در پی برگزاری دور جدید دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا، حامیان وی خواستار آغاز جنگ داخلی و مسلحانه شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازی بزرگ هفته دوم شب سختی برای بازیکنانی بود که پیش از این سالها برای پرسپولیس بازی کرده بودند.
استقلال خوزستان در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از شروع لیگ برتر از سد پیکان عبور کرد.
یوونتوس بعد از تساوی 2-2 مقابل میلان در ضربات پنالتی این تیم را 4-3 شکست داد.
امروز یکی از حساس ترین شهرآوردهای تاریخ برگزار می شود و شما می توانید این مسابقه را در بخش نظرات پیش بینی کنید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در نشست خبری پیش از دیدار با رئال مادرید گفت تیمش به دیدار فردا به عنوان فرصت انتقام فکر نمی‌کند و تنها به فکر صعود به فینال است.
رودری، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، در کنفرانس پیش از بازی فردای تیمش مقابل رئال مادرید گفت سیتیزن‌ها تشنه گرفتن انتقام شکست پارسال از لوس بلانکوس هستند.
پیش‌بینی وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، از تقابل پیش روی رئال مادرید و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، قطعا به مذاق دوست‌داران رئال خوش نخواهد آمد.
پیش بینی وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، از تقابل پیش روی رئال مادرید و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، قطعا به مذاق دوست‌داران رئال خوش نخواهد آمد.
استقلال در شرایطی باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مضاف نساجی برود که آبی ها در پی انتقام دیدار فصل پیش هستند.
پرسپولیس با این پیروزی 45 امتیازی شد و پیش از آنکه سپاهان بازی خود را انجام دهد به رتبه اول جدول رفت. تراکتور نیز همان 36 امتیازی باقی ماند.
رئال مادرید با برتری دو بر صفر مقابل اوساسونا به استقبال بازی های سخت پیش رو رفت.
امیرعبداللهیان ادامه داد: همین دو هفته پیش در ایران اتفاقی افتاد که قرار بود یک کلاهبردار از کشور فرار کند. کاری که او برای کمک به فرارش انجام داد این بود که ویدئو‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در آن مدعی شد یک معترض است و تحت شکنجه قرار گرفته است، اما در واقع او یک کلاهبردار بود. در نهایت مشخص شد که او تهدید شده است و سپس توسط پلیس دستگیر شد.
شمس‌آذر قزوین با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند موفق شد پارس جنوبی را در جم از پیش رو بردارد و صدرنشینی خود را تثبیت کند.
با وجود شایعات گسترده درباره احتمال انتقال یوسف موکوکو، ستاره دورتموند، به چلسی و بارسلونا او دقایقی پیش قرارداد خود با زردپوشان آلمانی را تمدید کرد.
دو سال پیش در چنین روزی پرسپولیس قهرمانی آسیا را به اولسان هیوندای واگذار کرد.
لوئیس فن‌خال، مربی هلند، هنوز شکست هشت سال و نیم پیش برابر آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی برزیل را فراموش نکرده است.
گروهی از تماشاچیان قطری در بازی امشب آلمان و اسپانیا به حرکت چند روز پیش بازیکنان آلمان در اعتراض به میزبانی قطر واکنش نشان داده و به بهانه مسوت اوزیل به آلمان اعتراض کردند.
کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله یونایتد، این بار پاسخ انتقادات گری نویل را پیش چشمش داد.
حاج علی اکبری گفت: ما همه خون‌ها و گرفتاری‌هایی که برای ایران پیش امده همه را گردن شیطان بزرگ امریکا و صهیونیست‌ها می‌دانیم. شیطانک‌ها را هم بی نصیب نخواهیم گذاشت و همواره منتطر انتقام ما باشند.
بی‌اعتنایی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، به جیمی کاراگر پیش از دیدار برابر لیورپول توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
بی‌اعتنایی کریستیانو رونالدو به جیمی کاراگر، یکی از کارشناسان برنامه پخش زنده دیدار منچستریونایتد و لیورپول، از صحنه‌های جالب پیش از شروع این دیدار بود.
پیش از شروع بازی بود که توهین هواداران پرسپولیس به مهدی هاشمی نسب آغاز شد و در ادامه درگیری شدت گرفت.
مردی که ۳ ماه در چنگال آدم ربایان بود!
این نخستین تقابل دو تیم ملی از ورزش دو کشور بعداز جنجال لغو سیاسی بازی فوتبال در ونکوور بود که به شکست سنگین کانادا ختم شد. شاگردان جوان عطایی بعداز شکست دو روز پیش آمریکا، کم‌کم خود را در این میدان معتبر جهانی پیدا می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ