مهاجم ملوان دومین گل خود را در دیدار با صنعت نفت آبادان وارد دروازه حریف کرد تا اینگونه در اولین برد تیمش در این فصل نقش داشته باشد‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌هن می‌گوید باید این تیم فرصت بیشتری داده شود.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: برای من هیچ مسابقه‌ای در لیگ حساسیت بیشتری ندارد.
محمود کریمی بیان کرد: من سرودی خواندم که باید دقت بیشتری می‌کردم؛ بجای کلمه «مجلس و دولت» باید می‌گفتم «بعضی‌ دولتی‌ها، بعضی مجلسی‌ها». من از جایگاه مجلس و دولت دفاع می‌کنیم اما ولی از افرادی که منظورم بوده به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنم. منبع: چندثانیه
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در رابطه با حضور خود در تیم شمس آذر در فصل آینده گفت: بیشترین نگرانی من این است که این احترام و اعتمادی که مردم نسبت به من دارند را از دست دهم.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال دلایل انتخاب پیام حیدری برای قضاوت دربی را تشریح کرد و گفت: امیدوارم آبروی من، جامعه داوری و تیم داوری به حراج نرود.
اصلا فرد دیگری سودای رفتن ندارد. در آن مقطع که این بازیکنان به مسابقات می‌رفتند بیشترین نگرانی ما اسرائیل بود. بازیکنان ما چند مرحله به اسرائیل خوردند و در ۵ یا ۶ مرحله بازی نکردند که جای تقدیر و تشکر دارد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سارا برود. در آن شرایط دوستانی، چون پهلوان‌زاده و هاشمی در مسابقات سرداور بودند. این کشف حجاب که صورت گرفت باید طوری مدیریت می‌شد. خود سارا بحث بازگشت را داشت و دنبال تضامین بود که فردی، چون وزیر ضمانت کند و در برگشت اذیت نشود. وزیر و سیستم‌های نظارتی دو سه بار با من صحبت کردند و گفتند منعی برای آمدنش نگذاشتیم، اما در این شرایط قطعا باید پاسخگو باشد و بتواند با توجه به قوانین کشورش جوابی بدهد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که در پیروزی 1-0 امشب مقابل اینتر، تیمش باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساند و از جنجال در مورد گل تیمش ابراز ناراحتی کرد.
زارع‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا اینترنت موبایلش بدون فیلتر است یا نه، گفت: خیر. خط من هم مثل مردم است. وضعیت پلتفرم‌های داخلی باید بسیار بهتر شود، اما همین الان هم دست‌کمی از پلتفرم‌های خارجی ندارند. من با قطعیت می‌گویم برخی پلتفرم‌های داخلی حتی قابلیت‌های بیشتری از پیام‌رسان‌های خارجی دارند.
سرمربی عنوان‌دار تیم ملی کشتی آزاد روسیه تاکید کرد: تمام سعی من این است که افتخاراتی بیشتر از جامبولات تدیف را برای کشتی روسیه کسب کنم.
ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، از عملکرد هم‌‌تیمی‌هایش در دیدار دیشب مقابل آرسنال ناراضی است و احساس می‌کند در این مسابقه می‌توانسته گلهای بیشتری به ثمر برساند.
فکر می‌کنم بیشترین دلیل مصدومیت من به خاطر فشار ذهنی و اینکه می‌خواستم حتما به فینال برویم بوده است
داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، در ارزیابی صادقانه‌ای از عملکرد خود در این تیم می‌گوید از عملکردش راضی نیست و می‌داند یورگن کلوپ از او انتظار بیشتری دارد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توصیه من به رانندگان این است که در صورتی که الزام ندارد از تردد در خیابان‌ها جلوگیری کنند و اگر مجبور به تردد شدند تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.
من سیتی به خاطر حضور بیشترین بازیکن در جام جهانی، پاداش خیره کننده ای دریافت می کند.
سرمربی باسابقه فوتبال جهان می‌گوید: در چند مقطع برای هدایت تیم ملی ایران پیشنهاد‌هایی دریافت کردم، اما نمی‌دانم چرا هیچ‌وقت به توافق نهایی نرسیدیم.
دقایق محدود بازی در منچستریونایتد اعتماد به هری مگوایر در تیم ملی انگلیس را تحت الشعاع قرار نداده است، اما او می گوید بیشترین فشار را در سطح باشگاهی احساس می کند.
وحید امیری می‌گوید با حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی اتحاد بیشتری در بین بازیکنان ایجاد شده است.
رهبر چچن با افتخار از اینکه رکورددار تحریم‌ جهان است تاکید کرد که من از دین اسلام، آداب و سنن و امنیت کشورمان محافظت می‌کنم. هیچ چیز برای من مهمتر از این نیست.
هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد، معتقد است انتقاد کردن از او به روشی برای جلب توجه تبدیل شده است.
یاسین سلمانی می‌گوید کار کردن زیر نظر مورایس حس خوبی برای او دارد.
یاسین سلمانی می‌گوید کار کردن زیر نظر مورایس حس خوبی برای او دارد.
بولتون در واکنش به این ادعاها گفت: «این مسئله به من کمک می‌کند درک بیشتری به دست بیاورم که رژیم مستقر در تهران قادر به انجام چه کارهایی است.»
بولتون در واکنش به این ادعاها گفت: «این مسئله به من کمک می‌کند درک بیشتری به دست بیاورم که رژیم مستقر در تهران قادر به انجام چه کارهایی است.»
آلن شیرر، رکورددار بیشترین گلهای زده در تاریخ لیگ برتر، می‌گوید ارلینگ هالند، ستاره جدید منچسترسیتی، می‌تواند رکورد او را بشکند هر چند هری کین زودتر به این رکورد خواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ