دو بازیکن تیم ملی مقابل انگلیس به رکورد بیشترین تعداد بازی در ادوار جام جهانی دست یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنی که در هفته اول لیگ یک رکورد جالب را خلق کرد، در هفته دوم مورد غضب سرمربی خود قرار گرفت.
صادق ضیائیان در خصوص تغییرات دمای کشور طی هفته آینده و احتمال گرم‌تر شدن هوا، اظهار کرد: طی هفته آینده دما در کشور بین یک تا ۲ درجه افزایش می‌یابد.
مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی در هفته اولِ لیگ‌برتر پذیرای تیم بلندپرواز جنوب، پالایش نفت بندرعباس خواهد بود.
توافقات بین المللی علمی و فناوری ایران با برخی کشورها، پیشرفت 95 درصدی پروژه های ژن درمانی و ساخت شیرآلات تخصصی حوزه نفت و گاز از خبرهای خوب حوزه فناوری به شمار می رود.
در تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی حلب و مناطقی در اطراف این شهر در شمال سوریه، یک نظامی ارتش این کشور به شهادت رسید و هفت نظامی و غیرنظامی هم زخمی شدند.
رقابت های تنیس بین المللی فیوچرز در هفته نخست تنیس در شرایطی به پایان رسید که نمایندگان ایران در جدول اصلی این مسابقات تنها صاحب یک برد شدند آنهم به واسطه رویارویی با یکدیگر!
داور بین‌المللی فوتسال بانوان امروز در هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ از دنیای داوری خداحافظی کرد.
تیم فوتبال تراکتور در هفته بیستم لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک متوقف شد.
قهرمان هفت دوره جهان در مورد رقابت راننده‌های فرمول یک صحبت کرد.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که لیونل مسی هفته بعد به پاریس بر می گردد و بین او و کیلیان امباپه هم هیچ اختلافی وجود ندارد.
هفته ای که گذشته هفته حمل و نقل بود که با افتتاح نمایشگاه حمل و نقل آغاز شد و با نشست رئیس انجمن صنفی شرکت‌های ریلی مسافری به پایان رسید.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
کشورهای گروه هفت از تلاش های آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد منطقه حفاظتی نیروگاه زاپوروژیا حمایت کردند.
رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس گفت: دولت ابتدا لایحه بودجه و پس از آن برنامه هفتم توسعه را ارائه می‌کند که این هم منطقی است.
طبق این گزارش اختلال ارتباطات بین شهری در ساعاتی از روز دیده شده است. به طور دقیق اختلال ارتباطات بین استانی در هفته‌های گذشته به شکل تقریبی از بازه زمانی ۸ صبح تا ۱۱ و در ساعت ۵ تا ۷ بعد از ظهر به صورت مکرر اتفاق افتاده است.
هفته پنجم لیگ برتر زنان روز جمعه 20 آبان با چهار دیدار پیگیری خواهد شد.
سرمربی شهرداری همدان نسبت به میزبانی خوشه طلایی انتقاداتی مطرح کرد.
حساس‌ترین دیدار هفته اول لیگ برتر زنان درحالی برگزار خواهد شد که دو داور بین المللی فوتبال زنان وظیفه قضاوت در این دیدار را به عهده خواهند داشت.
سایت «گل پوینت» در معرفی بهترین‌های هفته نام مهدی طارمی را نیز در این لیست گذاشت.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان اعلام کرد: بیماری آبله میمون درمان اختصاصی ندارد؛ اما جهت مصرف بیماران دارو‌هایی در دنیا موجود هستند که توسط سازمان جهانی بهداشت برای مواقع طغیان بیماری آبله میمون توصیه شده اند.
تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال برابر صنعت نفت به تساوی رسید.
شاید بازی‌های مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در پرتغال نسبت به بقیه ستارگان آسیایی کمتر مورد توجه قرار گیرد، اما قطعاً او را از حضور در کانون توجهات با قهرمان فعلی لیگ برتر پرتغال، پورتو منع نکرده است.
مجید تخت روانچی چهارشنبه گذشته ۵ مرداد، طی ارسال نامه‌ای به رئیس شورای امنیت و دبیرکل ملل متحد به اظهارات جنگ طلبانه و تهدید آمیز سران رژیم صهیونیستی علیه ایران واکنش نشان داد.
عامل قتل و شرارت های مشهد دستگیر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ