جام جهانی ۲۰۲۳ زنان با شگفتی حذف آلمان از مرحله گروهی آغاز شد و با شگفتی قهرمانی اسپانیا به اتمام رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه طبق آمار هفت قلاده یوز ماده در پارک ملی توران شاهرود رویت شده است، گفت: برای جلوگیری از تلفات یوز باید دوربین‌های کنترل سرعت روی ۸۰ تنظیم شود.
دختر ۱۷ ساله شکایتش را علیه ناپدری‌اش مطرح کرد و گفت: ناپدری‌ام از ۹ تا ۱۶ سالگی مرا آزار داد و شکنجه کرد. ابتدا خیلی کوچک بودم و از او می‌ترسیدم. او همیشه در غیاب مادرم مرا به اتاق می‌برد و فیلم‌های مستهجن به من نشان می‌داد. او مرا شکنجه می‌کرد و آزار می‌داد.
مردی که هفت سال دخترخوانده‌اش را آزار و اذیت می‌کرد به مرگ محکوم شد.
آخرین آمار سایت «اسپیدتست» از رشد یک رتبه‌ای سرعت اینترنت ثابت و افت یک پله‌ای اینترنت سیار در کشورمان حکایت دارد. اینترنت سیار در تهران نیز با هفت پله افت مواجه شده است.
فارس از قول یک "آمر به معروف" نوشت: در خیابان هفت حوض، خانمی داشت می‌رفت، مانتوی جلوباز پوشیده بود. دیدم وقتی باد می‌زند این جلوی مانتویش را می‌گیرد. سمتش رفتم و به او گفتم: چقدر شما حیا داری! من دیدم که وقتی باد دارد مانتوی شما را می‌زند، مدام جلوی مانتو را شما می‌گیری. حیف شما نیست اینقدر حیا داری، اما موهایت مشخص است؟
نابع خبری آمار جان‌باختگان زمین‌لرزه در ترکیه و سوریه را بیش از هفت هزار و هشتصد تن اعلام کرده‌اند. این جدیدترین آمار از قربانیان زلزله ۷.۸ ریشتری بامداد دوشنبه در مناطقی از جنوب ترکیه و شمال سوریه است.
تعداد روزهای سپری شده از زلزله خوی به هفت رسیده، همچنان ترس از پس‌لرزه‌ها تن مردم را می‌لرزاند و آوار خانه‌های روستایی باقی است؛اما اینجا زندگی جریان دارد و مردم منتظر آغاز بازسازی‌ها هستند.
روند نتیجه گیری چلسی با پاتر افت محسوسی نسبت به اوایل فصل داشته است.
لیونل مسی در جام جهانی 2022 آماری عجیب از خود به جا گذاشته است، 6 پنالتی در هفت مسابقه!
خاتون بم، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان ایران، با دریافت تنها یک گل در هفت مسابقه، آمار شگفت انگیزی را به ثبت رسانده است.
آمار منتشر شده از وضعیت تولید آلومینیوم در هفت ماهه امسال نشان می‌دهد که چهار شرکت اصلی تولیدکننده آلومینیوم کشور در مجموع بالغ بر ۳۶۷ هزار تن آلومینیوم تولید کرده‌اند.
تیم ملی کاستاریکا در شرایطی برابر اسپانیا با هفت گل شکست خورد که عملکرد فاجعه باری در این بازی داشت.
وزارت دفاع ترکیه به تشریح نتایج عملیات هفت ساله خود در مرز عراق و سوریه اشاره کرد.
سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه تورم تولید در بخش خودرو در تابستان ۲ درصد بود، گفت: آمار تولید هفت ماهه خودروسازان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد دارد.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، هفت بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۴۷۸ نفر رسید.
در ۲۴ ساعت گذشته، هفت بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۹۷ مورد ابتلا و ۱۴۴ هزار و ۴۰۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
بین هفت سرمربی اخیر تیم ملی فوتبال ایران، بهترین آمار کسب پیروزی با اختلاف به اسکوچیچ اختصاص دارد اما او هیچ تورنمنت بزرگی نظیر جام‌جهانی و یا جام ملت‌های آسیا را تجربه نکرد و با تیم‌های قدرتمند بازی نکرده بود. بعد از او دایی، برانکو و بلاژویچ هستند
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۰۳ هزار و ۳۶۹ مورد ابتلا و ۱۴۳ هزار و ۳۳۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
ایران با مجموع هفت میلیون و ۴۹۷ هزار و ۸۴۴ مورد ابتلا و ۱۴۳ هزار و ۲۲۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
بنژامن مندی، مدافع چپ ۲۸ ساله منچسترسیتی، بین اکتبر ۲۰۱۸ تا آگوست سال گذشته به ۱۰ مورد تجاوز علیه هفت زن متهم شده است. او ۸ مورد تجاوز، یک مورد آزار جنسی، و یک مورد تلاش برای تجاوز را رد کرد.
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.
چرا پس از هفت دوره از برپایی این حراج، متولیان امر واکنش نشان داده‌اند و در این چند سال چه عاملی باعث سکوت مسئولان مربوط شده بود؟! مسئولان در این مقطع چه اقدام حقوقی برای توقف و تعقیب عوامل این حراج انجام داده‌اند؟ آیا واکنش صرفاً در حد یک یادداشت انتقادی بوده و چرا؟! این نوع واکنش‌ها درباره ابهام‌ها پیرامون حراج و مالکانش، که «تابناک» نتوانست آن‌ها را کامل شناسایی کند، می‌افزاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ