جلسه ستاد عملیات بهداشتی، درمانی اربعین حسینی ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه ستاد ملی جمعیت با حضور رئیس جمهور
اولین جلسه ستاد ملی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران
رئیس جمعیت هلال‌احمر در جلسه ستاد عملیاتی اربعین این جمعیت بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی‌برای برگزاری هرچه بهتر مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی تاکید کرد.
ششمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزار شد.
در جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی آخرین وضعیت اجرای تصمیمات کمیسیون مشترک قبلی و روند اجرایی شدن تفاهمات و قراردادهای منعقد شده بین ایران و چین بررسی شد.
نخستین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز و در حال پیگیری است.
نخستین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره)، ویژه ۳۴ امین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.
سومین جلسه ستاد برگزاری مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا با حضور مدیرعامل و مدیران باشگاه سپاهان برگزار شد.
جلسه ستاد ملی پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران۱۴۰۱
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در آستانه ایام نوروز، گفت: هر تصمیمی که به افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و بالا رفتن تورم منجر شود پذیرفته نیست و ستاد زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
وزیر صمت مصوبات یکصد و سی و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را ابلاغ کرد.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از تشکیل جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه با حضور رئیس‌جمهور خبر داد.
عصر روز گذشته (سه شنبه ۲۲ آذر) هفتمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های مقام معظم رهبری در قوه قضاییه به ریاست معاون اول قوه‏ قضاییه و با حضور رئیس دیوان عالی کشور، رئیس حوزه ریاست قوه‏ قضاییه، دادستان انتظامی قضات، رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه‏ قضاییه، معاون راهبردی قوه قضاییه، معاون مرکز آمار و فناوری قوه ‏قضاییه و سایر مدیران ستادی و سازمانی دستگاه قضا برگزار شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، دو نفر از نمایندگان به عنوان اعضای ناظر در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب شدند.
جلسه هماهنگی ستاد جام جهانی با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال و ارگانهای مختلف برگزار شد.
محمدرضا داورزنی امروز در نشستی با رئیس اداره ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح موضوع نحوه به‌کارگیری ملی‌پوشان سرباز را در قالب «سرباز قهرمان» بررسی کرد.
معاون دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: بعد از تذکر رئیس جمهور در جلسه هیات دولت به وزیر گردشگری، ظاهرا جلسه‌ای به عنوان امر به معروف بدون معرفی دبیر جدید برگزار شده و به نظر می‌رسد بیشتر جنبه تشریفاتی داشته و هیچ خبر و گزارشی به ستاد داده نشده است.
اراک - استاندار مرکزی با گلایه از فقدان برنامه عملیاتی اقدام مشترک ستاد بازآفرینی شهری در استان گفت: این برنامه باید تدوین و با امضای تمامی اعضا در جلسه آتی ستاد ارائه شود.
جلسه ستاد اربعین پیش از ظهر امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در وزارت کشور برگزار شد.
جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی با موضوع «پیگیری مصوبات کمیسیون مشترک اقتصادی ازبکستان و قرقیزستان» به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار شد.
در جلسه ستاد احیای تالاب هامون، گزارشی از آخرین وضعیت این تالاب بین المللی و اقدامات انجام شده برای دریافت حقابه آن ارایه شد.
جلسه ستاد راهبری نقشه مهندسی فرهنگی کشور صبح شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ