سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: در حالی که پیش بینی ها حاکی از پروازهای یک سر خالی نجف-تهران تا قبل از روز اربعین بود، اما گزارشها از حجم بالای تقاضای برگشت هوایی زائران خبر می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه‌ به حجم بالای تجارت کشورهای حوزه خلیج فارس با آمریکا و نیز روابط درهم‌تنیده اقتصادی با این کشور، در نخستین روزهای رکود اقتصادی در واشنگتن تأثیرات آن در این کشورها نمایان می‌شود.
رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید به همتای چینی خود در خصوص حجم بالای سرمایه‌گذاری‌های غرب در این کشور  و احتمال خروج آنها هشدار داده است.
جهان‌تاب با اشاره به اینکه مقرر بود تا محدودیت ترافیکی در محور کندوان در مسیر مرزن‎آباد اجرا شود، تصریح کرد: به محض اجرای طرح محدودیت ترافیکی و مسدودیت به هموطنان اعلام می‌شود.
براساس اعلام رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در حال حاضر در بزرگراه های همدانی، حکیم و همت شاهد ترافیک پر حجم هستیم.
رئیسی با اشاره به افزایش حجم تبادلات تجاری میان دو کشور از ۶۰۰ میلیون دلار در سال ۱۴۰۰ به بالای ۳ میلیارد دلار در حال حاضر افزود: حجم مبادلات تجاری فیمابین در گام اول به ۱۰ و در گام دوم به ۲۰ میلیارد دلار قابل افزایش است.
توکلی با تأکید بر حجم بالای ماموریت‌ها در اورژانس استان تهران تصریح کرد: کاستی‌های موجود و کمبودها موجب بروز چالش‌های جدی برای ما شده است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: منزلت معلمان با رتبه بندی حفظ نمی شود اما خودمان رتبه بندی را خراب کردیم خودمان هم اصلاحش می کنیم.
رئیس پلیس راه گفت: در دو محور چالوس و هراز شاهد حجم بالای ترافیک هستیم.
با توجه به حجم بالای کالای قاچاق و تقلبی در کشور، می توان با ارسال کد شناسه و کد رهگیری کالا به شماره #۴*۷۷۷۷* و مراجعه به سامانه جامع تجارت و سامانه جامع گارانتی از اصالت کالا مطمئن شد.
بی ۲۱ ریدر بمب‌افکن پنهان‌کاری است که توانایی حمل سلاح هسته‌ای و مهمات متعارف را دارد و با برد بالا و توانایی حمل حجم بالای سلاح در رده تجهیزات نظامی استراتژیک طبقه‌بندی می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران خبر داد.
معاون وزیرراه و شهرسازی‌ گفت: به دلیل وجود حجم بالای بناهای ناپایدار در کشور در رابطه با مقاوم‌سازی و نوسازی محلات فرسوده‌، چاره‌ای جز سرعت بخشی به امر بازآفرینی شهری نداریم .
تصاویری از حجم برف در کوهرنگ را ببینید. توصیه شده با توجه به اعلام وضعیت اضطراری تا اطلاع بعدی به کوهرنگ سفر نکنید.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران خبر داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به حجم بالای بارندگی در استان، هشدار سطح قرمز را صادر کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران خبر داد و گفت: طرح جناغی به‌منظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با توجه به حجم بالای بارش باران احتمال وقوع آب‌گرفتگی در اکثر نقاط استان وجود دارد.
رئیس جمهور روسیه حجم بالای سرمایه گذاری این کشور در قزاقستان را نوید بخش توسعه مناسبات تجاری میان دو کشور دانست.
در پی ورود تیم‌های مسلح و حجم بالای سلاح توسط گروهک‌های تروریستی کومله و دموکرات به شهرهای مرزی کشوربرای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور،د نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش مقرهای این گروهک‌های در اقلیم کردستان عراق را مورد حمله قرار داد.
وزیر کشور گفت: به دلیل حجم بالای جمعیت و گرمای هوا، ظرفیت پذیرش زائر جدید در مرزها وجود ندارد، لذا از تمام مردم عزیز درخواست داریم که فعلا به سمت مرزها حرکت نکنند تا در گرمای هوا و ازدحام دچار مشکل نشوند.
حجم بالای زائران در پایانه مرزی خسروی و بسته بودن مرز در عراق، سبب ازدحام زائران در این مرز شده است.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.
بهترین رژیم غذایی برای زنان کدام است؟
در این میان نگه داشتن اسکوچیچ به دلیل حجم بالای مخالفانش در بطن تیم ملی، کاملا اشتباه و در واقع ناشدنی است. از دیگر سو، آوردن کی‌روش هم با بیانیه علنی گروهی از بازیکنان فیکس تیم‌ملی هزینه‌زاست و ممکن نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ