سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی از برقراری مجدد پروازهای این فرودگاه به مقصد نجف از ساعت ۱۷ امروز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین، دادستانی تهران اقدام به تعیین تیم‌های بازرسی ویژه و تشدید نظارت‌های خود بر شرکت‌های هواپیمایی کرده است.
فرودگاه بین المللی حیدر علی اف شیطنت برخی رسانه‌های معاند مبنی بر لغو پروازهای باکو به تهران را تکذیب کرد.
جعفر یازرلو گفت: در حال حاضر پروازهای چارتری از مبدأ و به مقصد تهران در شهرهای مشهد مقدس، شیراز، اصفهان، اهواز، بندرعباس و تبریز ممنوع است .
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از مهلت دو هفته‌ای به شرکت‌های هواپیمایی برای حذف پروازهای چارتری از تهران به شش مقصد پرتردد و بالعکس خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی در جلسه با تجار و بازرگانان ایرانی در سوریه از آمادگی دو کشور برای افزایش پروازهای هفتگی به منظور رونق تجارت تهران و دمشق خبر داد.
همزمان با پایان رژه جنگنده‌های ارتش، پروازهای مسافری و باری در فرودگاههای تهران از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز (سه شنبه) از سر گرفته شد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت فروش بسته پروازی از مبداء تهران به ۷ شهر و همچنین آمادگی شرکت‌های هواپیمایی برای انجام عملیات پروازهای نوروزی خبرداد.
پرواز مستقیم بین تهران- دوشنبه توسط شرکت هواپیمایی «سومون ایر» از فرودگاه امام خمینی در روزهای جمعه برقرار شد.
بررسی پروازهای جام جهانی از ۳ شهر قشم،کیش و تهران به دوحه نشان می‌دهد به غیر از تهران که به صورت روزانه پرواز به دوحه دارد، تعداد پروازها از کیش محدود و هنوز درگاه فروش از قشم باز نشده است.
هواداران تهرانی از امروز و شهرستانی ها از روز دوشنبه می توانند بلیط خریداری شده برای رقابت های جام جهانی را تحویل بگیرند.
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از امروز پروازهای تهران به مونیخ را رله اندازی کرد.
در پی تاخیر ۱۵ ساعت پرواز شماره ۴۸۰۲ نجف- تهران شرکت هواپیمایی معراج، سایر پروازهای این شرکت هواپیمایی در فرودگاه نجف با تاخیر زنجیروار و سرگردانی زائران ایرانی در عراق مواجه شد.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: در حالی که پیش بینی ها حاکی از پروازهای یک سر خالی نجف-تهران تا قبل از روز اربعین بود، اما گزارشها از حجم بالای تقاضای برگشت هوایی زائران خبر می دهد.
در حالی که هواپیمایی جمهوری اسلامی از آغاز فروش حضوری بلیت پروازهای اربعین خبر داده بود، اما بررسی‌ها حاکی است دفتر این شرکت در خیابان استاد نجات اللهی تهران به روی زائران بسته شده است.
فرودگاه امام خمینی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی اتفاقات سیاسی بغداد، پروازهای تهران-بغداد فعلا انجام نمی‌شود.
فرودگاه امام خمینی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی اتفاقات سیاسی بغداد، فرودگاه پایتخت عراق تعطیل شده و پروازهای تهران-بغداد انجام نمی‌شود.
فرودگاه امام خمینی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی اتفاقات سیاسی بغداد، فرودگاه پایتخت عراق تعطیل شده و پروازهای تهران-بغداد انجام نمی‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته (سه‌شنبه یکم شهریور) از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان برای اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در بازه ۲۰ تا ۳۱ شهریور جلوی پروازهایی که بلیت سفرهای اربعین را بیش از ۶ میلیون تومان عرضه کنند، گرفته می‌شود.
بازرس‌کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: بعد از تاخیر بیش از ۱۰ ساعته پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا در روز چهارشنبه و پنجشنبه و اطلاع از موضوع، با ورود سازمان بازرسی جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت آتا برگزار و نسبت به بررسی تخلفات و کوتاهی‌های این شرکت هواپیمایی بررسی لازم انجام شد.
وزیر راه و شهرسازی از تعیین قیمت ۶ میلیون تومانی بلیت رفت و برگشت پروازهای اربعین خبر داد.
ازدواج مالباخته با کلاهبردار!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ