یک مقام مسئول گفت: بلیت پروازهای اربعین فقط با نرخ مصوب ۶ میلیون تومان فروخته شده و پرواز چارتری نجف در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۱ شهریور نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در شروع نیمه دوم بازی با کادیز شانس مسلمی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما تیر دروازه مانع از آن شد.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
سالاد الویه ازجمله غذا‌های سرد بسیار پرطرفدار و محبوب در ایران است که تهیه آن نیاز به دانستن برخی نکات و فوت و فن‌ها دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
با اعلام ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای دیدار با وردربرمن در هفته اول بوندس‌لیگا نام هری کین برای اولین بار در ترکیب ثابت باواریایی‌ها دیده می‌شود.
کیومرث هاشمی که امروز در مجموعه آزادی حاضر شده بود، شخصا پیگیر وضعیت دریاچه آزادی شد.
در تیرماه امسال بخش‌نامه‌هایی از سوی «اداره کل شهرسازی و طرح‌های شهری» و «اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه» به همه شهرداری‌های مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران ابلاغ شده که امکان احداث ساختمان‌های هفت طبقه (شش طبقه روی همکف) را در معابر هشت متری مجاز می‌داند.
استفاده موضعی از روغن نارگیل علی‌رغم خواصی که دارد، برای همه مناسب نیست. این روغن برای برخی بافت‌های مو خیلی چرب است و اگر پوست سرتان چرب باشد، می‌تواند منافذ آن را مسدود کند.
بلیت دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها در شهر آناهایم به پایان رسید.
درهای ورزشگاه آزادی ساعت ۱۴ فقط به روی تماشاگرانی که بلیت دارند، باز می‌شود.
فریدون عباسی، نماینده کازرون گفت: نظام روزانه‌ای و دقیقه‌ای هزینه می‌کند تا این نماینده در مجلس بنشیند این همه کارمند، خودرو و ساختمان که نگهداری همه این‌ها هزینه است، چقدر پول هواپیما داده می‌شود و چقدر پول دفاتر نمایندگان است. چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت ماشین شاسی بلند چقدر است؟
در هر دو بازی رفت و برگشت اینتر و میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ورزشگاه پر از تماشاگر خواهد بود و هیچ بلیتی برای فروش نمانده است.
ورود رایگان به ورزشگاه برای همه هواداران، این رویا به زودی در فوتبال آلمان به واقعیت تبدیل خواهد شد.
در حالی که هنوز بلیت‌فروشی بازی شهرآورد آغاز نشده، اما سیل عظیم مشتاقان تماشای این بازی در سامانه حضور دارند.
یکی از دردناکترین عارضه‌هایی که هر انسانی ممکن است به آن مبتلا شود، بیماری فتق است. همه ارگان‌ها و بافت‌های بدن داخل یک لایه قرار دارند که فتق درنتیجه خروج قسمتی از بافت یا ارگان داخلی از این لایه دربرگیرنده است.
چت بات‌های هوش مصنوعی می‌توانند به غلبه بر محدودیت‌های انسانی، از جمله سرعت، زبان‌های خارجی و محدودیت نویسنده کمک کنند و به طور بالقوه در همه چیز از نوشتن ایمیل گرفته تا گزارش‌ها و مقالات و کارزار‌های بازاریابی کمک کننده خواهند بود.
در بخشی از متن قطعنامه سراسری آمده است: امروز به همه کسانی که با تحلیل‌های غلط و بن بست‌های فکری ناشی از لجاجت بدنبال تضعیف نظام یا برهم زدن استحکام درونی و صفوف ملت ایران هستند؛ اعلام می‌کنیم یکپارچگی، اتحاد، انسجام، وحدت ملی و همدلی تمامی اقشار و گروه‌ها و همراهی همه اقوام و ادیان کشور، وظیفه شرعی و انقلابی و مهمترین راهبرد ما برای شکست دشمن می‌باشد.
حضور کریستیانو رونالدو در النصر باعث شده است تا بلیت‌های دیدار با این تیم خیلی زود تمام شود و همه باشگاه‌ها از حضور این بازیکن پرتغالی در النصر سود ببرند.
حضور کریستیانو رونالدو در النصر باعث شده است تا بلیت‌های دیدار با این تیم خیلی زود تمام شود و همه باشگاه‌ها از حضور این بازیکن پرتغالی در النصر سود ببرند.
لوپوس یک بیماری خودایمنی است که ۹۰ درصد مبتلایانش را زنان تشکیل می‌دهند؛ بیماری‌های خود ایمنی به بیماری‌هایی گفته می‌شود که در آن سیستم ایمنی، بافت‌های سالم بدن را به عنوان یک عامل خارجی فرض می‌کند و به آن‌ها حمله می‌کند.
بلیت‌های موزه برج آزادی در روزهای سه‌شنبه برای همه اقشار جامعه نیم بها شد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در سند ملی باید همه سیاست‌های مربوط به نوسازی، مقاوم‌سازی و بهسازی بافت‌های ناکارآمد لحاظ شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بافت‌های فرسوده مازندران بر احیای این بافت‌ها تاکید کرد و گفت: مرمت و واگذاری خانه‌های تاریخی باید در اولویت برنامه‌ها و توجه همه مدیران مرتبط باشد.
معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همه ظرفیت بلیت مسیرهای هوایی اربعین را یک روزه ارائه نمی‌دهیم و برای اینکه همه بتوانند خرید کنند، ارائه بلیت‌ها به صورت روز فروش و پلکانی است.
معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همه ظرفیت بلیت مسیرهای هوایی اربعین را یک روزه ارائه نمی‌دهیم و برای اینکه همه بتوانند خرید کنند، ارائه بلیت‌ها به صورت روز فروش و پلکانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ