رئیس جمهور سابق آمریکا و سایر مظنونین پرونده مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا، باید به طور داوطلبانه خود را به زندان این ایالت معرفی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در ویدئویی روز پنجشنبه به وقت محلی، در یاوه‌سرایی جدید خود، کرنش بایدن در توافق اخیر مبادله زندانیان با ایران را «ننگ‌آور» و تحقیر این کشور در عرصه جهانی دانست.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
دونالد ترامپ سه‌شنبه در جمع هواداران خود در ایالت نیوهمشایر با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که آنان از پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی نگرانند.
دونالد ترامپ سه‌شنبه در جمع هواداران خود در ایالت نیوهمشایر با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که آنان از پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی نگرانند.
وکلای کارول می‌گویند با استناد به اظهارات جدید ترامپ آنها باید اجازه داشته باشند شکایت قبلی خود را اصلاح کنند و درخواست غرامت خود را به ۱۰ میلیون دلار افزایش دهند.
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گاف‌های کلامی خود، به اشتباه خواستار جلوگیری از رسیدن «باراک اوباما» به کاخ سفید شد!
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گاف‌های کلامی خود، به اشتباه خواستار جلوگیری از رسیدن «باراک اوباما» به کاخ سفید شد!
دونالدترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد در صورتی که خود او به قدرت بازنگردد، آمریکا دچار هرج و مرج خواهد شد.
حضور سیاستمداران مطرح جهان از جمله ولادیمیر پوتین، دونالد ترامپ، جو بایدن، هیلاری کلینتون، بوریس جانسون و باراک اوباما در فیلم ماتریکس به سبک مورد نظر هوش مصنوعی. هوش مصنوعی این بار سراغ سیاستمداران مطرح جهان رفته تا آن‌ها را در فیلم ماتریکس قرار دهد! حاصل کار نیز در نوع خود به طنزی جالب تبدیل شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که واشنگتن باید برای حل و فصل مسالمت‌آمیز مناقشه اوکراین مذاکره کند و رویکردی معتدل در قبال موضوع ارسال تسلیحات به کی یف داشته باشد.
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که واشنگتن باید برای حل و فصل مسالمت‌آمیز مناقشه اوکراین مذاکره کند و رویکردی معتدل در قبال موضوع ارسال تسلیحات به کی یف داشته باشد.
نبویان گفت: این را باید بدانیم که فقط ترامپ انسان بدی نبود ترامپ اولین کسی بود که سپاه را تروریستی اعلام کرد. اصلاً نیروی نظامی یک دولت را هیچ جا و هیچ کشوری نمی‌تواند تحریم کند و چنین تحریمی رسم نیست؛ اولین کار را ترامپ به خاطر شکست‌هایی که از حاج قاسم خورد انجام داد. اتحادیه اروپا هم به دنبال جبران شکست‌های خود به دنبال این است که سپاه را وارد گروه‌های تروریستی کند. الان اتحادیه اروپا جا پای ترامپ گذاشته اما بدانند همانطور که ترامپ شکست خورد یقیناً شکست خواهند خورد.
رئیس جمهور سابق آمریکا در پیام تبریک سال نو میلادی، به رقبای سیاسی خود از جمله رئیس جمهور کنونی این کشور حمله کرد!
شاید ترامپ نقطه اوج قطبی شدن سیاسی ایالات متحده بود و بالاخره تب ایجاد شده آغاز به کاهش کرد و با این وجود، سناریوی محتمل‌تر آن است که حتی اگر نفوذ ترامپ در سیاست امریکا در سال آینده کاهش یابد نیز امریکایی‌ها کماکان خود را در فضای سیاسی مشابه آن چه پیش از اعلام نامزدی‌اش در سال ۲۰۱۶ وجود داشت خواهند دید .
«انتخابات اخیر میاندوره‌ای کنگره آمریکا این نکته را روشن کرد که اقبال به ترامپ و رویکرد‌های وی در سطح ملی، به مراتب کمتر از اقبالی است که به او در درون حزب جمهوریخواه وجود دارد. مساله‌ای که در نوع خود زنگ خطر را برای جریان همراه با ترامپ و البته منتقدان وی در حزب جمهوریخواه به صدا درآورده که اگر قرار باشد ترامپ یا فردی مورد حمایت او در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت کند، این امکان کاملا محتمل است که جمهوری‌خواهان متحمل شکست شوند.»
رئیس جمهور سابق آمریکا، به منظور دریافت جزئیات و پیگیری برنامه‌ جمهوری‌خواهان جهت استیضاح رئیس جمهور کنونی این کشور، متحدان عالیرتبه خود در کنگره را تحت فشار قرارداده است.
مردم ایران چگونه می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند؟ همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران به جز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
چگونه مردم ایران می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند. همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران بجز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
ترامپ در اولین حضور علنی خود پس از حمله ۱۷ مرداد با بیان اینکه این جست وجو یک "نقض عدالت" است، هشدار داد که این مسئله "واکنشی را به همراه خواهد داشت که مانند آن را هیچ کس ندیده است. "
رئیس جمهور آمریکا چند روز پس از حمله به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور و طرفدارانش، از اظهارات خود عقب‌نشینی کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا معتقد است که جو بایدن در سخنرانی اخیر خود این کشور را تهدید کرده است.
«تاکید ایرانی ها بر دریافت تضمین از طرف آمریکایی کاملا جدی است. شاید یک دلیل اصلی این مساله این باشد که ایرانی ها نیم‌نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارند و احتمال بازگشت مجدد ترامپ به کاخ سفید را کم ارزیابی نمی کنند. موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد عملا موجب خواهد داشت تا توافق احتمالی که در شرایط کنونی حاصل می شود، عمری بیش از دو یا نهایت سه سال نداشته باشد. از این رو، ایرانی ها سعی دارند تا مزایا و منافعی را که از توافق برجام می برند، تا جای ممکن به حداکثر برسانند.»
رئیس‌جمهور فعلی آمریکا که با وعده‌ی بازگشت به برجام پا به عرصه‌ی رقابت‌های ریاست‌جمهوری گذاشت، تاکنون عملکردی همسو با پیشینیان خود در اعمال فشار حداکثری علیه ملت ایران داشته است.
اعضای هیئت رئیسه مهدی تاج با تقدیم شکایت خود به دادگستری تهران خواستار پرداخت غرامت از سوی دولت ترامپ به فدراسیون فوتبال ایران هستند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ