رئیس جمهور گفت: دستاوردهای ارزشمند دانشمندان و نخبگان در صنایع دفاعی نه فقط برای کشورمان، بلکه برای جهان اسلام و دوست‌داران انقلاب اسلامی امیدبخش و اقتدارآفرین و برای جهان کفر یاس‌آور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف با بیان اینکه مدیریت در مجلس کار سختی بوده و مشابه هیچ کجای دیگر نیست، گفت: من نیز به عنوان نماینده یک رأی دارم و در مجلس نماینده‌ای از دیگری نماینده‌تر نیست. من صرفاً سخنگوی سایر نمایندگان هستم و قدمی از آیین نامه عبور نمی‌کنم.
در ابتدا، نام کوچه کنی نبود. این کوچه را با عنوان کوچه نزدیک به «باغ پوستی» می‌شناختند. باغ پوستی، باغی بود که در آن پوست دباغی شده گوسفند‌ها را نگهداری می‌کردند، حتی پوست حیوانات شکاری را هم به این باغ منتقل می‌کردند. باغ پوستی محلی بود برای انبار پوست‌های صادراتی به خارج از کشور.
رسانه های کشور پرتغال و ایتالیا از نهایی شدن قرارداد آنخل دی‌ماریا با بنفیکا طی روزهای آتی خبر دادند.
پورتو برای جدایی قریب الوقوع مهدی طارمی، با آقای گل فصل گذشته لیگ برتر اوکراین وارد مذاکره شده است.
دومین مرحله از انتخابی تیم ملی ژاپن درحالی در ماه آینده میلادی برگزار می‌شود که کنیچیرو فومیتا، قهرمان نامدار این کشور یک گام دیگر تا رسیدن به مسابقات جهانی بلگراد و دو گام تا پاریس فاصله دارد.
یزد- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: سنگ آهن بافق دور رفت فینال لیگ برتر هندبال بانوان کشور را با برد پشت سر گذاشت.
سایت فدراسیون ترکیه در مطلبی از پیشنهاد فدراسیون بسکتبال ایران به مربی کنونی تیم ملی این کشور خبر داد و نوشت: هاکان دمیر واکنش مثبت به این درخواست داشته است.
نتایج اولیه همه‌پرسی اصلاحات قانون اساسی در ازبکستان، از موافقت ۹۰درصد رای‌دهندگان با افزایش دوران تصدی رئیس جمهور این کشور از پنج به هفت سال حکایت دارد.
تیری آنری، درخواست فدراسیون فوتبال فرانسه برای هدایت تیم ملی زنان این کشور را رد کرده چرا که امیدوار است به عنوان سرمربی تیم ملی مردان آمریکا انتخاب شود.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: دشمنان ما به قدری احمق و کم حافظه‌اند که از یک طرف تاکید و دعوت به تعطیلی مدارس می‌کنند و از طرف دیگر تبلیغ می‌کنند که این اقدامات کار نظام است و می‌خواهد از دختران انتقام بگیرد و مانع درس خواندن آنان شود.
از یک قدم زدن ساده در خیابان گرفته تا ارتقای شغلی، زندگی برای زنان در کشور‌های مختلف با مشکلات و چالش‌های بزرگ و کوچکی همراه است؛ اما حالی که در کشوری زنان از ابتدایی‌ترین حقوق خود محروم‌اند، در کشوری دیگر زنان سیاستمدار از مردان پیش افتاده‌اند.
نفر اول وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشور می‌گوید دلیل اینکه تا امروز نتوانسته خود را در قالب یک چهره مدعی تیم ملی نشان دهد، قدم آخر کارش بوده که آن را محکم برنداشته اما این بار می‌خواهد کار نیمه تمامش را تمام کند.
هفته پایانی دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور به صورت نصف و نیمه برگزار شد. به این دلیل که برخی تیم ها درگیر مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بودند.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با برتری مدعیان و تداوم صدرنشینی پالایش نفت آبادان پیگیری شد.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با برتری مدعیان و تداوم صدرنشینی پالایش نفت آبادان پیگیری شد.
رئیس انجمن حمایت از بیماران سوختگی با تاکید بر اینکه در ایران حتی یک تخت استاندارد سوختگی هم وجود ندارد، اظهار کرد: این درحالی است که با این وضعیت و بودجه کم، با تعداد زیاد بیماران سوختگی هم مواجه می‌شویم. در بیمارستان‌های بسیار قدیمی و نامناسب به بیمار خدمت می‌دهیم به شکلی که حتی در پایتخت گاهی تا شش بیمار سوختگی در یک اتاق کنار هم بستری می‌شوند.
چند ماه قبل، یک مقام مسئول در بانک مرکزی گفته بود: نرخ سود سپرده‌ها در کشور به دلیل وجود عوامل و ملاحظات مختلف تغییری نکرده است، اما سیاستگذار پولی می‌تواند در افق پیش روی و با توجه به شرایط نسبت به تعدیل نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی اقدام کند. صحبت‌هایی که حالا از زبان رئیس کل بانک مرکزی هم شنیده شده است.
کریم بنزما، ستاره مصدوم فرانسه، در حمایت از بازیکنان تیم ملی این کشور پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و گفت خروس‌ها به یک قدمی مقصد رسیده‌اند.
به دلیل فضای رسانه ای، افکار عمومی فکر می‌کند هرکس بعد از انقلاب یک دوره نماینده، وزیر، استاندار یا امام جمعه بوده بار و بنه خود را بسته و رفته‌اند؛ متاسفانه افکار عمومی به قدری تخریب شده که می‌گویند هر کس بعد از انقلاب مسئول بوده اینگونه است و ما باید ثابت کنیم که جزو دزد‌ها نیستیم.
طبق جدیدترین نتایج پایگاه real clear politics از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، جمهوری‌خواهان توانسته‌اند ۲۱۶ کرسی از ۲۱۸ کرسی مورد نیاز برای کسب اکثریت در مجلس نمایندگان این کشور را تصاحب کنند تا همانطور که پیش‌بینی می‌شود کنترل این مجلس را برای دو سال آینده از دست دموکرات‌ها خارج کنند.
فابیو کاناوارو که بعد از ترک باشگاه چینی گوانگژو اورگرانده به مدت دوازده ماه بدون تیم بود با یک باشگاه ایتالیایی به توافق رسید که در لیگ سری B این کشور بازی می‌کند.
فرنگی کار دسته 130 کیلوگرم کشور ترکیه با کسب طلای امشب، به چهارمین کشتی‌گیر پرافتخار تاریخ رقابت های قهرمانی جهان تبدیل شد.
بر روی تابلوی ورودی مدرسه نوشته شده؛ «دبیرستان پسرانه نوجوانان»، ولی، چون این مدرسه بر اساس طرح و ایده‌ای به نام متریک ساخته شده، اهالی مدرسه را به نام «متریک» می‌شناسند. «کاظم دلیلی» بانی و مجری طرح متریک و از خیران مدرسه‌ساز باسابقه، درباره این طرح می‌گوید: «در طرح متریک هر دانش‌آموز هزینه ساخت یک مترمربع مدرسه را می‌پردازد تا قدمی ولو کوچک برای مدرسه‌سازی بردارد.»
جنگ نیجریه با تروریسم با مجموعه‌ای از مسائل مشابه مواجه است. کارشناسان ادعا می‌کنند که نهاد‌های درون دولت آن کشور با بوکوحرام همکاری می‌کنند و از آن سود می‌برند. بر اساس گزارشی منتشر شده به دولت نیجریه ۴۴ بار در مورد حمله قریب الوقوع و آتی از سوی بوکوحرام به یک زندان در ماه ژوئن هشدار داده شده بود، اما دولت هیچ کاری در این رابطه انجام نداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ