احمر در نقاط مختلف محورهای منتهی به مشهد در استان خراسان رضوی خدمات ارائه می‌دهند.
زائران افغانستانی اربعین با مشکلات بسیاری برای حضور در این مراسم روبرو هستند. در این گفت و گو تلاش کرده‌ایم ضمن تشریح این مشکلات، راه حل‌هایی برای رفع آن‌ها پیشنهاد کنیم.
نشست هم‌افزایی خدمات‌رسانی هوشمند به زائران اربعین حسینی با حضور معاون وزیر ارتباطات و بخش خصوصی برگزار شد.
کرمان - رئیس جمهور در ادامه سفر به استان کرمان در گلزار شهدای این استان حاضر شد و با زائران مرقد شهید سلیمانی به گفتگو پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ