کارخانه تولید پهپاد تمام ایرانی ابابیل۲ صبح امروز با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپهبد شیرعلی میرزا، وزیر دفاع تاجیکستان در دوشنبه پایتخت این کشور افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های روسیه از وقوع انفجار در کارخانه تولید تجهیزات نظامی «زاگورسک» واقع در شهر سرگییف پوساد واقع در اُبلاست مسکو خبر داده‌اند.
کره شمالی کارخانه تولید تانک‌های جنگی خود را بازسازی کرده است.
یک نشریه انگلیسی به نقل از منابع آگاه نوشت که تحویل موشک پیشرفته از لندن به کی‌یف به‌دلیل اعتصاب کارگران یکی از کارخانه‌های نظامی اصلی انگلیس، تحت‌الشعاع قرار گرفته است.
یک نشریه انگلیسی به نقل از منابع آگاه نوشت که تحویل موشک پیشرفته از لندن به کی‌یف به‌دلیل اعتصاب کارگران یکی از کارخانه‌های نظامی اصلی انگلیس، تحت‌الشعاع قرار گرفته است.
«ای او اس» (EOS) تولید سیستم ضد پهپاد ساخت استرالیا را با نام «اسلینگر» (Slinger) در کارخانه خود در کانبرا راه‌اندازی کرد.
طبق برنامه ریزی های انجام شده، میزان تولید در کارخانه گندله سازی از ۳.۱ میلیون تن در سال گذشته به ۴ میلیون تن در سال جاری افزایش می یابد.
شرکت بزرگ اسلحه سازی آلمان اعلام کرد: هزینه ساخت کارخانه تولید تانک در اوکراین بر عهده کی یف خواهد بود.
در حالی که فساد کماکان در حال نفوذ است و انتخابات دروغین تحت تاثیر پول، تعصب، شبه نظامیان، مواد منفجره و پهپاد قرار می‌گیرد پیشروی منطقه به سوی آینده ناممکن است. باقی ماندن خاورمیانه در وضعیت کارخانه تولید زلزله مجازات سختی برای مردمان ساکن آن منطقه است. بی عدالتی طبیعت را نیز به آن اضافه کنید. قساوت زمین فصلی است، اما خشونت کارخانه تولید زلزله توسط انسان‌ها پیوسته است.
آتش سوزی گسترده بامداد پنجشنبه در کارخانه ای در مرکز فلوریدا شعله های آتش و دود غلیظ و سیاه را به هوا فرستاد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره ادعای ساخت مشترک کارخانه پهپاد ایران و روسیه گفت: نمی‌توانم گزارش‌ها در خصوص طرح ایران و روسیه برای ایجاد کارخانه تولید پهپاد در روسیه را تایید کنم.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: صادر کنندگان تسلیحات و دامن زنندگان به استمرار جنگ‌ها با جعل خبرها به دنبال توجیح عملکرد یکجانبه و خطای خود در طراحی جنگ و استمرار آن هستند.
یک نشریه آمریکایی در گزارشی مدعی شد که یک کارخانه تولید سلاح در این کشور به مقامات اوکراین پیشنهاد داده تا در ازای پرداخت «یک دلار»، دو پهپاد تهاجمی بخرد!
محمدباقر هنربر، در تشریح آخرین وضعیت آتش سوزی کارخانه روغن موتور در شهرک شهید سلیمی آذرشهر گفت: خوشبختانه با تلاش آتش نشانان و تیم‌های امدادی مستقر در محل این آتش سوزی به طور کامل اطفا شد.
رکورد روزانه و هفتگی تولید در کارخانه گندله سازی سه چاهون شکسته شد.
سخنگوی شرکت فولکس‌واگن روز پنجشنبه (۲۲ دسامبر) گفت که این شرکت قصد دارد تعداد شیفت‌های کارخانه اصلی خود در شهر ولفسبورگ آلمان را در اولین ماه سال جدید کاهش دهد.
در نشست ستاد ملی طرح جهش تولید در دیمزارها، موضوع نیاز کشور به احداث کارخانه تولید کودهای فسفاته مورد بررسی قرار گرفت.
معاون ستاد اجرای فرمان امام گفت: به همت موسسه دانش‌بنیان برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، نخستین کارخانه تمام‌ ایرانی تولید محصول استراتژیک آلومینای ذوبی، در ساوه افتتاح شد.
دوربین‌های نظارتی و پنجره‌های یک مجموعه بزرگ متعلق به فاکسکان شرکت مونتاژ کننده بسیاری از تولیدات اپل مانند آیفون را در شهر ژنگژو چین شکستند.
اصفهان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش سوزی در کارخانه تولید روغن در شهرک صنعتی مبارکه خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از انهدام کارخانه تولید موشک های «نپتون» در اوکراین خبر داد.
«هالوک بیرقدار» مدیر شرکت ترکیه‌ای «Baykar Makina» فعال در حوزه تولید پهپاد از آغاز ساخت کارخانه‌ای برای تولید پهپاد‌های شرکت بیرقدار در اوکراین خبر داد.
مدیرعامل شرکت بایکار ماکینا از آغاز روند ساخت کارخانه تولید پهپادهای بیرقدار در اراضی اوکراین خبر داد.
در حادثه انفجار در یک کارخانه تولید تجهیزات نظامی در جنوب غربی فرانسه، چند نفر کشته شدند.
این پهپاد جزو پهپادهایی با ارتفاع پروازی پایین و مداومت پروازی کوتاه با ماموریت هدف، شناسایی و مراقبت هوایی از مواضع دشمن عنوان شده است. روش پرتاب آن نیز به شکل پرتاب از روی پرتابگر ریلی Jato، نیوماتیکی و خودرویی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ