بنژامن مندی، مدافع چپ ۲۸ ساله منچسترسیتی، بین اکتبر ۲۰۱۸ تا آگوست سال گذشته به ۱۰ مورد تجاوز علیه هفت زن متهم شده است. او ۸ مورد تجاوز، یک مورد آزار جنسی، و یک مورد تلاش برای تجاوز را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز گذشته خبری عجیب منتشر شد مبنی بر اینکه سیتی از خرید لوکاس پاکتا منصرف شده و حالا دلیل عقب‌نشینی سیتیزن‌ها فاش شده است.
پریرا که نیم فصل حضور در جمع سرخپوشان را با تنها یک گل زده به پایان رساند، اکنون اتهام عجیبی به بازیکنان این تیم وارد کرده است.
باکاری سیسه، مدیر روابط عمومی سادیو مانه، اظهارات تندی را علیه مدیران بایرن مونیخ و لروی سانه مطرح کرده است.
وحید هاشمیان که ۲۴ ماه طول کشید تا حقوق اولش را بگیرد و کار را ترک نکرد، نه تنها پاداش نگرفت، بلکه جزا هم گرفت؛ ما به خاطر صعود مجازات شدیم...
عصبانیت بی‌دلیل از فرهاد مجیدی، آن هم وقتی شانسی برای بازگشت مهدی قایدی به استقلال وجود نداشت.
شایعه‌ها از گم‌شدن رقمی در فدراسیون جودو خبر می‌داد و عنوان شده بود که پای رئیس فدراسیون در این پرونده گیر است. باوجوداین، خود آرش میراسماعیلی با راه‌اندازی یک کنفرانس خبری تلاش کرد ابهامات در این زمینه را از بین ببرد. آنجا بود که اتهام تخلف مالی را رد کرد و گفت: «من ۱۰ تا ۱۲ میلیارد در یک سال گذشته برای جودو آوردم. اگر دنبال دزدی بودم، شاید از آن آورده‌ای که آوردم، استفاده می‌کردم».
طبق گزارش نشریه تلگراف، باشگاه رئال مادرید فیرپلی مالی را نقض کرده است.
رئیس باشگاه پاری سن ژرمن متهم به دزدی و آدم ربایی شد.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، در کشورش به دلیل شهادت نادرست به دادگاه فراخوانده شده است.
تازه‌ترین خبری که در این بین مطرح شده این است که استقلالی‌ها ریکاردو سا پینتو پرتغالی را متهم به «دائم‌الخمری» کرده و او را گزینه دلال‌ها دانسته‌اند. این اظهاراتی است که حجت کریمی، پس از انتقاد ریکاردو سا پینتو، با انتشار یک استوری مطرح کرده است.
دادستانی دانمارک اتهامات علیه فردی را که سال گذشته با سلاح سرد به سفارت تهران در کپنهاگ حمله کرده بود، اعلام کرد.
گونسالو مونتی‌یل، مدافع سویا و تیم ملی آرژانتین، با اتهام سنگین تجاوز جنسی روبه‌رو شده است.
طبق گزارش سخنگوی شورای نگهبان، غالب ایرادات این شورای ناظر به ابهاماتی بود که شورا مرتفع شدن آن‌ها توسط مجلس را برای اظهارنظر خود ضروری دانسته است. از جمله مهم‌ترین این ابهامات، می‌توان به ابهام عبارت «رمزپول و رمزدارایی» در بند ۵ ماده ۱۲ طرح اشاره کرد. این بند انواع رمزپول و رمزدارایی را در کنار چهار نوع دارایی دیگر مذکور در ماده ۱۲، مشمول مالیات بر عایدی سرمایه دانسته بود. درحالی که تعریف مشخصی از رمزپول و رمزدارایی وجود ندارد.
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات محمدحسین میثاقی جهت تنویر افکار عمومی بیانیه‌ای منتشر کرد.
دادستان تهران از پیگرد قضایی و صدور کیفرخواست برای مدیران وقت بانک های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیر قانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال، خبر داد.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
در حالی که عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از باقی ماندن ۱۲ همت از بودجه رتبه بندی خبر داده است ولی معلوم نیست بودجه باقی مانده، کفاف رسیدگی به اعتراض معلمان را می‌دهد یا خیر.
وب‌سایت فناوری Input با مقایسه‌ای میان گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس، اتهاماتی را مبنی بر استفاده از ترفندهای هوش مصنوعی برای تولید عکس‌های اغراق‌آمیز علیه سامسونگ برانگیخت. علاوه بر این، یک یوتیوبر به‌نام الکسی بکسی نیز با انتشار ویدیویی ادعا کرده که این غول کره‌ای از حقه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد نتایج چشم‌گیر برای عکس‌های با بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری استفاده می‌کند.
معمای مرگ مرموز زن کلکسیونر در برج ولنجک/ ۱۲ میلیارد تومان طلا زیر فضولات حیوانی!/ خانواده دختر ۱۰ ساله از قصاص قاتل گذشتند/ ماجرای باند ۱۱۱/ محاکمه زوج جنایتکار به اتهام قتل مرد نیکوکار/ ۵ میلیون تومان برای سرقت هر کامیون!/ سرقت طلای مسافران برای کمک به پسر افسرده
ذبیح الله خداییان سخنگوی وقت قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت پرونده خودرویی مفتاح رهنورد، گفت: متهم اصلی پرونده که مدیرعامل آن شرکت است به حدود ۳ فقره حبس محکوم شده است که به اتهام شرکت در کلاهبرداری شبکه‌ای به ۱۲ سال و ۶ ماه حبس، به اتهام دریافت رشوه به ۴ سال حبس و به اتهام ایراد صدمه عمدی به ۱۵ ماه حبس و همچنین جزای نقدی و رد مال محکوم شده است. سایر متهمان هم از ۶ ماه حبس تا ۵ سال، حسب مورد و با توجه به نوع جرمی که مرتکب شدند محکوم شدند.
صعود تیم ملی آرژانتین به فینال جام جهانی 2022 قطر باعث شد تا همه پروازهای برنامه‌ریزی شده از این کشور به مقصد قطر، در مدت کوتاهی به اتمام برسد.
استقلال ملاثانی در یازده هفته‌ای که از لیگ دسته اول گذشته شکستی نداشته و فصل قبل هم ۲۰ هفته پایانی را بدون شکست به اتمام رساند تا امشب ۳۱ بازی بدون شکست (۱۲ برد و ۱۹ تساوی) برای این تیم رقم بخورد و رکورد استثنایی فرهاد مجیدی که فصل گذشته با استقلال به ثبت رساند را بشکند.
۱۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۲ بود که در یکی از منطقه‌های ییلاقی و عشایرنشین شهرستان یاسوج درگیری طایفه‌ای رخ داد. درگیری به دلیل اختلافات ملکی اتفاق افتاد. حدود پنجاه نفر از یک طایفه و پنجاه نفر هم از یک طایفه دیگر مقابل هم ایستادند و تیراندازی کردند که در این میان یک پسر ۱۲ ساله به نام «صادق» در فاصله ۱۲۰۰ متری بر اثر همین تیراندازی‌ها جانش را از دست داد. با توجه به نظرات کارشناسان و قضات من به اتهام قتل راهی زندان شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ