سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز بخشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تولیدات و دستاوردهایی است که با تلاش دست‌اندرکاران صنعت دفاعی و نیروهای مسلح به دست آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اول سابق اسکاتلند امروز به عنوان بخشی از تحقیقات درباره سوابق مالی حزبش از سوی پلیس بازداشت شد.
عبدالناصر همتی، رئیس پیشین بانک مرکزی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، در توئیتی خطاب به کسانی که قبلا مخالف وام گرفتن از صندوق بین‌المللی پول بودند و حالا از آن دفاع می‌کنند، نوشت: «پس صندوق دیگر بخشی از استکبار نیست؟»
مجتبی حسینی در بخشی از نشست خبری امروز خود گلایه هایی را از روند انتخاب سرمربی تیم امید بر زبان آورد.
رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار با کارگران در بخشی از صحبت های خود فرمودند که باید فرهنگ ثروت های بادآورده در کشور متوقف شود. در گفتگو با علی سامانی فرد دبیر کمیته بازار سرمایه اتاق بازرگانی ایران به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا کسب درآمد از بورس ثروت باد آورده است؟
آرمان رمضانی در بخشی از تمرین امروز استقلال در نقش یک بسکتبالیست ظاهر شد.
آرمان رمضانی در بخشی از تمرین امروز استقلال در نقش یک بسکتبالیست‌ ظاهر شد.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
بخشی از بیانیه امروز فولاد در تایید استعفای جواد نکونام، به سوژه‌ای علیه خود تیم (متشکل از بازیکنان و سایر اعضای کادرفنی) بدل شده است.
در بخشی از متن قطعنامه سراسری آمده است: امروز به همه کسانی که با تحلیل‌های غلط و بن بست‌های فکری ناشی از لجاجت بدنبال تضعیف نظام یا برهم زدن استحکام درونی و صفوف ملت ایران هستند؛ اعلام می‌کنیم یکپارچگی، اتحاد، انسجام، وحدت ملی و همدلی تمامی اقشار و گروه‌ها و همراهی همه اقوام و ادیان کشور، وظیفه شرعی و انقلابی و مهمترین راهبرد ما برای شکست دشمن می‌باشد.
مدیرعامل آلومینیوم می‌گوید بحث آوردن VAR بسیار مهم است و اگر در بازی امروز تیم‌شان کمک داور ویدئویی بود جنجال‌ها کمتر می‌شد.
امروز بخشی از سقف یک مدرسه دخترانه در آبادان بر سر دانش‌آموزان ریخت و ۳ دانش آموز مصدوم شدند.
بازیکنان داخلی تیم پرسپولیس امروز بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند.
مدیرکل حوزه ریاست جمعیت هلال احمر؛ گفت: فردا ۱۸ دی‌ماه بخشی از مطالبات مربوط به بازنشستگان هلال احمر در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، به حساب استان‌ها واریز خواهد شد.
مشهد ـ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: بخشی از جهاد تبیین که مطالبه رهبر معظم انقلاب است، تبیین زندگی الهام‌بخش خانواده‌های شهدا است که باید نسل امروز با آن آشنا شوند.
اینکه چطور مهدی تاج یکباره این‌قدر رشید شده و در چشم‌به‌هم‌زدنی پی برده می‌تواند به‌راحتی با ادبیاتی بحث‌برانگیز در تلویزیون حرف بزند، تقویت‌کننده شایعاتی است که پیش‌تر هم درباره‌اش رواج داشته است. اینکه پشت او به جای قرصی گرم است که حسابی برایش مصونیت می‌آورد. شاید بخشی از این موضوع را بتوان در بولتن‌های محرمانه‌ای که خبرگزاری فارس منتشر کرده و تعدادی از آن‌ها فاش شد، جست. جایی که درست یا غلط عنوان شده مهدی تاج بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران است و باید حمایت شود
سرمربی تیم ملی ایران در بخشی از کنفرانس مطبوعاتی امروز خود صحبت هایی را درباره مردم ایران انجام داد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در سخنانی تصریح کرد: «خرسون» بخشی از فدراسیون روسیه است.
در بخشی از تمرین امروز تیم ملی مرتضی پورعلی‌‌گنجی دچار مصدومیت شد اما مشکل خاصی نداشت و به تمرین برگشت.
وحدت حنانوف به همراه سه مربی پرسپولیس بخشی از دستمزد خود را دریافت کردند.
مهاجم اهل مالی پرسپولیس امروز در بخشی از تمرینات گروهی شرکت کرد.
سازمان پزشکی قانونی امروز بیانیه‌ای درباره علت فوت مهسا امینی منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت مرحومه مهسا امینی ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است. پس از این بیانیه؛ صدا و سیما نیز فیلم جدیدی از حضور مهسا امینی در مقر پلیس گشت ارشاد منتشر کرد. پیش از این دو فیلم در روزهای پس از فوت مهسای ۲۲ ساله؛ از حضور او در ورزا و لحظات احیا از سوی پلیس منتشر شده بود.
وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ۳.۵ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده بانک مرکزی افغانستان را به صندوقی امانی در سوئیس منتقل می‌کند.
خوش‌چهره گفت: بخشی از طبقه‌ی متوسط تنها به خاطر گرانی مسکن ریزش کرده‌اند. فقط یک چهارم جمعیت ایران شیر می‌خورند. این‌ها جدی است. نباید نادیده گرفته شود. در کل الگوی رشد و توسعه‌ی ما دچار اشکال است و باید این مسائل را حل کرد.
صبح امروز بخشی از سیلوهای گندم در لبنان که به دلیل انفجار سال ۹۹ بندر بیروت آسیب دیده بود دوباره سوخت و فروریخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ