شاهرود- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه طبق آمار هفت قلاده یوز ماده در پارک ملی توران شاهرود رویت شده است، گفت: برای جلوگیری از تلفات یوز باید دوربین‌های کنترل سرعت روی ۸۰ تنظیم شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان هواپیمایی تاکید کرد: محدودیت اعمال شده برای هواپیما‌های MD درصورتی که شرکت‌های هواپیمایی روش کنترلی مناسب برای ایام گرم را به سازمان ارائه دهند حذف می‌شود.
رئیسی با اشاره به برخی مباحث مطرح شده در ارتباط با سکو‌های فناوری گفت: برخورد با تخلف ضروری است، اما اعمال محدودیت برای این سکو‌ها راه‌حل صحیح مواجهه با تخلفات نیست.
رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه خوشبختانه با توجه به حساسیتی که این موضوع حفاظت از یوز وجود دارد برای منطقه تدابیر خاص منظور شده است، ابراز داشت: بعد از تلفات دو یوز وزارت راه پای کار آمد و طرح جامعی منظور شد که باید در شورای عالی محیط زیست مصوب شود.
سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از اعمال محدودیت سرعت در محور میاندشت میامی به واسطه تردد یوزپلنگ‌های آسیایی خبر داد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در این لحظه همه محدودیت های از پیش تعیین شده اعمال شده و در محدوده اجرای مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر هیچ مشکل ترافیکی نداریم.
قرار بود جلسه مجلس از ساعت ۱۱ برای بررسی بخشنامه اخیر وزارت کشور برای اعمال محدودیت نمایندگان به صورت غیر علنی برگزار شود منتها به دلیل طولانی شدن رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون انتخابات، این نشست با دقایقی تاخیر برگزار شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر امروز در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: اقدام مسکو در اعمال محدودیت برای شمار نیروهای نمایندگی‌های دیپلماتیک آلمان، تنها پاسخ متقابل بود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ: در خیابان قنبرزاده و برخی از خیابان‌ها و معابر، پلیس برای کاهش ترافیک مجبور به بستن مقطعی می‌شود و خودروها را هدایت می‌کنند تا از کمی جلوتر دور بزنند.
رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه در محدوده این استان خبر داد.
میامی- معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست از ارائه طرح سازمان برای فنس کشی و اعمال محدودیت در مسیر میامی-عباس آباد خبر داد و گفت: این طرح برای جلوگیری از تلفات یوزپلنگ‌های توران اجرایی خواهد شد.
اهواز - فرمانده پلیس راه استان خوزستان از اعمال محدودیت های ترافیکی برای روز طبیعت در محورهای خوزستان خبر داد.
اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان از فردا
مخبر با اشاره به انسداد تعداد‌ی از جاده‌های کشور به دلیل کاهش ایمنی و شرایط جوی، گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین و محور شهداد-نهبندان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح اصلاح مواد ۹۸۲ و ۹۸۹ مبنی بر ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف در این کمیسیون خبر داد.
رییس هیات مدیره نصر تهران نوشت: سازمان نصر مخالف محدودیت‌های اعمال شده چند ماه اخیر است و آن را به نفع کسب و کار‌های حوزه فناوری اطلاعات نمی‌داند.
نظارت بر فضای مجازی و اعمال محدودیت‌های اینترنتی، اگرچه مغضوب کاربران، اما در کشورهای مختلف و به دلایل متفاوت، به عنوان راهکاری برای کنترل دغدغه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و همچنین وارسی و مراقبت از محتوای قابل انتشار در فضای مجازی و وب جهانی به‌کار برده شده است.
وزیر امور خارجه آمریکا امروز از اعمال محدودیت برای صدور روادید علیه ۲۵ فرد در بلاروس خبر داد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به مدت ۴۸ ساعت در بزرگراه شهید آوینی به دلیل عملیات عمرانی محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی، طرح محدودیت تردد خودرو‌های با پلاک زوج وفرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان طی دو روز مذکور از درب منزل و از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ اعمال خواهد شد.
پلیس راه از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان تا صبح روز شنبه 10 دی ماه خبر داد.
در این خصوص هم اکنون خدمات کنسولیِ مورد نیاز ایرانیان مقیم کانادا در چهار مرکز، شامل نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن، هاوانا، مکزیکوسیتی و همچنین ستاد کانادا مستقر در میز خدمتِ وزارت امور خارجه در تهران ارائه می‌شود.
با آغاز اعتراضات در کشور محدودیت های اینترنتی برای کنترل شرایط موجود اعمال شد. بسیاری از سهامداران بر این عقیده بودند که باید با این محدودیت ها، معاملات بورس هم متوقف می شد. قانون در این باره چه می گوید؟
رئیس اتحادیه آب میوه، بستنی و کافی‌شاپ‌های مشهد از اعمال محدودیت ساعت کاری و ممنوعیت فعالیت رسته‌های زیرمجموعه این اتحادیه مانند آب میوه، بستنی، کافی‌شاپ‌ها، کافه‌سنتی‌ها، قهوه‌سراها، کافه‌بازی‌ها و گیم‌سنتر‌ها بعد از ساعت ۲۴ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ