ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، پس از به دست آوردن رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر چندان هیجان زده نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، بعد از زدن دو گل در اولین دیدار فصل مقابل برنلی، تاکید کرد که زیاد به گلزنی فکر نمی‌کند.
ارلینگ هالند تنها 4 دقیقه بعد از شروع بازی سیتی-برنلی اولین گل فصل جدید لیگ برتر را به ثمر رساند.
ارلینگ هالند بعد از باخت 2 بر یک نروژ برابر اسکاتلند حوصله و انگیزه امضا دادن و عکس گرفتن با هواداران را نداشت و به همین دلیل هو شد.
بعد از به صدا درآمدن سوت پایان فینال جام حذفی و قهرمانی منچسترسیتی، ارلینگ هالند با فریادهای خود به هم‌تیمی‌هایش پیام داد که به چیزی جز سه‌گانه راضی نخواهد شد.
آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی رئال مادرید می گوید که منچسترسیتی اصلاً تیم خطرناکی نبود.
ارلینگ هالند بعد از شکستن رکورد گلزنی در لیگ برتر به صحبت‌های رکورددار قبلی، آلن شیرر، واکنش نشان داد و با تشکر از او گفت شیرر را اسطوره می‌داند.
آلن شیرر پس از شکسته شدن رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر، ارلینگ هالند را مورد ستایش قرار داد.
ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، در دیدار برگشت تیمش مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک ضربه پنالتی را از دست داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل لستر از عملکرد ارلینگ هالند که دو گل به ثمر رساند ستایش کرد و گفت تعویض‌های او در اواخر بازی کار سیتی را دشوار کرده بود.
بعد از مشاهده مدل موی جدید ارلینگ هالند، شاید برای شما هم سوال شده بود این طرح هنر دست کدام آرایشگر است.
سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی ۶-۰ سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
ارلینگ هالند، ستاره گلزن سیتی، بعد از هت تریک مقابل برنلی از روند مقتدرانه فعلی تیمش ابراز حوشحالی کند.
سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی 6-0 سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس بعد از گلزنی مقابل فرایبورگ شادی گل مشابه ارلینگ هالند بعد از آتش بازی اخیرش را انجام داد.
بازیکنان منچسترسیتی و نیوکسل بعد از خطایی که روی جک گریلیش انجام شد با هم درگیر شدند و ارلینگ هالند در این دعوا نقش پررنگی داشت و خنده او در میانه درگیری مورد توجه قرار گرفت.
مهاجم نروژی سیتی خوش شانس بود که به خاطر تکل خشن خود کارت قرمز دریافت نکرد.
ستاره خط حمله سیتی بعد از بریس مقابل لیدز اعلام کرد که بعد از تعطیلات اخیر بیش از همیشه مشتاق گلزنی است.
ستاره نروژی سیتی آماده تداوم درخشش برای طی مسیری است که به قهرمانی در لیگ جزیره ختم می شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
موج درخواست‌های جمع‌آوری امضا برای متوقف کردن ارلینگ هالند ادامه دارد. بعد از اخبار دیروز درباره این کارزار حالا تلاش دیگری آغاز شده که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
سرخیو گومز، مدافع اسپانیایی و 22 ساله منچسترسیتی، از برتری پرگل تیمش برابر منچستریونایتد خیلی خوشحال است.
باشگاه منچسترسیتی قصد دارد بعد از یک ماه پیشنهاد تمدید قرارداد خود را به ارلینگ هالند ارائه دهد.
روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند امشب برای اولین بار بعد از جدایی از بایرن مونیخ و دورتموند با هم دیدار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ