نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها براین باورند که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت محکومیت باید عفو شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت گفت: از هر دو واحد مسکونی در شهر تهران یک واحد مشمول دریافت پاداش ریالی مدیریت مصرف برق شده است.
تاکنون بیش از ۸ میلیون تن گندم خرید تضمینی شده که مبلغ آن بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان می شود؛ از این مبلغ فقط ۶۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
سرمربی تیم ملی تنیس با تاکید بر اینکه با صعود به گروه دوم جهانی دیویس کاپ حال این رشته خوب شده است، گفت: برای حفظ این حال و ماندگاری در این گروه باید ۵۰ درصد قوی‌تر و به روزتر شویم.
نرخ سرقت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۰؛ ۵۰درصد بیشتر از سال ۱۳۹۰ است. چنانکه آمار سرقت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۰ به هزار و ۷۵ سرقت به‌ازای هر ۱۰۰ هزار نفر «حدود ۱/۱ درصد» رسیده است. «اعتماد» با استناد بر اطلاعات مرکز آمار ایران تعداد سارقان دستگیر شده، سرقت‌های ثبت شده و نرخ سرقت‌های ثبت شده به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر را در دهه ۱۳۹۰ بررسی می‌کند.
رودسر- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به برداشت ۶۴ هزار تن برگ سبز چای از باغات شمال گفت: ۵۳ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: اعضای این کمیسیون با ۵۳ درصد آرا با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موافقت کردند.
با تعادل در بازار سرمایه تعداد نمادهای مثبت از نمادهای منفی پیشی گرفته است.
۵۵درصد مخاطبان اعلام کرده اند بعد از فیلترینگ گوگل‌پلی، میزان رشد درآمدی آن‌ها در پلتفرم‌های داخلی مثل بازار و مایکت کمتر از ۱۰ درصد بوده است. این افزایش درآمدزایی برای ۲۱ درصد کاربران هم فقط بین ۱۰ تا ۲۵ درصد بوده است. نکته مهم این‌که طبق اعلام ۸۲ درصد مخاطبان، همین میزان اندک رشد درآمدزایی در استور‌های داخلی هم دایمی نبوده و بعد از چند ماه به حالت اولیه بازگشته است.
رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: میزان اتکای صنعت فرش و منسوجات ابریشمی به تولید داخلی پیله‌تر ابریشم از ۲۸ درصد به ۵۳ درصد افزایش پیدا کرده است.
اصفهان- بررسی آمار هواشناسی استان اصفهان نشان می‌دهد که میانگین بارش این استان در سال زراعی کنونی نسبت به سال گذشته ۵۳ درصد و در مقایسه با بلندمدت ۳۷ درصد افزایش یافته است.
تحقیقات نشان می‌دهد مردانی که رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها، سبزیجات و غلات کامل دارند، در مقایسه با مردانی که کمترین میزان سبزیجات را در برنامه غذایی خود مصرف می‌کنند، ۵۲ درصد کمتر در معرض خطر پیشرفت سرطان قرار دارند و خطر عود بیماری ۵۳ درصد در آن‌ها کمتر است.
افسردگی در دنیا افراد بسیاری را به خود گرفتار کرده است و بنابر بررسی‌های محققان در سال ۲۰۲۲، حداقل ۵درصد از بزرگسالان به این بیماری ذهنی مبتلا هستند. علی‌رغم اینکه تحقیقات بسیاری درباره افسردگی انجام و روش‌های درمانی متعددی پیشنهاد شده است، یکسری باور‌های غلط در مورد این بیماری ذهنی در نتیجه سوء‌تفاهم‌های فرهنگی و اجتماعی وجود دارد که هیچ یک مبنای علمی ندارند.
اهواز- مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: در خوزستان پنج هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی وجود دارد که ۵۳ درصد آنها مقاوم، ۱۹ درصد نیازمند مقاوم‌سازی و همچنین ۲۸ درصد نیازمند تخریب و احداث دارند.
اهواز- مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: در خوزستان پنج هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی وجود دارد که ۵۳ درصد آنها مقاوم، ۱۹ درصد نیازمند مقاوم‌سازی و همچنین ۲۸ درصد نیازمند تخریب و احداث دارند.
این توربو فن غول پیکر از فنی با قطر ۳.۵۶متر بهره می‌برد که ۵درصد از بزرگ‌ترین موتور هواپیمای کنونی دنیا یعنی جنرال الکتریک GE۹X که هم اکنون بزرگ‌ترین هواپیمای کلاس مسافربری محسوب می‌شود، بزرگ‌تر است. همین افزایش اندک قطر، محل چرخش فن را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد.
از ابتدای سال‌ جاری میلادی (اوایل دی ۱۴۰۰) تاکنون ۲۰۲ مورد تاییدشده آزمایشگاهی سرخک در کشور داشتیم که حدود ۵۳درصد آن‌ها را اتباع تشکیل می‌دهند و تقریبا می‌توان گفت از این آمار ۹۵درصد مبتلایان، اتباع افغانستان بودند و چهار یا پنج مورد مبتلا به سرخک پاکستانی و یک مورد هم عراقی داشته‌ایم.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس پیشگیری تهران بزرگ مجموعا ۶۰۴ سارق به عنف، سارق منزل، زورگیر خفت‌گیر، سارق خودرو و موتورسیکلت و دوچرخه، سارق گوشی تلفن همراه و ... دستگیر شدند، گفت: در مجموع ۱۴ باند نیز که تعدادی از دستگیر شدگان در آن فعال بودند، منهدم شده است.
مصرف پروتئین به مقدار کافی برای داشتن استخوان‌های سالم بسیار مهم است. در حقیقت ۵۰درصد استخوان‌ها از پروتئین تشکیل شده است. مصرف کم پروتئین از جذب کلسیم می‌کاهد و استخوان‌ها را ضعیف و شکننده می‌کند. البته مصرف بیش از حد پروتئین هم موجب افزایش بیش از حد کلسیم در استخوان‌ها و نشت آن به درون خون و اسیدیته شدن بدن می‌شود.
کلادفلر و ابر آروان رهبران بازار ایران می گویند بیش از ۵۵درصد وب‌سایت‌های ایرانی با رتبه‌ی جهانی زیر یک میلیون از CDN و DNS ابری استفاده می‌کنند.
براساس تحقیقات بازار ابر آروان، ۳۱ تا ۳۲درصد وب‌سایت‌های ایرانی از سرویس‌های ابری استفاده می‌کنند و به‌دنبال آن ۴۰ تا ۵۷درصد کاربران نهایی خدمات آنلاین در ایران از خدمات ابری بهره‌ می‌برند.
شهرکرد- سخنگوی صنعت آب کشور از تلاش وزارت نیرو برای حل کامل مشکل آب شرب شهرکرد ناشی از گل‌آلودی چشمه کوهرنگ خبر داد.
واگذاری ۵۱درصد سهام استقلال و پرسپولیس تا پاییز
به گفته معاون وزیر کار ۵۳ درصد از فارغ‌التحصیلان مدارس که در کنکور مجاز به انتخاب رشته هستند، انتخاب رشته نمی‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد که جوانان در مسیر زندگی خود به انتخاب آگاهانه روی آورده‌اند.
کلسترول، سدیم و چربی کدو سبز پایین است و به حفظ تعادل کربوهیدرات‌ها کمک می‌کند که حفظ تعادل آنها، برای سلامت قلب ضروری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ