به گفته مقامات پلیس، انفجار روز جمعه در یک کارخانه شکلات سازی در پنسیلوانیا دو کشته و ۹ مفقود بر جای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر دانش آموز، همکلاسی خود و برادر ۹ ساله او را به خاطر یک فیلم سیاه در اپلیکیشن «شاد» به طرز فجیعی کشت.
در حادثه انفجاری در مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب بوده است، یک نفر کشته و ۲ تَن زخمی شدند.
کریمی با اعلام این خبر اظهار کرد: حدود یک ساعت پیش انفجار کپسول گاز در درمانگاه بقیه الله ایلام یک انفجار کپسول گاز در درمانگاه بقیه الله ایلامکشته و دو نفر مصدوم بجای گذاشت.
منابع عراقی از کشته و زخمی شدن دو نظامی این کشور بر اثر انفجار بمبی در استان صلاح الدین خبر دادند.
رییس پلیس راه استان قزوین گفت: متاسفانه این حادثه ۲ کشته و ۲۵ زخمی برجای گذاشت که مجروحان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شده و اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شد.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در تقاطع خیام - توس یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.
وزارت دفاع ارمنستان از تبادل آتش در مرزهای مشترک با آذربایجان و کشته شدن یک نظامی خبر داد.
امیرحسین زارع با نتیجه ۹ بر ۲ حریف مجارستانی خود را شکست داد و راهی دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات بین المللی کشتی آزاد کرواسی شد.
فرمانده انتظامی دلگان گفت: مجروحان به مرکز درمانی منتقل شدند و هم‌اینک وضعیت عمومی آنان مساعد هست. فرد مسلح بلافاصله پس از ارتکاب عمل وحشیانه با یک‌دستگاه خودروی پژوپارس به همراه همدست خود از محل متواری شدند.
در پی یک مورد تیراندازی در اداره شیمیایی شرکت نفت و گاز گچساران، یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
معاون عملیات سازمان امدادونجات گفت: بر اثر تصادف تریلی با پژو ۴۰۵ در گیلانغرب، ۴ نفر مصدوم شدند و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد از امدادرسانی آتش نشانان و نجاتگران دو ایستگاه این سازمان به حادثه دیدگان سانحه رانندگی در بولوار وکیل آباد این شهر خبر داد.
مشهد ـ مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد از امدادرسانی آتش نشانان و نجاتگران دو ایستگاه این سازمان به حادثه دیدگان سانحه رانندگی در بولوار وکیل آباد این شهر خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آن چیزی‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. / ما امروز موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند./ هیچ کشوری نتوانسته روی قایق‌های ۶ و ۸ متری موشک نصب کند؛ اما ما توانستیم./ ۲ بار آمریکایی‌ها و ۲ با انگلیسی‌ها در خلیج فارس مقابل اسلام به زانو در آمدند. /بیش از ۵۰ نفر از آمریکایی‌ها در دریا کشته گرفته‌ایم، اما نمی‌گویند، تا امروز ۹ تا سیلی در دریا به آن‌ها ها زدیم.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت یک نفر و مصدومیت دو نفر در ریزش متروپل خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی‌ های اولیه مشخص شد ۲ نفر شامل پدر و یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته‌اند که به‌ علت وخامت حال و جراحت‌های ناشی از این انفجار و ریختن آوار، جان خود را از دست دادند و نیز ۲ نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.
رسانه های آمریکایی از چاقوکشی و حمله با سلاح سرد در شهر «لاس وگاس» این کشور که دست کم دو کشته به همراه داشته است، خبر دادند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
پلبس کانادا از کشته و زخمی شدن ۵ نفر بر اثر تیراندازی در این کشور خبر داد.
پلبس کانادا از کشته و زخمی شدن ۵ نفر بر اثر تیراندازی در یکی از مناطق شهر تورنتو خبر داد.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی امشب به پایان می‌رسد که دستاورد شاگردان محمد بنا تاکنون کسب ۲ مدال در ۹ وزن بود و او و تیمش یک ناکامی بزرگ و تاریخی را رقم زده است.
منابع سوری از حمله پهپادی ترکیه به شمال سوریه و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر آن خبر دادند.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در بازیهای کشورهای اسلامی با کسب ۵ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز به کار خود پایان داد.
۲ کشته و یک مصدوم بر اثر اصابت صاعقه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ