نشست هم‌افزایی خدمات‌رسانی هوشمند به زائران اربعین حسینی با حضور معاون وزیر ارتباطات و بخش خصوصی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قرارگاه اربعین حسینی (ع) به ضرورت تعامل و هم‌افزایی برای خدمت‌رسانی و اهتمام به تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در مرزها تاکید کرد.
مدیرکل بین‌الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: اهتمام به بررسی و حل مسائل زنان و خانواده با تأسی به دین اسلام و تکیه بر ظرفیت‌های مشترک فرهنگی ضرورت دارد.
قبل از عزیمت به آفریقا، رئیس جمهور با تاکید بر افزایش سهم ایران از اقتصاد آفریقا گفت: برخی به آفریقا نگاه استعماری دارند اما نگاه جمهوری اسلامی به این قاره با کرامت انسانی و هم افزایی است.
رییس جمهور گفت: دستگاه قضایی برای ابطال باطل تمام همت خودش را در سطوح قضات عالی، دیوان عالی کشور، دیوان عدالت کشور، سازمان بازرسی و دادگستری‌ها و دادیاری‌های سراسر کشور به کار گرفته است.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: به دنبال تقویت و هم‌افزایی در شبکه تسهیل‌گران و مبلغان عرصه جمعیت با هدف سرعت دادن به روند رو به رشد جریان فرهنگ‌ساز این حوزه هستیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی و همدلی قوا باید به هم‌افزایی برای حل مسائل مردم منجر شود.
این مراسم صبح امروز شنبه، دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
این مراسم که صبح امروز؛ شنبه،  دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
رهبر انقلاب در خطبه‌های بعد از اقامه نماز عیدسعیدفطر گفتند: یک راهبرد بسیار مهم و اساسی همکاری مسئولان کشور در قوای سه‌گانه است.
تفاهم‌نامه گسترش همکاری و هم‌افزایی بین دو نیروی زمینی ارتش و سپاه امروز با حضور فرماندهان «نزاجا» و «نزسا» به امضا رسید.
همچنین ایجاد هم‌افزایی همه حوزه‌های پیام در سازمان در هماهنگی با قرارگاه محتوایی مأموریت مهم خدا بخشی در این مسئولیت عنوان شده است.
وزیر جهاد کشاورزی سال جدید را نقطه عطفی بر هم‌افزایی و همبستگی طیف‌های فعال در حوزه کشاورزی عنوان کرد.
رهبر انقلاب در پیامی خطاب به ملت‌های اسپانیولی‌زبان فرمودند: چه نیکوست که ما ملت‌های عدالت‌خواه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و هم‌افزائی کنیم.
زاکانی با تأکید بر اهمیت هم‌افزایی و همکاری تلاش‌ها برای مدیریت برف، افزود: مهم‌ترین ویژگی اقدامات اخیر در حوزه برف‌روبی، «همکاری بین‌بخشی» بود. همین می‌تواند پایه‌ای برای سایر امور نیز باشد.
ضرورت هم‌افزایی و تعامل میان پلیس و دستگاه قضا برای برخورد با پدیده سرقت‌های خرد با توجه به تاثیر این نوع از جرایم در از بین بردن امنیت روانی جامعه بیش از هر زمان زمان دیگری احساس می‌شود.
نشست هم‌اندیشی نمایندگان مردم تهران در مجلس، اعضای شورای شهر تهران و اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد.
«تورج فرهادی»، شهردار منطقه ۱۹ می‌گوید: «با هدف هم‌افزایی، ایجاد فضا و امکانات مطلوب‌تر و خدمت‌رسانی به شهروندان، به‌خصوص ساکنان مناطق جنوبی شهر، و ایجاد روحیه نشاط و تقویت سلامت جسم و روح بانوان، راه‌اندازی فضای آموزش چوگان در دستور کار قرار دارد.»
نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولین کانون بسیج اساتید تهران بزرگ با حضور محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در محل این سازمان برگزار شد.
رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت این شورا و وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیریت شهری و وزارت آموزش و پرورش ظرفیت‌های زیادی در اختیار دارند.
نشست هماهنگی و هم‌افزایی معاونان طرح و برنامه و بودجه ارتش با معاونت طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش در ستاد ارتش برگزار شد.
دکتر ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی «شستا»، دکتر امیر حسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین و هیأت همراه چهارشنبه ۲۶ مرداد از ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.
کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم که با حضور دادستان کل کشور، معاون حقوقی رئیس جمهور و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و نمایندگان تام‌الاختیار بیش از ۸۰ دستگاه اجرایی و نهاد انقلابی برگزار شد، اهداف و برنامه های این کمیته را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ