شیراز - آتش سوزی کارخانه کاغذ سازی فارس تاکنون ۲ مصدوم به همراه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آتش‌سوزی طبقه فوقانی یک واحد تجاری ۱۶ طبقه در چهار راه طالقانی کرج بدون تلفات جانی اطفا شد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کرج گفت: در این حادثه سه نفر از آتش‌نشان در حین عملیات اطفاء دچار مصدومیت شدند.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
مدیر سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: برخورد یک دستگاه اتوبوس شهری با تعدادی خودرو و عابر منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شهروند تبریزی شد.
مشهد ـ واژگونی ۲ خودرو سواری در جاده مهنه - فیض‌آباد از توابع شهرستان مه ولات واقع در جنوب خراسان رضوی ۶ مصدوم برجای گذاشت که حال چهار نفر وخیم گزارش شده است.
طالقان- رئیس جمعیت هلال احمر طالقان از واژگونی یک خودروی پژو پرشیا در جاده سوهان و مصدومیت دو نفر خبر داد.
بهارستان- تصادف خودرو پراید در شهر صالحیه موجب مصدومیت دو نفر شد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در پی آتش سوزی ساختمان پنج طبقه در شیراز سه نفر فوت و پنج نفر دچار مصدومیت شدید شدند. منبع: ایسنا
بهارستان- انفجار یک کپسول گاز در شهر گلستان در غرب تهران سبب مصدومیت دو نفر شد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ تصادف و واژگونی خودرو که به صورت جداگانه در خراسان رضوی رخ داد، ۱۰ نفر را مصدوم کرد.
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه رخداد زلزله در منطقه کم تراکم جمعیتی بین دو شهر سلماس و خوی واقع است، توضیح داد: بر اساس گزارش‌های دریافت شده تخریب‌ها مختصر و مصدومیت چند نفر اعلام شده است. تخریب‌ها در حد ترک خوردگی ساختمان‌هاست که نیازمند بررسی‌های بیشتر است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: انفجار در یک ساختمان واقع در زمین کشاورزی در شهر ری موجب جان باختن پنج نفر و مصدومیت هفت نفر شد.
این حادثه ۴ حادثه دیده داشت که ۲ نفر دچار مصدومیت و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر ۲ سانحه رانندگی در این استان خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۴ نفر و فوت ۲ نفر بر اثر ۲ سانحه رانندگی در این استان خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۹ نفر و فوت دو نفر در دو سانحه رانندگی واژگونی خودرو در این استان خبر داد.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسیدکربن یکی از همشهریان مشهدی جان خود را از دست داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت هشت نفر در دو سانحه رانندگی و وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در محور رامهرمز به بهبهان خبر داد.
رییس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: تصادف ۲ دستگاه خودرو در جاده کرج - چالوس سبب مصدومیت هفت نفر شد.
اهواز - مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی و مصدومیت ۲۱ و فوت یک نفر دیگر خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۴ نفر و فوت دو نفر در سه سانحه رانندگی خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت یک نفر و مصدومیت دو نفر در ریزش متروپل خبر داد.
سخنگوی سازمان اورژانس از برخورد یک خودرو ۲۰۶ با عزاداران یکی از هیئت‌های مذهبی اصفهان و جان باختن دو نفر در پی این حادثه خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع تصادف شدید سواری رنو و نیسان در جاده خاوران و مصدومیت ۸ نفر به دلیل این حادثه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ