میراحمدی در ادامه تاکید کرد: به جهت اینکه حفظ امنیت زائران ایرانی عتبات عالیات برایمان در اولویت است، لازم است هموطنان عزیز موقتا و تا اطلاع ثانوی از سفر به عراق خودداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد مرکزی اربعین ضمن تجلیل از خانواده شهدا در ستاد مرکزی اربعین گفت: پیداه روی زائرین در اربعین به نیابت از همه شهدا خواهد بود.
رئیس ستاد اربعین حسینی، جواد تشکری را به عنوان سخنگوی ستاد مرکزی اربعین تعیین کرد.
رئیس ستاد اربعین حسینی، جواد تشکری را به عنوان سخنگوی ستاد مرکزی اربعین تعیین کرد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: زائران اربعین ساعات پیاده روی را به شب یا ساعات خنک روز موکول کنند و از چترهای روشن در هنگام پیاده‌روی استفاده نمایند.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: امسال برای خدمات دهی هرچه بهتر زائران اربعین حسینی تعداد مرزهای ورودی به عراق را افزایش داده‌ایم.
رئیس ستاد مرکزی اربعین درباره شرط دریافت گذرنامه زیارتی توضیحاتی ارائه داد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از یک مرحله ای شدن ثبت نام پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: حداکثر زمان ماندگاری در اربعین یک هفته در نظر گرفته شد.
جلسه ستاد عملیات بهداشتی، درمانی اربعین حسینی ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت برگزار شد.
رئیس ستاد اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین به مدت ۵ سال اعتبار دارد و قرار است با هزینه کمتر و تنها برای سفر اربعین صادر شود.
رئیس ستاد اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین به مدت پنج سال اعتبار دارد و قرار است با هزینه کمتر و تنها برای سفر اربعین صادر شود.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت، حرکت جهانی کم نظیر اربعین امسال متفاوت از سال‌های گذشته و با افزایش زائران همراه خواهد بود و دست اندرکاران آن باید برنامه‌های لازم را داشته باشند.
رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع از استقرار ۴ دستگاه یخ ساز در منطقه مهران و خسروی برای خدمت به زائران اربعین حسینی خبر داد.
میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: امروز بیش از ۱۰۰ هزار نفر از اتباع خارجی از مرز شلمچه خارج می‌شوند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: عزیزانی هم که در مسیر هستند تلاش کنند برنامه خود را تغییر دهند؛ صرفاً کسانی که در پایانه‌های مرزی هستند، تلاش می‌شود در ساعات آینده با مدیریت و کنترل اطمینان بخشی یا توجیه شوند که برگردند یا این که با شرایط اطمینان بخشی از مرز عبور داده شوند.
رئیس ستاد اربعین گفت: زواری که دهه دوم صفر و اربعین را برای سفر به عراق و عتبات عالیات انتخاب کرده‌اند به دلیل حجم بالای زائران مشکلات موجود در سفر را هم بپذیرند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین جدیدترین اخبار در مورد سفر اربعین را تشریح کرد.
رئیس ستاد اربعین ضمن تاکید بر تکمیل ثبت نام در سامانه سماح گفت: بدون ثبت نام امکان خرید بلیت برای اربعین وجود نخواهد داشت.
رئیس ستاد اربعین ضمن تاکید بر تکمیل ثبت نام در سامانه سماح گفت: بدون ثبت نام امکان خرید بلیط برای اربعین وجود نخواهد داشت.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست را به عنوان رئیس ستاد اربعین منصوب کرد.
رئیس ستاد اربعین گفت: زائران اربعین ارز مورد نیاز را از شهرهای خود در مبدا سفر تهیه کنند.
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: برای تحقق این موضوع باید تسهیلات، مرزها، پایانه‌ها ، اتوبوس‌ها و مواکب را زودتر آماده کنیم و دوره خدمت‌رسانی را طولانی تر کنیم.
رئیس ستاد اربعین با بیان اینکه عزیزانی که در سامانه سماح ثبت‌نام می‌کنند بلافاصله مشمول بیمه می‌شوند، اظهار کرد: زائران با ثبت نام در این سامانه، با مبلغ حداقلی هر نفر ۱۸ هزار تومان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند و از خدمات قابل توجهی برخوردار می‌شوند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از جدیدترین تصمیم‌گیری‌ها برای اربعین خبر داد و گفت: امسال قیمت رفت و برگشت بلیت هواپیما در ایام اربعین به عراق ۶ میلیون تومان است.
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران با اشاره به خدمات ویژه شهرداری تهران در مراسم اربعین امسال گفت: خوشبختانه امسال موانع برپایی مراسم راهپیمایی اربعین برطرف شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ