هری کین با گلزنی در مقابل منچستر سیتی رکورددار بیشترین گل زده برای تاتنهام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنیسور شماره 3 جهان درباره احساساتش از بازی بدون پرچم روسیه بیان کرد.
ادعا می‌شود که نوآ ۲، واقع‌گرایی آموزش‌ها، پژوهش‌ها و تعامل اجتماعی چندنفره را در فضای واقعیت مجازی افزایش می‌دهد. تصور کنید با یک همکار تجاری در آن سوی دنیا دست می‌دهید و احساس می‌کنید که او دست شما را فشار می‌دهد.
ادعا می‌شود که نوآ ۲، واقع‌گرایی آموزش‌ها، پژوهش‌ها و تعامل اجتماعی چندنفره را در فضای واقعیت مجازی افزایش می‌دهد. تصور کنید با یک همکار تجاری در آن سوی دنیا دست می‌دهید و احساس می‌کنید که او دست شما را فشار می‌دهد.
مدیرعامل استقلال خوزستان توانست در نهایت ماموریت خود را با صعود این تیم به سرانجام برساند.
دروازه‌بان پیکان معتقد است اگر دیدار این تیم برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار نمی‌شد، نتیجه بازی طور دیگری رقم می‌خورد.
گلر ملوان به شدت به تصمیمات داوری و پنالتی که گرفته شده معترض است.
مایک شوماخر گفت چه چیزهای او را به عنوان راننده ذخیره در تیم مرسدس آلمان شگفت‌زده کرده است.
بر اساس یک مطالعه جدید، مادرانی که در محله‌هایی با خیابان‌های پردرخت زندگی می‌کنند ممکن است تا حدودی کمتر در برابر افسردگی پس از زایمان آسیب پذیر باشند.
هافبک باتجربه هوادار نسبت به عملکرد تیم داوری دیدار با مس رفسنجان واکنش نشان داد.
شاید مشهورترین شایعه درباره جیوه قرمز ماجرای چرخ خیاطی‌های حاوی این ماده جادویی باشد. بر اساس این شایعه دیگر لازم نبود برای یافتن جیوه قرمز دنبال خفاش‌ها راه بیفتید یا درون اهرام مصر را بکاوید، کافی بود که صاحب خوش شانس نوعی خاص از چرخ خیاطی باشید تا به این گنج گرانبها برسید.
مدل زبان هوش مصنوعی Chat GPT طی ۴۰ روز بیش از ۱۰ میلیون کاربر روزانه به خود جذب کرده است.
بر اساس یافته‌های جدید دانشمندان، بدن مرد‌ها دارای هورمونی است که می‌تواند آینده و حتی نحوه احتمالی مرگ آن‌ها را پیش‌بینی کند!
عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فرانسه می گوید از ویروسی که در اردوی تیم‌شان شایع شده ترسی ندارند.
سرمربی تیم ملی در جام جهانی می‌گوید از نتایج به دست آمده در قطر احساس ناراحتی و دلگیری دارد چرا که شانس صعود در دستان ایران بوده اما اجازه دادند لحظات جادویی فرار کنند!
شماره ده تیم ملی برزیل با انتشار یک توئیت از تمرین اخیر تیمش خبر از بازگشت سریع‌تر از آن چه که پیش‌بینی می شد را داد.
مربی صربستان دو اشتباه غیرضرورری در خط دفاع را عامل از دست رفتن پیروزی 3-1 برابر کامرون عنوان کرد.
احساس عجیبی که نشانه کمبود ویتامین D است
هروه رنار سرمربی عربستان یکبار دیگر با رفتار خاص و ادبیات عجیبش توجهات زیادی را معطوف به خود کرده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی داریم. وقتی وارد آنها می‌شوید همدلی را می‌بینید. احساس می‌کنید یک خانواده هستند و مجزا نیستند که این موضوع جای تجلیل دارد.
مریم مشکانی، استاد بیماری‌های قلبی دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله درباره اینکه «زمان طلایی درمان سکته مغزی چقدر است؟»، گفت: وقتی فرد دچار سکته قلبی می‌شود و علائمی پیدا می‌کند که موید گرفتگی عروق کرونر و سکته حاد قلبی است، باید هرچه زودتر خود را به مراکز درمانی برساند تا درمان باعث شود گرفتگی عروقش برطرف شود و احتمال سالم ماندن عضله قلبش بیشتر است.
عدم حضور سردار آزمون در دیدار شب گذشته مقابل پورتو یکی از ابهامات بزرگ اهالی فوتبال به شمار می‌رفت.
عدم حضور سردار آزمون در دیدار شب گذشته مقابل پورتو یکی از ابهامات بزرگ اهالی فوتبال به شمار می‌رفت.
من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاه‌های مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.
من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاههای مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ