مردی که هفت سال دخترخوانده‌اش را آزار و اذیت می‌کرد به مرگ محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان هفت دوره فرمول یک در گرندپری بلژیک نیز نشان داد که همچنان از ماشین جدید تیم مرسدس بنز رنج می‌برد و با آن سازگاری ندارد.
اگر فرد مورد علاقه شما از مشکلی رنج می‌برد، ممکن است فکر کند باید به تنهایی به مقابله با آن برود؛ چون نمی‌خواهد با مشکلاتش سر بار مردم باشد و از مردم تقاضای کمک نخواهد کرد. به او متذکر شوید بیشتر افراد تمایل دارند به او کمک کنند.
کرمان- رئیس جمهور کشورمان در فرودگاه کرمان گفت: کارهای خوبی در کرمان انجام شده اما برخی مشکلات و نواقص مردم را رنج می‌دهد.
شاخص کل امروز با ریزش ۱۱۲۸۱ واحدی مواجه شد اما مهمترین مشکل این روزهای بازار سرمایه عدم اقبال سرمایه گذاران کلان و خرد است.
جرارد پیکه تماشای بازی‌های بارسا به عنوان یک هوادار را سخت و رنج‌آور توصیف کرد و گفت در دوران فوتبالش شرایط متفاوت بود.
جرارد پیکه تماشای بازی‌های بارسا به عنوان یک هوادار را سخت و رنج‌آور توصیف کرد و گفت در دوران فوتبالش شرایط متفاوت بود.
شاتل‌ موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۱۹ به بازار ارتباطات کشور عرضه کرد.
به جای اینکه دارو‌ها بموقع و با کمترین قیمت در اختیارمان قراربگیرد باید علاوه بر مشکلات جسمی و روحی‌مان مدام نگران باشیم و زیر بار قرض برویم. از مسئولان درخواست دارم تا با وارد کردن این دارو‌ها حداقل بخش کوچکی از رنج ما را تسکین دهند.
کارلو آنچلوتی جشن قهرمانی کوپا دل ری را حق بازیکنانش عنوان کرد و گفت از فردا به سیتی فکر خواهند کرد.
شادی دیوانه‌وار یورگن کلوپ پس از برتری 4-3 مقابل تاتنهام به تیتر اصلی روزنامه‌های امروز انگلیس تبدیل شده است.
لوتار ماتئوس اسطوره تیم فوتبال بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای بی‌سابقه و با جملاتی تند به مدیران باشگاه حمله کرده است.
مربی سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا برای سومین بار در Absa Cape Epic شرکت خواهد کرد.
همتی نوشت: وظیفه رئیس جمهور حل مشکلات و کاستن از رنج مردم است نه رنج بیشتر بردن.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل سیاسی کردن فعالیت های بشردوستانه از سوی غرب را موجب تشدید درد و رنج مردم این کشور دانست.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، مدعی شد شبی تاریخی برای فوتبال این کشور رقم خورده است.
قاتل وقتی تحت بازجویی قرار گرفت و خود را در پایان راه دید، به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: «پس از قتل از شهرستان به تهران گریختم و زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفتم. پس از چند سال وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد، با خودم گفتم دیگر کسی مرا شناسایی نمی‌کند. ازدواج کردم و صاحب فرزند شدم. اما بار کج هیچ وقت به منزل نمی‌رسد و درنهایت به دام قانون افتادم.
اثر جذام بر چهره پرمحبت محبوبه و محمدعلی نمایان است. زوج میانسالی که سال‌های سال است در کنار هم در این اتاقک‌ها روز را شب می‌کنند و حالا حمایت فرزندان‌شان، کمک‌کننده حال این روز‌های آنهاست. محبوبه از روز‌هایی که بر او گذشته برایمان می‌گوید و همسرش محمدعلی پشت سر او آرام و بی‌صدا سینی چایش را با دستان نیمه‌جان زیر شیر آب می‌برد و با دقت آن را آب می‌کشد، بعد وضو می‌گیرد و چند دقیقه بعد هم شروع به خواندن نماز ظهر می‌کند.
بیمه کارگران ساختمانی از آن بحث‌هایی است که آن‌قدر بوده و به جایی نرسیده که احتمالا مدیران و برنامه‌ریزان اجرائی، نمایندگان مجلس، کارشناسان و اهالی خانه کارگر به بودن و بطالتش عادت کرده‌اند. کارگران خانه‌ای هم البته دارند در حوالی خیابان کارگر که سقفش برای همه کارگران سایه ندارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد که آفریقا از جنگ در اوکراین رنج زیادی می‌کشد، زیرا روسیه جلوی (صادرات) غذا را می‌گیرد و زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشاورزی را از بین می‌برد.
متهم گفت: مادربزرگم همسایه‌ام بود. مرتب می‌رفتم پیش او می‌ماندم. رابطه خوبی داشتیم. او مریض و پیر بود. درد می‌کشید شب‌ها ناله می‌کرد. فکر می‌کردم، چون زجر می‌کشد اگر بمیرد، بهتر است. از طرفی آدم خوبی هم بود. گفتم حیف است که در این دنیا باشد. او از جنس این دنیا نیست. می‌خواستم درد و رنجش تموم شود.
شاتل موبایل از عرضه رنج جدید شماره سیم کارت های خود با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۱۸ به بازار ارتباطات کشور خبر داد.
طی روزهای گذشته اطلاعیه‌‌‌های متعددی درخصوص هر یک از مراحل افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده که در ادامه جزییات این افزایش سرمایه ها را می‌خوانید.
حزب اتحاد ملت پیرامون مذاکرات و فرجام پرونده هسته‌ای ایران در بیانیه ای تاکید کرده است که تداوم وضعیت فعلی و گذشت زمان به نفع ایران نیست و تاخیر در احیای برجام رنج روزافزون مردم ایران را به دنبال دارد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ