با حضور سازمان‌های مشارکت‌کننده در راهپیمایی بزرگ اربعین، رویداد و نمایشگاه فناورانه خدمت رسانی به زائران حسینی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سی‌ و نهمین رویداد تبادل فناوری در حوزه شناسایی شرکت‌های توانمند در زمینه هوشمندسازی صنعت دریایی با عنوان «دریای هوشمند» پنجم شهریورماه برگزار می‌شود.
دومین رویداد «همگام با اربعین، همراه با فناوری» با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران ارشد ستاد اربعین و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به زائرین اربعین برگزار می‌شود.
صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری شرکت توانیر، رویداد تبادل فناوری در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق را برگزار می‌کند.
رئیس انستیتو و دانشکده تغذیه و صنایع غذایی کشور گفت: رویداد ملی فناوری سلامت در فرآوری مواد غذایی پاییز سال جاری توسط انستیتو برگزار خواهد شد.
اصفهان- رئیس مرکز راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از میزبانی اصفهان برای برگزاری بزرگترین رویداد فناوری جهان اسلام معروف به جایزه مصطفی (ص) خبرداد.
مرکز فناوری و نوآوری رسا سازمان انرژی اتمی ایران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» را با هدف شناسایی طرح‌های سرمایه‌پذیر در حوزه‌ صنعت هسته‌ای برگزار می کند.
سامانه تامین مالی جمعی رویداد «آبادیران» به منظور تامین منابع مالی پروژه ها و محصولات محرومیت زدا رونمایی شد.
در نمایشگاه چهار روزه فناوری اطلاعات و ارتباطات امارات (GTEX) که در بغداد برگزار می شود، دانش بنیان های ایرانی حضور دارند.
رویداد تبادل فناوری صنایع غذایی روز سه‌شنبه، نهم خرداد ماه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برای دومین سال و به مناسبت روز فناوری اطلاعات، رویداد بزرگی را با موضوع آینده اقتصاد دیجیتال ایران برگزار خواهد کرد.
صندوق نوآوری و شکوفایی سی‌وهفتمین رویداد تبادل فناوری در حوزه صنایع غذایی را روز سه‌شنبه ۹ خرداد ماه جاری برگزار می‌کند.
همزمان با دوازدهمین رویداد اینوتکس «جشنواره تاثیرگذاران تامین مالی نوآوری و فناوری کشور» برگزار خواهد شد.
مشاور معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم از برگزاری رویداد جامع تانا در تهران در مهر ماه سال جاری خبر داد.
معاون فناوری آموزشی دفترانتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تمدید ارسال آثار به رویداد «راز سفارت» تا روز ۳۱ تیرماه خبر داد.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس اولین رویداد ملی پهپادها را برگزار می کند.
رویداد بین المللی تامین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) همزمان با رویداد اینوتکس در اردیبهشت ماه برگزار می شود.
رویداد هشت روزه آینده‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات تحت نظر مدرسان برتر داخلی و خارجی با همکاری مشترک آکادمی همراه اول و هواوی آغاز بکار کرد.
رویداد سرمایه گذاری فناوری با حضور استارت آپ ها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در محل پارک فناوری پردیس از امروز آغاز به کار کرد و تا دهم اسفند ادامه دارد.
«نخستین رویداد ملی توسعه فناوری و نوآوری امید استان هرمزگان» با هدف حمایت و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها برای توسعه کسب‌وکارهای حوزه کشاورزی و میگو ۳ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
رویداد سرمایه گذاری فناوری درپارک فناوری پردیس با حضور استارت اپها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در محل پارک فناوری پردیس اسفندماه برگزار می شود.
با هدف توجه به فناوری های دانش بنیان در ساخت مدارس و محیط های یادگیری؛ نخستین رویداد ملی مدارس آینده فردا برگزار می شود.
همزمان با نخستین روز برگزاری رویداد بین المللی جیتکس ۲۰۲۲ در کشور امارات متحده عربی، روز گذشته همایش «روز فناوری ایران» با حمایت همراه اول و مشارکت برندهای معتبر ارتباطی و فناوری برپا شد.
رویداد ارائه نیازهای فناورانه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه تجهیزات صنعت هسته‌ای و کاربرد پرتوها ۲۰ شهریورماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
نخستین رویداد فناوری های نوین کشاورزی روز چهارشنبه ۲۶ مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ