وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تسهیلات تا سقف ۵ میلیون تومان برای حضور زمینی زائران اربعین حسینی (ع) در بزرگترین اجتماع بشری جهان پیش بینی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
رئیسی برگزاری جلسات برای همکاری، ‌ همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.
مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا ۱۹ مرداد ماه به ۵۸۰ هزار متقاضی وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند، مجموعاً به مبلغ ۷۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
مصوبات شورای عالی جوانان در خصوص زمان معرفی متقاضیان وام ازدواج به شعب رعایت و بانک‌ها موظف‌اند ظرف پانزده روز ثبت‌نام‌کنندگان را به شعب ارجاع دهند و صف متقاضیان وام قرض‌الحسنه ازدواج تا پایان تابستان سال جاری باید به صفر برسد.
پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری هم‌چنان در بانک آینده ادامه دارد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی بازنشستگان از امروز خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی بازنشستگان از امروز خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی بازنشستگان از امروز خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان این سازمان از فردا، شنبه ۲۷ خردادماه خبر داد.
بانک آینده در اجرای تکالیف قانونی مربوط به وام قرض‌الحسنه ازدواج و به‌منظور تسریع و تسهیل اعطای قرض‌الحسنه برای ازدواج جوانان، همواره خود را متعهد به همکاری حداکثری با متقاضیان وام قرض‌الحسنه ازدواج می‌داند.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از اعطای وام اشتغال‌زایی قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش بنیان در ازای به‌کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی خبر داد.
پرداخت بیش از 6300 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه فرزندآوری در بانک آینده
بانک آینده در راستای عمل به مسئولیت‌اجتماعی خود و با هدف تحقق آرمان‌های بانکداری اسلامی تا به‌امروز با تأمین اعتباری بالغ بر 37 هزار میلیارد ریال، به بیش از 64 هزار نفر از جوانان کشور، وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.
بانک تجارت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن‌ماه ۱۲۰ هزار و ۹۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و ۸۵ هزار و ۸۹۹ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده ‌است.
بانک تجارت از ابتدای سال 1401 تا پایان بهمن‌ماه 120 هزار و 942 فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و 85 هزار و 899 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده ‌است.
ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از طریق سامانه متمرکز از امروز آغاز شد.
بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و هم‌سویی با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، با پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، جوانان بسیاری را به خانه بخت فرستاده است.
​تعداد وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی پرداخت شده بانک صادرات ایران از فروردین تا نیمه دی ماه سال ١٤٠١ به ٢٣٥ هزار فقره به ارزش بالغ بر ٢١٨ هزار میلیارد ریال رسید.
​بانک صادرات ایران از ابتدای سال جاری تا  نیمه دی ماه نزدیک به ١٠٠ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش ١٣٥ هزار میلیارد ریال پرداخت کرد.
از فروردین تا ۱۰ آبان ۱۴۰۱ بالغ بر ۱ میلیون ۱۸۷ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به همراه تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ حدود ۱۰۸ هزار میلیارد تومان توسط شبکه بانکی پرداخت شد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: بانک‌ها برای مردم عادی و نیازمندان حتی یک میلیون تومان نیز وام ضروری قرض‌الحسنه ندارند، اما به پرسنل خود پرداخت می‌کنند.
بانک سپه تا پایان شهریورماه بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال در قالب ۱۱۷ هزار فقره تسهیلات، در حوزه‌های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزند آوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی پرداخته است.
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از پرداخت ۱۳ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان از ابتدای تأسیس صندوق تا کنون خبر داد.
بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال در قالب ۹۵ هزار فقره تسهیلات تکلیفی تا پایان مرداد جاری توسط بانک سپه در حوزه‌های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه و ... پرداخت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ