سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی در عراق با حضور در موکب های مسیر منتهی به کربلای معلی، به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد موسوی پیش به سوی ششمین حضور خود در جام ملتهای آسیا می‌رود.
سید حسن خمینی، با حضور در منزل مرحوم آیت الله شیخ حسن صانعی، عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، درگذشت وی را به فرزندان و خانواده ایشان تسلیت گفت و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسألت کرد. آیت الله حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر جمعه - ۳۰ تیرماه - در سن ۸۹ سالگی درگذشت.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
حسن خمینی گفت: هیچ عاملی به اندازه حضور مردم دشمنان را مأیوس نمی‌کند. البته شرایطی دارد و باید همه مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند.
کرمان- بهادری جهرمی، سخنگوی هیئت دولت با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شهید «حاج قاسم سلیمانی» ادای احترام کرد.
معاون حقوقی رئیس جمهور به نمایندگی از آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم تحلیف «بولا تینوبو» رئیس جمهور نیجریه شرکت کرد.
قرعه‌کشی مرحله مقدماتی ششمین دوره جام ملت های آسیا زیر 23 سال در شرایطی انجام خواهد شد که ایران در سید یک این مسابقات قرار ندارد.
سید ابراهیم رئیسی که به منظور سفری دو روزه به سوریه عزیمت کرده است، با استقبال گسترده مردمی وارد زینبیه دمشق شد. رئیس جمهور، پیش از زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س)، با جمعی از خانواده شهدا‌ی محور مقاومت دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین مرقد مطهر حضرت زینب (س) را در شهر دمشق زیارت کردند.
دبیرکل فدراسیون بسکتبال و کاپیتان تیم ملی برای شرکت در مراسم قرعه کشی جام جهانی ایران را به مقصد مانیل ترک کردند.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، روز ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ در منزل مرحوم عماد افروغ حضور یافت.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، با حضور در منزل مرحوم عماد افروغ، جامعه‌شناس و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم درگذشت وی را به فرزندان و خانواده ایشان تسلیت گفت و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسألت کرد.
در این دیدار «خالد بن سلمان» وزیر دفاع، «مساعد بن محمد العیبان» وزیر مشاور و مشاور امنیت ملی، «خالد بن علی الحمیدان» رئیس سازمان اطلاعات کل عربستان سعودی و «عبدالعزیز بن خالد الشمری» سفیر ریاض در بغداد حضور داشتند.
«سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور در دومین روز سفر به کشور چین عصر چهارشنبه (۲۶ بهمن ۱۴۰۱) با حضور در مسجد تاریخی «دونگ سی» شهر پکن با جمعی از مسلمانان دیدار و در جمع آنان سخنرانی کرد.
«سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور در دومین روز سفر به کشور چین عصر چهارشنبه (۲۶ بهمن ۱۴۰۱) با حضور در مسجد تاریخی «دونگ سی» شهر پکن با جمعی از مسلمانان دیدار و در جمع آنان سخنرانی کرد.
حسن خمینی:‌ حضور کم نظیر بلکه بی نظیر مردم در مراسم راهپیمایی امسال خیلی معنا دار است. باید در مقابل عظمت و نجابت مردم ایران سر تعظیم فرود آورد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور صبح امروز شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران حضور یافت.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی گفت: اربعین یک معجزه الهی است، عاشورا همچنان زنده است و زنده می‌ماند.
سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه با حضور در مسجد اهل بیت رسول‌الله (ص) شهر سمرقند، با فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این مسجد آشنا شد. رئیس جمهور در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) به تبیین ابعاد مختلف این اجتماع بی نظیر جهانی پرداخت.
سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین خود با حضور در کمیته ملی المپیک با محمود خسروی فا رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.
سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات دولت صبح امروز سه‌شنبه (یکم شهریور) به مناسبت آغاز هفته دولت، با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و با قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. در این مراسم، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی(ره) نیز حضور داشت.
سید ابراهیم رییسی، رئیس‌جمهور مانند سال گذشته در جمع عزاداران حسینی در روز تاسوعا در مسجد ارک تهران که حاج منصور ارضی مداحی می‌کند، حاضر شد.
حمایت کافه بازار از علاقمندان به کدنویسی در مناطق کم‌برخوردار، با همکاری استارتاپ کاریار
سید ابراهیم رئیسی، در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن پر جمعیت تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ