رئیس جمهور سابق آمریکا، برگزاری مجدد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ یا اعلام نام او به عنوان «پیروز برحق» در آن انتخابات را خواستار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در یک مصاحبه جنجالی فاش ساخت که آمریکا نه تنها دیگر ابرقدرت نیست، بلکه به سمت جهنم پیش می‌رود و افول هژمونی جهانی دلار را «حادثه‌ای بزرگتر از شکست در هر جنگی» دانست.
رئیس جمهور سابق آمریکا و سایر مظنونین پرونده مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا، باید به طور داوطلبانه خود را به زندان این ایالت معرفی کنند.
رئیس جمهور سابق آمریکا کیفرخواست جدیدی را که دادگاه جورجیا علیه او صادر کرده است، «پاپوش» خواند.
رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است که می‌تواند رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را به راحتی شکست دهد.
دونالد ترامپ با انتقاد از نحوه زمانبندی رسیدگی به پرونده‌های قضایی وی، از دادگاه فدرال واشنگتن خواست که روند محاکمه او را به پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده موکول کند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، بعد از باخت تیم ملی زنان این کشور به سوئد حمله تندی به بازیکنان آمریکا داشت و چندین نفر از آنها را به ضدیت با کشورشان متهم کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که شرایط پیرامون جزیره تایوان به این دلیل تشدید شده است که چین، رئیس جمهور کنونی آمریکا را «نالایق» می‌داند.
مشاور اسبق کاخ سفید بر این باور است که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات سال آتی، به احتمال زیاد واشنگتن را از ناتو خارج خواهد کرد.
دونالد ترامپ در برابر اتهامات طرح شده در سومین پرونده علیه او طی چهار ماه، با حضور در دادگاهی در شهر واشنگتن اعلام بی‌گناهی کرد.
تیم حقوقی رئیس‌جمهور سابق آمریکا خواستار برگزاری دادگاه وی پس از انتخابات بعدی ریاست جمهوری در این کشور شدند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها براین باورند که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت محکومیت باید عفو شود.
در پی برگزاری دور جدید دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا، حامیان وی خواستار آغاز جنگ داخلی و مسلحانه شده‌اند.
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گاف‌های کلامی خود، به اشتباه خواستار جلوگیری از رسیدن «باراک اوباما» به کاخ سفید شد!
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گاف‌های کلامی خود، به اشتباه خواستار جلوگیری از رسیدن «باراک اوباما» به کاخ سفید شد!
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که جنگ اوکراین «باید فورا حل و فصل شود و می‌توان آن را فورا حل کرد.» ترامپ گفت که اگر بار دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا شود، همان شبی که دوباره پیروز شود، با ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهور روسیه و اوکراین تماس خواهد گرفت و خواستار نشست و حل و فصل این درگیری می‌شود.
دادستان کل نیویورک خواستار اعمال تحریم علیه دونالد ترامپ و فرزندان او بدلیل اتهامات مطرح شده در پرونده مالی آن ها شد.
نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا، یورش حامیان رئیس جمهور سابق برزیل به ساختمان‌های دولتی این کشور را با شورش ششم ژانویه ۲۰۲۱ در آمریکا مقایسه و خواستار استرداد او به برزیل شدند.
معاون رئیس جمهور در دوره دونالد ترامپ با انتقاد از سیاست های دولت بایدن گفت که آمریکایی ها خواستار بازگشت به سیاست های دولت ترامپ هستند.
با نزدیک‌شدن به انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، رئیس‌جمهور پیشین این کشور با انتقاد از دولت کنونی این کشور، خواستار حمایت از نامزدهای جمهوری‌خواه شد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا از شبکه تلویزیونی CNN به علت ادعای افترا و تلاش این شبکه برای بی اعتبار کردنش شکایت کرد و غرامت ۴۷۵ میلیون دلاری را خواستار شد.
یک قاضی فدرال آمریکا خواستار علنی‌شدن مدارک بازرسی خانه دونالد ترامپ شده است.
ترامپ خواستار بازگرداندن اسناد ممتازی است که طبق گزارش‌ها از خانه او در مار-آلاگو ضبط شده است.
دموکرات‌های ارشد مجلس نمایندگان آمریکا خواستار بررسی و ارزیابی خسارت جعبه‌های اسناد فوق طبقه‌بندی‌شده توقیفی از عمارت رئیس جمهور سابق این کشور شدند.
اعضای هیئت رئیسه مهدی تاج با تقدیم شکایت خود به دادگستری تهران خواستار پرداخت غرامت از سوی دولت ترامپ به فدراسیون فوتبال ایران هستند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ