در آغازین روز از هفته ارتش، امروز نمایشگاه دستاوردهای نظامی و دفاعی ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی برپا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب صبح امروز از نمایشگاه دستاوردهای ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش بازدید کردند.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان ایجاد می شود، گفت: دستگاه های اجرایی خدمات خود را در این هفته به مردم اطلاع رسانی کنند.
سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) از نمایشگاه تجهیزات و دستاوردهای نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دفاعی و نظامی این نیرو بازدید کرد.
مدیرعامل تامین اجتماعی در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از خدمات و دستاوردهای شرکت خدمات ارتباطی رایتل در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و هوشمندسازی بازدید کرد.
میرهاشم موسوی با حضور در غرفه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از خدمات و دستاوردهای این اپراتور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و هوشمندسازی بازدید کرد.
سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیانی نیروی‌های مسلح، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
میرهاشم موسوی با حضور در غرفه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از خدمات و دستاوردهای این اپراتور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و هوشمندسازی بازدید کرد و بهره‌مندی از ظرفیت رایتل را در راستای سهولت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان مفید و موثر برشمرد.
دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
همزمان با آغاز نمایشگاه الکامپ، وزیر ارتباطات از نزدیک با دستاوردهای ویژه همراه اول در حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال آشنا و همچنین در این بازدید پروژه ربات خودرو خودران نیز رونمایی شد.
همزمان با آغاز نمایشگاه الکامپ، وزیر ارتباطات از نزدیک با دستاوردهای ویژه همراه اول در حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال آشنا و همچنین در این بازدید پروژه ربات خودرو خودران نیز رونمایی شد.
نمایشگاه دستاوردهای آموزشی و پژوهشی قوه قضاییه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کل کشور و دادستان کل کشور افتتاح شد.
معاون فناوری و اطلاعات فراجا از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای رویداد تخصصی پلیس در روزهای اول و دوم خرداد، خبر داد.
شرکت خدمات ارتباطی رایتل با حضور در دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس 2023 بزرگ‌ترین رویداد زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه هوشمندسازی به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان مبتنی بر فناوری عرضه کرد.
نمایشگاه معارف جنگ و دستاوردهای هوانیروز ارتش با حضور سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا افتتاح شد.
بانک تجارت به عنوان حامی بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حضور در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، آخرین دستاوردها و خدمات خود را برای تداوم حمایت از این صنعت ارزش آفرین ارائه کرده است.
نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اصفهان دایر شده است این نمایشگاه از۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ جهت بازدید عموم روبروی گلستان شهدا اصفهان برپا و تا۲۷ بهمن ماه ادامه دارد.
نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اصفهان دایر شده است این نمایشگاه از۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ جهت بازدید عموم روبروی گلستان شهدا اصفهان برپا و تا۲۷ بهمن ماه ادامه دارد.
پنجاه و سومین نمایشگاه دستاوردهای حوزه صنعت هسته‌ای صبح امروز با حضور رییس سازمان انرژی اتمی افتتاح شد.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ۱۵۰ شرکت فناورانه در نمایشگاه فناورانه ونزوئلا حضور می یابند.
در زمان برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو ویدئوی در شبکه اجتماعی در ارتباط با طراحی یک قطعه خودرو پروتوتایپ یا نمونه اولیه خودرو جدید آریا سایپا منتشر شد، این در حالی است که شخص منتشر کننده ویدیو احتمالا هیچ اطلاعاتی در خصوص موضوع ، هدف برگزاری و نوع خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه ندارد و یا تنها به دنبال سیاه نمایی از تولیدات و دستاوردهای مهندسان داخلی است.
نمایشگاه گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
نمایشگاه دستاوردهای فناورانه ایرانی در بصره در آذرماه با هدف صادرات هر چه بیشتر برگزار می شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ۳۱ مرداد ماه، نمایشگاه دستاوردهای دفاعی با حضور روسای قوا افتتاح خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ