کریستیانو رونالدو با فاصله زیاد بهترین سر زن تاریخ فوتبال دنیا لقب گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان گواردیولا با بیشترین گل زده، یکی از کمترین زمان‌های شادی بعد از گل را داشتند.
سایت گل در خبری اختصاصی مدعی شد لوئیس انریکه از بیشترین شانس برای نشستن روی نیمکت پاری سن ژرمن برخوردار است.
ارلینگ هالند ستاره نروژی سیتی رکوردهای فوتبال را یکی پس از دیگری می شکند. پدیده نروژی در اولین فصل حضورش برای سیتی به رکورد بیشترین گل زده در تاریخ انگلیس در یک فصل با بیش از 50 گل رسید.
آلن شیرر پس از شکسته شدن رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر، ارلینگ هالند را مورد ستایش قرار داد.
ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، پس از به دست آوردن رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر چندان هیجان زده نیست.
با گل هایی که مس رفسنجان در دیدار برابر سپاهان دریافت کرد، رکورد خاص بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر در اختیار استقلال مجیدی باقی ماند.
هری کین با گلزنی در مقابل منچستر سیتی رکورددار بیشترین گل زده برای تاتنهام شد.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
باشگاه آلومینیوم معتقد است گل فولاد در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.
باشگاه آلومینیوم معتقد است گل فولاد در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.
پله با مجموع ۱۲۷۹ گل زده در ۱۳۶۳ بازی بین سال‌های فعالیتش از ۱۹۵۶ تا ۱۹۷۷ رکورددار گینس در بیشترین گل زده در طول زندگی حرفه‌ای است. در سال ۲۰۰۰ فیفا او را به همراه دیگو مارادونا بزرگ آرژانتینی به عنوان بازیکن قرن معرفی کرد. بسیاری هنوز او را بهترین بازیکن تمام دوران می‌دانند.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
دو بازیکن تیم ملی مقابل انگلیس به رکورد بیشترین تعداد بازی در ادوار جام جهانی دست یافتند.
وینگر سپاهان بیشترین تلاش را بین بازیکنان تیمش برای زدن گل مقابل پرسپولیس داشت.
مهاجم ملوان دومین گل خود را در دیدار با صنعت نفت آبادان وارد دروازه حریف کرد تا اینگونه در اولین برد تیمش در این فصل نقش داشته باشد‌.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در شرایطی انتخاب شدند که پرسپولیس سه بازیکن در این جمع دارد.
پرسپولیس در هفته چهارم با عبور از سد صنعت نفت بهترین تیم فنی از نگاه سایت آنالیز یازده لقب گرفت. با گرفتن نمره 7.2 از 10.
محمد صلاح در کنار آلن شیرر، وین رونی و فرانک لمپارد به چهارمین بازیکنی تبدیل شد که بیشترین گل زده را در بازی نخست فصل دارند.
محمد صلاح با گلزنی در دیدار امروز لیورپول مقابل فولام به جمع رکوردداران بیشترین گل زده در اولین روز لیگ برتر انگلیس رسید.
۱۰ بازیکن برتر لیگ ایران در بیست و یکمین دوره مشخص شدند که سعید صادقی از گل‌گهر سیرجان با ۱۴پاس گل و ۸ گل زده، بیشترین امتیاز را جمع کرده است. او اکنون از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد.
چه تیم‌هایی بیشترین گل را از طارمی خوردند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ