رئیس جمهور سابق آمریکا کیفرخواست جدیدی را که دادگاه جورجیا علیه او صادر کرده است، «پاپوش» خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در یک مصاحبه جنجالی فاش ساخت که آمریکا نه تنها دیگر ابرقدرت نیست، بلکه به سمت جهنم پیش می‌رود و افول هژمونی جهانی دلار را «حادثه‌ای بزرگتر از شکست در هر جنگی» دانست.
رئیس جمهور سابق آمریکا و سایر مظنونین پرونده مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا، باید به طور داوطلبانه خود را به زندان این ایالت معرفی کنند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است که می‌تواند رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را به راحتی شکست دهد.
دونالد ترامپ با انتقاد از نحوه زمانبندی رسیدگی به پرونده‌های قضایی وی، از دادگاه فدرال واشنگتن خواست که روند محاکمه او را به پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده موکول کند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، بعد از باخت تیم ملی زنان این کشور به سوئد حمله تندی به بازیکنان آمریکا داشت و چندین نفر از آنها را به ضدیت با کشورشان متهم کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا در آستانه سفر به واشنگتن به منظور حضور در دادگاه و محاکمه در ارتباط با حوادث پس از انتخابات ۲۰۲۰ این کشور، پست جالبی را در شبکه اجتماعی خودش منتشر کرد!
در کیفرخواست به روز شده هیئت منصفه پرونده دونالد ترامپ، اتهامات جدیدی علیه ترامپ درباره پنهان سازی اسناد محرمانه با معاونت دستیارانش مطرح شده است.
رئیس جمهور سابق آمریکا دو کیفرخواست صادرشده علیه وی در دو پرونده جداگانه را «نشان شهامت» توصیف کرد!
معاون سابق رئیس‌جمهور آمریکا تبعات جرایم جنایی دونالد ترامپ برای این کشور را نگران‌کننده دانست.
عکس‌های کیفرخواست ترامپ نشان می‌دهد که جعبه‌های اسناد طبقه‌بندی شده در کجا نگهداری می‌شدند.
عباسعلی کدخدایی، درباره امکان به دادگاه کشاندن ترامپ و دیگر مقامات امریکایی که دستور ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را صادر کردند گفت: این امکان وجود دارد و در حال پیگیری است. وی همچنین از ارائه کیفر خواست ترور شهید سلیمانی به دادگاه خبر داد.
ممکن است در صورت محکومیت کیفری ترامپ محدودیت‌هایی برای سفر‌های انتخاباتی او به وجود بیاید و برخی ایالت‌ها هم مانع رای دادن به فرد محکوم کیفری بشوند که این امر قطعا چالش‌های حقوقی را در جریان انتخابات به وجود خواهد آورد.
«ویلیام بار» از کیفرخواست ۳۷ فقره بازرس ویژه ترامپ دفاع کرد و گفت: اگر ادعا‌هایی که می‌گویند رئیس جمهور سابق عمداً صد‌ها سند بسیار طبقه بندی شده را حفظ کرده، صحت داشته باشد، پس کار او تمام است.
یک دادگاه فدرال اقدام به انتشار کیفرخواست علیه دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری سابق آمریکا را با ۳۷ فقره اتهام در ارتباط با سوءاستفاده از اسناد طبقه‌بندی شده کرد؛ از جمله ۳۱ مورد نگهداری عمدی اطلاعات مربوط به دفاع ملی آمریکا.
ترامپ در این گردهمایی حزب جمهوری‌خواهان صدور کیفرخواست ۳۷ فقره‌ای علیه خود را "مضحک و بی‌اساس" خواند و گفت: هر بار که بر فراز یک "ایالت آبی" (ایالت‌هایی که تحت کنترل دموکرات‌ها هستند) پرواز می‌کنم، احضار می‌شوم.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه چند روز پیش کیفر‌خواست شهادت سردار سلیمانی صادر شد تصریح کرد: محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا یکی از متهمان این پرونده در دستور کار است و این مهم با مشارکت نهاد‌های مدنی بین‌المللی انجام می‌شود تا اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برابر ظلم آشکار شود و جنایات این افراد در جامعه بشری آشکار شود و این کار با هماهنگی عدلیه عراق در حال پیگیری است.
ممکن است در پرونده انتخاباتی جورجیا، تابستان امسال کیفرخواست احتمالی علیه دونالد ترامپ صادر و منتشر شود
کیفرخواست ترامپ شامل ۳۴ فقره اتهام علیه رئیس جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا است. ترامپ متهم به جعل مکرر سوابق تجاری برای پنهان کردن جرایم است. وی خود را مقابل تمامی اتهامات بی‌گناه دانسته است.
جو تاکوپینا، وکیل ترامپ جمعه گذشته اعلام کرد که احتمال وقوع معامله مشابهی در پرونده جنایی پرداخت حق‌السکوت به استورمی دنیلز «صفر» است. تاکوپینا درباره کیفرخواست جدید ترامپ به شبکه خبری ان‌بی‌سی گفت که او پیش از محاکمه هیچ توافقی نخواهد کرد: «این‌بار اتفاق نخواهد افتاد. هیچ جرمی رخ نداده است.» وکیل ترامپ همچنین می‌گوید که به محض علنی‌شدن کیفرخواست آن را برای به چالش کشیدن «هر موضوع احتمالی» موشکافی می‌کنند.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
روز گذشته روزنامه دیلی‌میل گزارش داده بود احتمال می‌رود برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا چهارشنبه کیفرخواست صادر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ