برترین‌های این هفته لیگ برتر در شرایطی انتخاب شدند که پرسپولیس سه بازیکن در این جمع دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با شروع دوباره تب نقل و انتقالات اکنون شنیده می‌شود باشگاه سپاهان برای جذب هافبک سرخ‌ها صحبت‌هایی داشته است.
بازی فوق حساس سرخ‌های تهران و تبریز جدال حیثیتی برای پرسپولیسی‌های سابق هم هست.
"مهاجم یعنی اینکه در بین اسامی که برای گل زدن در یک بازی به ذهنت می‌آید، نظر اول لیست باشد"، آقای گل سرخ‌ها با این تفسیر سراغ مشکل پرسپولیس در خط حمله می‌رود.
باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی برای حضور دوباره در نقل و انتقالات تابستانی منتظر پاسخ سازمان لیگ است.
مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس از انگیزه زیادی در بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان برخوردار است و کاملا مشخص است که کیفیت او نیز نسبت به گذشته تغییر زیادی داشته است.
بررسی قرارداد و عملکرد فنی مهاجم برزیلی پرسپولیس نشان می‌دهد سرخ‌ها برای یک مهاجم با عملکرد گلزنی ضعیف، یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار باید پرداخت کنند.
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی با برتری سرخپوشان در جریان است و شاگردان یحیی گل محمدی تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
محمدجواد محمدی که دو گل به پرسپولیس زده بار دیگر فرصت درخشش مقابل سرخ‌ها را خواهد داشت.
علیرضا بیرانوند پس از گلی که دریافت کرد روش متفاوتی را در توپ‌های بلند حریف در پیش گرفت.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که تیم اصفهانی نمایش بهتری از سرخپوشان داشت و یک گل هم زد که داور آن را آفساید اعلام کرد.
هافبک سرخ‌ها بعد از چند هفته غیبت در لیست پرسپولیس، با تصمیمی جالب از سوی یحیی گل محمدی در جدال حذفی مقابل سپاهان راهی اصفهان شد و در نهایت با گلزنی به کار پایان داد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال برابر نفت مسجد سلیمان به برتری رسید و با غلبه بر قعرنشین جدول، هم امتیاز با سپاهان شد اما برای نشستن بر صدر چندگل کم آورد.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفته اند. این دو تیم در لیگ برتر هم رقابت نزدیکی در صدر جدول دارند.
شاگردان سید مهدی رحمتی با نمایش دفاعی منسجم اجازه کار به مهاجمان پرسپولیس را ندادند.
جدایی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی ضربه بزرگی به پرسپولیس و یحیی گل محمدی زد و دست سرخ‌ها برای ادامه فصل خالی کرد.
با جدایی یورگن لوکادیا شنیده‌ها حاکی از این است که تماس‌هایی برای بازگشت دوباره مهاجم اسبق این تیم به تهران صورت گرفته است.
تئو هرناندز اولین بازیکن از تیم‌های حریف مراکش است که دروازه این تیم را باز می‌کند.
شیخ دیاباته مهاجم پرسپولیس بعد از اولین گل برای سرخ‌ها گفت: مدتی با بدشانسی و مصدومیت روبرو شدم و نتوانستم به صورت کامل در خدمت پرسپولیس باشم، اما در نهایت در بازی مقابل مس کرمان به کمک همبازیانم گل زدم و مهم‌تر اینکه تیم هم پیروز شد.
در آخرین بازی لیگ برتری پرسپولیس و مس کرمان، سرخ‌ها با ۶ گل این تیم کرمانی را درهم کوبیدند.
مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها که با این ضربه می‌توانست اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس را بزند، روی این ضربات تبحر خاصی دارد و پیش‌تر هم در تیم ملی توانایی سرزنی خود را به خوبی نشان داده بود.
آخرین تقابل پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو - یک به سود شاگردان یحیی گل محمدی پایان یافته و سرمربی سرخ‌ها امیدوار است با تکرار برد برابر حریف، صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.
مهاجم ایرانی واشاش با یک گل تماشایی اجازه نداد روند شکست‌ناپذیری تیمش پایان پیدا کند.
گل اول پرسپولیس به سایپا در شرایطی به ثمر رسید که شاگردان فکری مبهوت هنرنمایی شماره ۷ و ۹ سرخ‌ها شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ