در پی شایعات مطرح شده درباره تعطیلی فرودگاه نجف اشرف همزمان با درگیری‌های منطقه سبز بغداد، «حکمت احمد» مدیر فرودگاه گفت که فعالیت فرودگاه نجف اشرف ادامه دارد و پرواز‌ها متوقف نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پروازهای اربعین از ۲۷ مرداد آغاز می‌شود و با توجه به افزایش ایام عملیات اربعین نسبت به سال گذشته، این پروازها تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز پروازهای اعزام زوار اربعین حسینی از ۲۷ مرداد خبر داد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پروازهای ایام اربعین نیز همانند عملیات حج با بالاترین ضریب ایمنی و رضایت زائران انجام شود.
مدیر روابط عمومییک شرکت هواپیمایی از برقراری پروازهای نجف از مبدأ فرودگاه بین المللی پیام استان البرز برای نخستین بار خبر داد.
معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: پروازها از مبدا نجف اشرف به این فرودگاه و بالعکس با هدف خدمات رسانی به زائران از امروز (شنبه سی و یکم تیرماه) آغاز می‌شود.
سرپرست هواپیمایی هما گفت: نگاه همه ایرلاین‌ها برای همکاری در سفرهای حج ملی است.
همزمان با پایان رژه جنگنده‌های ارتش، پروازهای مسافری و باری در فرودگاههای تهران از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز (سه شنبه) از سر گرفته شد.
قربانعلی با بیان اینکه مشکل اینترنت و عدم اتصال سیستم رزرویشن، باعث توقف چک اتومات بلیت مسافران شده است، توضیح داد: همکاران امروز چکینگ بلیت را در فرودگاه به صورت دستی انجام می‌دهند که همین امر موجب تاخیر پروازی شده است.
در پی تاخیر ۱۵ ساعت پرواز شماره ۴۸۰۲ نجف- تهران شرکت هواپیمایی معراج، سایر پروازهای این شرکت هواپیمایی در فرودگاه نجف با تاخیر زنجیروار و سرگردانی زائران ایرانی در عراق مواجه شد.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: پروازهای مشهد به مقصد نجف توسط شرکت‌های عراقی باطل شده‌اند.
مسئولان فرودگاه نجف اشرف عراق از آمادگی این فرودگاه برای میزبانی از پروازهایی از همه کشورهای جهان به مناسبت اربعین خبر دادند.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: بنا به افزایش درخواست‌ها و ظرفیت شرکتهای هواپیمایی در برخی روزها تعداد پروازها از مشهد به مقصد نجف و بغداد تا ۱۶ پرواز افزایش می‌یابد.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: در حالی که پیش بینی ها حاکی از پروازهای یک سر خالی نجف-تهران تا قبل از روز اربعین بود، اما گزارشها از حجم بالای تقاضای برگشت هوایی زائران خبر می دهد.
عضو انجمن شرکت‌های هواپیمایی از توقف پروازهای چارتری نجف در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ شهریور خبر داد.
یک مقام مسئول گفت: بلیت پروازهای اربعین فقط با نرخ مصوب ۶ میلیون تومان فروخته شده و پرواز چارتری نجف در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۱ شهریور نداریم.
یک مقام مسئول از راه اندازی پروازهای اربعین نجف-کرج از فرودگاه پیام برای اولین بار خبر داد.
یک مقام مسئول از راه اندازی پروازهای اربعین نجف-کرج از فرودگاه پیام برای اولین بار خبر داد.
مدیر روابط عمومی فرودگاه پیام از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین خبر داد و گفت: در سال جاری برای اولین بار پروازهای اربعین از کرج و فرودگاه پیام برقرار شده است.
سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی از برقراری مجدد پروازهای این فرودگاه به مقصد نجف از ساعت ۱۷ امروز خبر داد.
منابع عراقی از حضور زائران در حرم امام حسین(ع) و حرم امام علی(ع) و تداوم پروازهای فرودگاه نجف خبر دادند.
سازمان‌های هواپیمایی کشوری ایران و عراق اطلاعیه توقف پروازهای میان دو کشور تا اطلاع ثانوی را در پی اتفاقات اخیر عراق صادر کردند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در بازه ۲۰ تا ۳۱ شهریور جلوی پروازهایی که بلیت سفرهای اربعین را بیش از ۶ میلیون تومان عرضه کنند، گرفته می‌شود.
بازرس‌کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: بعد از تاخیر بیش از ۱۰ ساعته پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا در روز چهارشنبه و پنجشنبه و اطلاع از موضوع، با ورود سازمان بازرسی جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت آتا برگزار و نسبت به بررسی تخلفات و کوتاهی‌های این شرکت هواپیمایی بررسی لازم انجام شد.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: فرودگاه نجف از هر مسافر ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان هزینه خدمات فرودگاهی دریافت می کند که از وزارت خارجه می خواهیم تا با طرف عراقی برای کاهش این رقم مذاکره کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ