رئیس ستاد اربعین کشور گفت: امسال برای خدمات دهی هرچه بهتر زائران اربعین حسینی تعداد مرزهای ورودی به عراق را افزایش داده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به شهادت رسید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به ۲۰۸۸۱ نفر رساند.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز ۷۸۴ نفر پیش ثبت نام را به طور کامل انجام داده و آمار نهایی ما تا این ساعت به ۱۴۷۰۰ نفر ثبت نام کننده رسیده است.
تعداد مصدومان حادثه انفجار گاز در سک ساختمان مسکونی در محله جوانمرد قصاب شهر ری، به ۲۵ نفر رسید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، با اشاره به حادثه ریزش آوار در جنوب تهران، گفت: تعداد کشته‌ها در این حادثه به ۳ نفر رسید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، با اشاره به حادثه ریزش آوار در جنوب تهران، گفت: تعداد کشته‌ها در این حادثه به ۳ نفر رسید.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه با اشاره به آغاز کار وکلای تخصصی تا دو ماه آینده گفت: تعداد قبولی‌های آزمون ۱۴۰۲ مرکز وکلا مشخص نیست.
امیرحسین محمودپور قایقران رشته روئینگ ششمین مدال نقره کاروان ایران و اولین مدال تاریخ قایقرانی را در یونیورسیاد کسب کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد این کشور قصد دارد تعداد سفارت‌ها و نمایندگی‌های دیپلماتیک در قاره آفریقا را افزایش دهد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کاهش ۸ درصدی دستگیری متهمان در ۴ ماه ابتدایی سال و کاهش ۴ درصدی تشکیل پرونده‌ها در تمامی حوزه‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
۵ G اصطلاحی است که برای نسل پنجم فناوری شبکه تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند از اینترنت پهن باند پرسرعت با تاخیر کم پشتیبانی کند. برخلاف نسل‌های قبلی فناوری شبکه تلفن همراه، شبکه ۵ G ظرفیت شبکه عظیمی دارد و تجربه کاربری یکسانی را ارائه خواهد داد.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: امسال برای خدمات دهی هرچه بهتر زائران اربعین حسینی تعداد مرزهای ورودی به عراق را افزایش داده‌ایم.
موشک فالکون ۹ بدون مشکل و با حمل ۱۵ ماهواره استارلینک از روی زمین بلند شد و مرحله بالایی آن بر اساس برنامه‌ریزی‌ها به‌خوبی و ۹ و نیم دقیقه بعد از پرتاب به زمین بازگشت و به صورت عمودی روی سکوی بدون سرنشین متعلق به اسپیس ایکس و لنگرانداخته در بندری در فلوریدا فرود آمد.
کرج- رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: سعی می‌کنیم که در ماه‌های آینده تعداد واحدهای صنفی خدماتی آموزشی را به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد برسانیم.
بر اساس آمار تعداد بنگاه‌های املاک از تعداد سوپر مارکت ها بیشتر شده و این مسئله لزوم نظارت بیشتر بر این صنف را یادآوری می کند.
در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در پاریس هادی کائیدی در پرتاب وزنه کلاس F۳۴ به مدال برنز دست یافت تا تعداد مدال های کاروان ایران در قهرمانی جهان دو رقمی شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تعداد کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند طی ۲۴ ساعت گذشته، به بیش از ۱۶ میلون نفر رسید.
گزارشی تازه نشان می‌دهد که تعداد کاربران ChatGPT روند نزولی پیدا کرده است و این اتفاق می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از
در سیر تحولات غرب، ابتدا حجاب کمرنگ شد، سپس در عفاف تشکیک شد و نهایتاً مرز‌های اخلاقی در جامعه فروپاشید. نتیجه محسوس و ملموس آن را می‌توان در امروز و فردای این جوامع دید که پدیده تولد فرزندان نامشروع به سکه رایج آن‌ها تبدیل‌شده و در برخی از کشور‌های غربی، تعداد نوزادان نامشروع از حلال‌زاده‌ها پیشی گرفته است. چنین وضعیتی نتیجه محتوم همان تجویزی است که برخی به نام تفکیک عفاف و حجاب امروز در جامعه ما عرضه می‌کنند.
دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ۱۰۰ میز تخصصی ذیل ۴ ستاد دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل گرفته که تعدادی از آنها مربوط به ستاد علم و فناوری است.
دوران فوتبال موتسوهیکو نومورا ۱۸ جام جهانی یا ۷۰ سال را در برگرفته است. اکنون بازیکن سابق تیم ملی ژاپنی با مو‌های سفید عضوی از تیم بالای ۸۰ سال لیگ فوتبال توکیو (SFL) است که اولین بازی خود را در ۱۲ آوریل ۲۰۲۳ انجام داد. هم تیمی‌های او در میان تعداد فزاینده‌ای از سالمندانی هستند که مرز‌های زندگی فعال در ژاپن را که یکی از سریع‌ترین جوامع پیر جهان است، پیش می‌برند.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: تعداد ناوگان اختصاص یافته از سایر دستگاه‌ها برای جابه‌جایی زائران از مبداء مرزها به مقصد استان‌های مختلف افزایش یافت.
فرمانده مرزبانی فراجا نسبت به بازگشایی معابر بیشتر در مرزها با همکاری و مساعدت مسئولان مرزبانی کشور عراق خبر داد.
سردار اشتری گفت: بیشترین ازدحام در مرز‌های شلمچه ومهران است و احتمال بسته شدن کامل مرز‌ها نیز وجود دارد؛ با رایزنی‌هایی که با کشور عراق انجام شده توانستیم تعداد زیادی را از مرز خارج کنیم، در شرایط فعلی مرز‌ها گنجایش و ظرفیت پذیرش زائران جدید را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ