در پی تاخیر ۱۵ ساعت پرواز شماره ۴۸۰۲ نجف- تهران شرکت هواپیمایی معراج، سایر پروازهای این شرکت هواپیمایی در فرودگاه نجف با تاخیر زنجیروار و سرگردانی زائران ایرانی در عراق مواجه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران به همراه تعدادی از معاونین خود، ضمن حضور در مسجد جامع نارمک مسائل و مشکلات شهروندان را استماع و دستوراتی را در راستای حل مسائل مطروحه از سوی شهروندان صادر کرد.
علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در زندان اوین از بند‌ها و بخش‌های مختلف این ندامتگاه صبح امروز پنج شنبه (۱۹ مرداد ۱۴۰۲) بازدید کرد.
بنابر این گزارش‌، صالحی دادستان تهران، گفت: از طریق نیابت قضایی ارسالی از سوی استان لرستان با تلاش نیروهای مجاهد فراجا این زن در زمان کوتاهی شناسایی و ساعتی پیش بازداشت شده است.
دادستانی تهران به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار را در سامانه به نمایش بگذارد تا مورد عمل شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد و ضمن بازرسی، با متخلفین برخورد و وجوه اضافه برگردانده شود؛ همچنین به پلیس فتا اعلام کردیم تا سایت‌های غیرمجاز فروش بلیط را شناسایی و مسدود کند.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در تداوم برنامه‌های نظارت میدانی بر عملکرد دادسراها و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به صورت سرزده از دادسرای کارکنان دولت بازدید کرد.
در قدیم گاهی مسافرانی که اینجا می‌آمدند در اتاق‌های خاص، اتراق می‌کردند. با گسترش خانه‌سازی‌ها و شکل‌گیری کامل جوادیه، کاربری‌ها تغییر یافت و ارتباط‌ها با کشتارگاه گسست. تا مدت‌ها کاروانسرا‌های محل به منازل چهل خانه‌ای بدل شدکه خانوار‌های زیادی را به‌عنوان مستاجر در خود می‌دید. اما به‌مرور زمان و همه‌گیری و شیوع فرهنگ شهرنشینی در جنوب شهر، توقف این‌روند و متروکه شدن چهل خانه‌ها را به همراه داشت و به فراموش‌خانه‌ای بودن خود قانع شدند؛ اما وضع، همین‌طور باقی نماند.
ساعتی پیش رسانه‌ها از توقیف یک فروند کشتی از سوی نفتکش به نام «نیووی» از سوی سپاه خبر دادند.
دادستان تهران با اشاره به اسناد و مدارک این پرونده، تصریح کرد: در سال ۹۷ بازار داخلی به یکباره با کمبود مواد اولیه پتروشیمی رو به رو و قیمت طیف وسیعی از کالا‌ها از جمله خودرو، ظروف یکبار مصرف، بسته بندی کالا، وسایل آزمایشگاهی و پزشکی و مواد ساختمانی که خوراک اولیه شان مواد پتروشیمی بود افزایش یافت.
دادستان تهران گفت: در خصوص توییت‌های زیباکلام و منصوری درباره بدحالی دختران دبیرستانی که توسط این دادستانی اعلام جرم شده بود، نامبردگان به دادسرا احضار شدند.
دادستان تهران در رابطه با علت وقوع حادثه اعلام کرد: مطابق اعلام کارشناسان به دلیل دمای بالای آتش در محل آتش سوزی فعلا امکان اعلام دقیق علت آتش سوزی وجود ندارد.
دادستان تهران تایید کرد: اگر افرادی همچنان به قصد ضربه زدن به امنیت عمومی مردم اقدام کنند و آرامش مردم و شهر را بر هم بزنند با ان‌ها برخورد بازدارنده صورت خواهد گرفت و دیگر مشمول ارفاقات قانونی نخواهند شد.
دادستان تهران بیان کرد: در این عملیات کارگاه فرآوری دارو‌های تقلبی ترک اعتیاد شناسایی شد که طی آن بیش از ۴ میلیون حبه قرص متادون و مقادیر زیادی شربت تریاک و شربت متادون کشف و ضبط شد.
دادستان تهران با ذکر این نکته مهم که فرد مورد اشاره در ارتباطات خود از طرف سرویس‌های جاسوسی بیگانه به شبکه اینترنشنال نیز وصل شده بوده است، گفت: متهم بازداشت شده ارتباط گسترده‌ای با شبکه اینترنشنال داشته و بخش موثری از محتوای اغتشاشات برای این شبکه را تامین می‌کرده است.
علی صالحی: به دلیل سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، مبلغ سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری شده که برای آزادی ۵۰ نفر از مادران زندانی تخصیص یافته است.
دادستان تهران گفت: اقدامات دستگاهی که در خصوص اجرای قانون هوای پاک ترک‌ فعل کرده باشد در شعبه ویژه کارکنان دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت مشاهده تخلف و جرایم با ترک فعل کنندگان این زمینه برخورد قاطع خواهیم داشت.
دادستان تهران گفت: دستورات قضایی لازم جهت شناسایی متهمان و انبار نگهداری دارو‌ها خطاب به فرماندهی تهران بزرگ صادر شد که در ابتدا محل نگهداری سرم‌ها در منزلی در محدوده شیخ هادی شناسایی و تعداد ۳۰۲ عدد سرم کشف و جهت بررسی تخصصی و قابلیت مصرف تحویل دانشگاه علوم پزشکی مربوطه شد.
در پی دستور رئیس قوه قضاییه ۴۶ زندانی که شرایط ارفاق قانونی را داشتند آزاد شدند که در بین افراد آزاد شده شماری از اغتشاشگران وقایع اخیر هم حضور دارند
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت نوجوان هروئین فروش/ اختلاف ملکی با جنایت پایان یافت‌/ می‌خواستم گوشی تلفن بخرم، اما اسلحه دادند/ قتل فجیع دختر ۳ ساله تهرانی/ انکار خانم روانشناس در قتل شوهرش/ سلاخی مسافرزن در لانه شیطانی!/ داستان غم انگیز خواهر و برادری که ربوده شدند
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای ۳۱۵ نفر از متهمین آشوب‌های اخیر در تهران به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام» و «اخلال در نظم عمومی» و ارسال آن‌ها به دادگاه خبر داد.
شب گذشته تصاویری از بروز آتش سوزی در بند ۶ و بند ۷ زندان اوین تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که به سرعت واکنش‌ها و گمانه زنی‌هایی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و تحلیل گران برانگیخت.
دادستان تهران گفت: اقدامات تخصصی در حال انجام است تا عاملان به شهادت رساندن بسیجیان مورد شناسایی و دستگیر شوند.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور ۶۰ کیفرخواست برای دستگیر شدگان در اغتشاشات خبر داد.
دادستان تهران: پاسخ استعلام نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال را یکروزه دادیم
دادستان تهران در جمع شکات پرونده سرقت مقرون به آزار بزرگراه نیایش حضور یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ